Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt mondtam én is, vegyen egy hátsó lánckereket is, mert egyben illik cserélni.
Amúgy egy KMC428 standard láncot küldtem.
A jó anyukád a gyökér!
Amúgy meg ha nem akarsz rá költeni sokat, akkor szoktak egy erősített D.I.D láncott rádobni, ha még elfogadhatóak a kerekek...
Amúgy meg szettben érdemes cserélni, és akkor nem csak egy szezont bír! Nem hiszem, hogy még nem volt ott egy 5-ös hátsó kerékre...és akkor új szetted van..
Azt azért nem tudom én sem,hogy mi lesz vele 30 000km múlva....am van egy dt r teszt a használtmotorok.hu-n sztem mindenki megtalálja,ott írják is,hogy 30nél a dt be ajánlott gyűrűt cserélni(fúrásról és dúgattyúszett cseréről nem is elmélkednek).Ezzel csak arra akarok célozni,hogy sztem gyárilag azokat sem 20-30 000km re tervezték...Lényeg a lényeg,amit nem kókány,buher sufnyituningos emberkék javítanak...és egy esetleges dugócsere és fúrás alkalmával,főtengely derékszögelését is nézik...merem állítani,hogy 50 000km et ha elmennek nem mondok semmi "meghökkentőt"!
neszójjábe..... ......125-ös krosszról volt szó! Nem pedig oldtimerről...
Amúgy szép a vasad, nem a fikázás volt a szándékom...
Csak olvass mielőtt írsz!
Gyökér vagy!
Mérd már le a dolgokat!
150 000-ért csak fost? :D na ne nevettess, az 50esem(70es hengerrel) kemény 30 000 Ft-omban van, igaz most újítom fel, de még úgyis árban lesz :D A felújítandó blokkon kívül minden tökéletes rajta.
Jó lehet igazad van...Milyen mélyek hónoláskor a karcok? Ezredek igaz? Ha még látszanak a hónolások, akkor nincs megkopva a henger, elvileg nem rossz a motor, így szét sem kell szedni....Akkor csak unatkozol 30 ezrenként? Egy ilyen 2T enduró jó ha elmegy 30-at...
Egyébként enyémben is króm bevonatú a gyűrű...öntvény gyűrűkkel még tovább húzná a henger...de 10 000km enként akk előírtan kellene őket cserélni....Am az is hülyeség 1et értek veled aki kopot hengerhez új dugószettet vesz! Kopott henger ovalitása végett...esetleg kopott dugóhoz új gyűrű,de legjobb fúrás+új dugattyúszett...
IGEN! Az uj lánc dobozára 428 van irva a régi lánra is. NEM értem!
Le nem szedem a hengert...de a hónolás a henger bármely részén látszik,természetesen néhol az általad is említett ovalitás végett nem mindenhol egyenletesen...niksailos hengernél természetes hogy ugye látszik...gyárilag olasz mtx is az volt! De ez acél perselyes lett! 36000km et futott dt nél,is láttam már ilyen állapotút,természetesen ott sem 1 enletesen,de látszott! Most haverom kínai cpi hussar robeszát szedtük szét 13000km nél...még annak is látszik...
Minden cucc 428as? Mert ha igen akkor össze kell menni. Ha nem akkor rossz a szemed.
Skacok, én 140ért vettem a DTR-t... és szét lett kapva szerelőnél mielőtt megvettem... tudtam minden hibájáról, így bele lett számolva az olajcserék (13.000Ft) a powervezérlőcsere( 25.000ft) és a kuplungozás(13.000Ft) valamint az új ülés(5.000Ft).
Viszont más minden szép és jó rajta, alkalmi vétel volt. Ja és kaptam hozzá Micheline utcai gumit hátra zsír újat is. A motor immáron 200.000ben lesz, mire kész lesz. Ezért tanácsolom, gyűjts még, mert nem fogod tudni élvezni a dolgot!
De hát rá van irva a patentára!
Nézd már meg azt a láncot....
Biztos vagyok, hogy a régi az nem 428-as volt....
Ennyi pénzért csak f@st kapsz, amire még 1X ennyit ráköltesz....
A lánckerékkel semmi baj, annyi az egész, h egyszerűen az új lánc kisebb , mint a régi lánc.
Ki tudja milyen kerék van neki hátul....
igen ezt találtam meg én is.
akkor milyen, mert a láncoknál az első szám a szemtávolságot jelöli, a másik kettő pedíg a szélességet.
"4" ilyen szemkiosztásnál "28" nincs szélesebb lánc azaz "428"
helló

Segítségeteket kérném abban hogy van 150 ezrem egy 125-ös crossmotorra de nem tudom hogy meik márka meik tipusa lenne a legmegfelelőbb mind teljesítményileg mind megbízhatóságilag mert ennyiből úgyis csak használtra futja lehet endúrót is mondani
Akkor az nem 428-as kerék...mármint hátsó lánckerék...
én küldtem neki a láncot, meg az első lánckereket.
Mind az első lánckerék, mind a lánc a típusnak megfelelő 428-as.
Egyszerűen nem értem mi lehet a gond, hogy a hátsó lánckerékre nem megy rá a 428-as lánc.
A láncok láncszemeibe is ez van írva? Kétlem....