hát ez tényleg furcsa. az enyimet nagyon meg lehet üresbe ordíttatni. nekem gyári a rezó, bele is van ütve a max.80km/h felirat. és semmiféle utólagos hegesztés ,illesztés nem látszik rajta ,ami arra engedne következtetni ,hogy kivágtak belőle valamennyi fojtást. az én karburátorom a a henger felöli végén kb 24mm es belső átmérőjű, lehet ,hogy a tiéd kisebb?
és amikor üresben teligázt adsz ,akkor amikor eléri a 6500 as vég fordulatot, akkor normális hangja van? nem fullad? ja és én ha ,lenyelezem üresben, akkor elég emberesen kipörög és olyan kicsit a hangja mint amikor egy 4tmoci leszbályoz. Létezhet ,hogy van benne valami "tiltás"? ,de ezt a fordulat tartományt terhelés alatt lehetetlen elérni...
Azon gondolkodtam én is, hogy kipuff nélkül kéne megnéznem. De ha leszedem az egészet kompletten az úgy megint nem lesz jó, ha meg csak a hátulját, azzal meg semmire se megyek. Szerintem. De holnap megnézem hangtompító nélkül.
szervízkönyv szerint 6000en adja le mind a 10 lovat, nem hiszem hogy sokkal többet kéne neki forognia. egyébként lehet jólenne neki a kipuffot kiégetni.
érdekes. én gyorsításokkor néha ki szoktam forgatni 7000 ig, 6. ban pedig kb 8000 fordulat a vége. nálam az igazán használható tartomány óra szerint úgy 5600- 6. 4-500.itt megy igazán. enyémnek 4000 rpm nem a kedvence, bár 6. el szoktam döcögni kicsivel 4ezer felett is, amikor csak úgy lasssan haladok. Üresben pedig asszem be lehet forgatni a piros tartományba /azért csak asszem ,mert terhelés nélkül nem nagyon szoktam szétforgatni/
Megjött ma a cucc a DT-hez.
Felraktam az új láncszettet, meg spirált. Jó lett
Néztem, nekem max. 6-ot forog. Ez nem kevés? És 4 ezren adja le a legnagyobb erejét...
Lehet hogy így a friss levegőn van szikra, de nyomás alatt nincs. Legalábbis nekem volt már ilyen. Cseréld ki a gyertyát, mert ha minden adott, akkor indulni kell nincs mese!
a kormánykapcsolót nézd meg ("vészleállító") ha kikötöd akkor olyan mintha be lenne kapcsolva így ha kikötöd és úgyse jó akkor nem az (csak mert az engem is beszopatott egyszer) lehet gyújtáskapcsoló, de annak kicsi az esélye. lehet kábelszakadás azt csak kimérni tudod. lehet, hogy a gyújtótrafó szállt el, vagy a gyújtás elektronikája, vagy a gyójtótekercs a blokkban, de azt csak lehúzóval és légkulccsal tudod leszedni. remélem tudtam segíteni
Sziasztok bocs hogy csak így ide pofátlankodok.
Ha esetleg szükségem lenne 2 db használható Dt50x villa szárra akkor olyat merre kereshetek?
07 -es évjáratú nem tudom annyira nem értek hozzá esetleg másé jó bele vagy más évjárat?.Előre is köszi!
Na ma is jót motoroztam... Egy éve van meg a motor, mindig elsőre beindult hibátlanul. De ma ráültem be akarom rúgni erre semmi még csak egy pillanatra sem kapta el. Gyertyát megnéztem(még soha nem kellett) minden ok szikra is van, levegőszűrőt is megnéztem tényleg minden jó vele, tegnap mentem utoljára és nem volt vele baj. Eléggé aggódom. Segítsetek légyszi mi lehet a baj?
Tudtommal 1993ig egyezett a blokk, és mivel a tzren alul jött a kipufogó, ezért már a felfogatás se jönne össze egyszerűen. Meg hogy nézne ki egy dt alul jövő kipuffal?
hatodikban amennyi a fordulat óra szerint -2 nulla =a sebesség(10ezren 100at megy)
és amikor üresben teligázt adsz ,akkor amikor eléri a 6500 as vég fordulatot, akkor normális hangja van? nem fullad? ja és én ha ,lenyelezem üresben, akkor elég emberesen kipörög és olyan kicsit a hangja mint amikor egy 4tmoci leszbályoz. Létezhet ,hogy van benne valami "tiltás"? ,de ezt a fordulat tartományt terhelés alatt lehetetlen elérni...
Operable: üresben meddig tudod kiforgatni?
Felraktam az új láncszettet, meg spirált. Jó lett
Néztem, nekem max. 6-ot forog. Ez nem kevés? És 4 ezren adja le a legnagyobb erejét...
Ha esetleg szükségem lenne 2 db használható Dt50x villa szárra akkor olyat merre kereshetek?
07 -es évjáratú nem tudom annyira nem értek hozzá esetleg másé jó bele vagy más évjárat?.Előre is köszi!
alapjárati keverék csavarra gondolok hogy mennyi az annyi alaphelyzetből !