Lehet sok ember javít itt, és sok- motort is szerelt, bár nincsenek tisztában a dolgokkal...Dugattyúkeménység hónolás....stb...
-A dugattyú minél puhább legyen hogy inkább az kopjon? (Látott már valaki kopott dugattyút, ami rendesen volt derékszögelve, és nem volt egyszer sem megfőzve?)=
= Ha már itt tartunk: csak dugattyúcserénél kell járatni a motort?
-a gyűrűk a régiek maradnak-
-5000 km után látszik a hónolás? (Talán azon a részen ahol a gyűrű nem járt..)
Igaz a dugattyú hozzáér a hengerfalhoz, de nagyobb jelentősége van a gyűrű anyagának a koptatás mértékét illetően.
Nem a dugattyú kopik, hanem a hengerfal oválisra...
Ezért kell minden dugattyúcserénél fúrást eszközölni. ( Itt vashengerekről beszélek....a nicasilos hengereknél más a helyzet)
-Bocs nem akartam ezzel senkit degradálni, vagy okoskodni, de ha ilyeneket állítotok, vannak akik elhiszik...
magam ellen beszélek, mert én nem tudok szerezni TKR dugót dt80-ba, de ez egy japán dugó, nem teflonos, viszont jobb mindegyiknél.
Semmi köze a PROX-hoz, mert volt ilyen kérdés is.
Még mindíg kíváncsi vagyok, hogy lesz e belőle............Főleg 6300.-Ft-ért
Ez am igaz "Sztem az nem feltétlen jó, ha egy dúgó "kemény" anyagból készül, mert menetközben valaminek kopnia kell. Ha nem a dugó kopik, akkor a henger jobban." Csak az a hülyeség,hogy úgy érzem Te arra értetted,hogy ez nem jó,h 5000km nél látszik az esztergálás,mert akk a dugó álltalad kemény anyagúnak hitt...ami ebben az esetben a hengert "károsítaná"...Elnézést,utólag kellett volna írnom,hogy a hengeren sem látszik,abszolút semmi kopásnak nyoma...
Sok addigi bontatlan motort szedtünk már szét...és nem 1 volt aminél 20on sőt 30 000km en felül is az említett hónolás és esztergálás nyoma látszott...
Nem tudom,vagyis nem értem,hogy nekem szánod e a mondókádat...vagy hogy mire érted? Talán arra,hogy 5000nél még látszik az esztergálás nyoma a dugón? Am a hengeren is látszik a hónolás nyoma! "Dugó" kemény anyagból van nem feltétlen jó....erre sem tudom mit reagáljak,de sztem egy neves japán gyártó (sokan nem ismerik a t.k.r.j-t),tudni fogja mit milyen anyagból állítson elő...
Sztem az nem feltétlen jó, ha egy dúgó "kemény" anyagból készül, mert menetközben valaminek kopnia kell. Ha nem a dugó kopik, akkor a henger jobban. Egy dugó csere még mindíg kissebb macera, mint a fúrás.
Skacok!
Ma megérkezett az új ülésem a mocihoz. Új fekete bőr, piros cérnával varrva...eszméletlen vadító lett... ha kész a moci, arról is teszek fel...
hello tudnék 1 megoldást a tiéd dt 50 mx levegős .
szóval van egy dt 80 mx blokkom aminek tök ugyanaz az egész belseje ha érdekel beszélhetünk róla quanta@ freemail.hu fényképet küldök ha kell
Sziasztok, tudna valaki linkelni vagy küldeni mailben dt 50-es manualt? Neten csak franciát találtam, magyar vagy angol kellene (esetleg német). Illetve érdekelne mindenféle pdf, doc vagy linkek ahol DT karbanntartásával kapcsolatban talalható hasznos infó. (olyanok érdekelnek, hogy mennyi a kereknyomas, milyen alkatreszeket mikor kell cserelni, hogy kell ellenörizni hogy még jó-e stb stb)
Szia!Még nem rendeltem meg,nem nagyon tudok róla semmit ennyit kaptam e-mailban:Üdvözlöm!
Ehhez a modellhez 6300Ft a dugattyú,a TKRJ japán gyári beszállító csak pozitív tapasztalataim vannak róla.
Ennyit kaptam,akkor csak van nekik
-A dugattyú minél puhább legyen hogy inkább az kopjon? (Látott már valaki kopott dugattyút, ami rendesen volt derékszögelve, és nem volt egyszer sem megfőzve?)=
= Ha már itt tartunk: csak dugattyúcserénél kell járatni a motort?
-a gyűrűk a régiek maradnak-
-5000 km után látszik a hónolás? (Talán azon a részen ahol a gyűrű nem járt..)
Igaz a dugattyú hozzáér a hengerfalhoz, de nagyobb jelentősége van a gyűrű anyagának a koptatás mértékét illetően.
Nem a dugattyú kopik, hanem a hengerfal oválisra...
Ezért kell minden dugattyúcserénél fúrást eszközölni. ( Itt vashengerekről beszélek....a nicasilos hengereknél más a helyzet)
-Bocs nem akartam ezzel senkit degradálni, vagy okoskodni, de ha ilyeneket állítotok, vannak akik elhiszik...