Nos sehol nem találok itt 10W30- olajat. Szerintetek ha veszek 10W40-et az is jó? Amúgy szintetikus vagy félszintetikusat kellene venni ? Mi a tapasztalatotok?
Sok a kompresszió a vasadba(leemeli a hengerfejet)
Csak vicc! Na szóval az előttem szólóval egyet értek. Bár nekem is lemez van . Lehet az enyém is kukta lesz egy hét múlva
mert fos a hengerfej tömítésed
nekem is ugyanez volt a 80assal
mentem 10-50 km aztán bugyborékolt a hűtő
keress valami maszekot aki csinál tömítést, az a kemény kingelit féle valamit kicsi fém karikával az égéstérnél
mert ezek a lemezes fosok semmit nem érnek
Kurva 125-ös Dt..........
Már megint hengerfejes lett ez a fos. Pedig pasztázva raktam össze, és mégis. Kb 100 kilómétert bírt. Elegem van. Megint szedhetem szét.
Több idő a sok sallangot leszedni, mint a tömítést kicserélni...
Van valakinek ötlete mitől lehet?
Véleményeket várok...
Megjött az új láncszettem itt van FULL-osan minden úgyhogy bejött a jó idő lehet menni motorozni :) 1 gyors képet mellékelek a cuccosról...(vettem új NGK BR9ES gyertyát, mert a régi meghalt...) egyébként senki nem kérdezte... csak úgy közzé tettem !
Ugyan ilyet vettél?Ez lc-be való?Az egyik felfogatása nem stimmel de majd egy lemezt kivágok és fúrok rá 2 lyukat és akkor jól lesz fennt.Megbizniszelem szerintem egy próbát megér.
Olyan kérdésem lenne, hogy nincs valami tanácsotok, hogy miféle hasznosat csinálhatnék a motorommal?:( Már besokaltam, folyton szenvedek vele, nem volt még egy normális nyaram amióta megvan...Sachs XTC 125-német papíros ( YAMAHA DT 125ös blokk van benne) Egyéként újra kéne kábelezni, és normálisan, hozzáértő módon összerakni. Érdemes felrakni hirdetni? Esetlen valami telepen lebírom adni? Válaszatokat előre is köszönöm.
Meg tudom valahogyan állapítani , hogy a csapágyaim kopottak ? Persze szétszerelés nélkül. Mert olyan 4000 környékén beremeg a motor nem nagyon de remeg. Itt a fórumon láttam korábban , hogy csapágytól is lehet.
A 125 Powermotor biztos belemegy, mindegy hogy tzr vagy tdr, vagy dtr.
2 féle powermotor! van, 3 ill 5 vezetékes. A 3 vezetékesnek a hátuljában van a vezérlőelektronika, az 5 vezetékes külső vezérlőelektronikás, így az is kell hozzá.
Most már átlátod?
a felniben, elvileg a szelep környékén (ha nem ott akkor szemben)van írva több szám, felni mérete meg a többi, na ott a végén kéne lenni egy 3 vagy 4 jegyű számnak ami mondjuk így néz ki: 492, ez azt jelenti hogy 1992. év 04. havi, de ha cserélték a felniket akkor csak az alváz/motor szám maradt
Nem rég ezen szócsatáztam:) Sztem ha 40-50nél még bontatlan a blokk,akk esedékes lesz lassan egy felújítás...de raksz fel egy vidit a hangjáról,vagy hozzáértő emberkével meghallgattatod...mindenre fény derül...az hogy 98 as -e motor/alvázszám alapján lehet megállapítani,esetleg idomok "hátulján" fel van tüntetve...! R és sima lc között kül...hát az R 89től 2004ig gyártották elől/hátul tárcsás...89előt volt az lc2 és lc1 széria...hátul dobos...
üdv mindenkinek lenne pár kérdésem: egy 98-as nagyrészt utcán használt dt-be sok-e a 40-50 ezer km? Amúgy mennyire szervíz igényesek ezeke a 25-ös DT-k? a képeken szereplő dt valóban 98-as szerintetek? és még egy.... a dt R és a sima dt között mi a különbség? válaszokat előre is köszi
www.robogotuning,hu