Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet sok ember javít itt, és sok- motort is szerelt, bár nincsenek tisztában a dolgokkal...Dugattyúkeménység hónolás....stb...
-A dugattyú minél puhább legyen hogy inkább az kopjon? (Látott már valaki kopott dugattyút, ami rendesen volt derékszögelve, és nem volt egyszer sem megfőzve?)=
= Ha már itt tartunk: csak dugattyúcserénél kell járatni a motort?
-a gyűrűk a régiek maradnak-
-5000 km után látszik a hónolás? (Talán azon a részen ahol a gyűrű nem járt..)
Igaz a dugattyú hozzáér a hengerfalhoz, de nagyobb jelentősége van a gyűrű anyagának a koptatás mértékét illetően.
Nem a dugattyú kopik, hanem a hengerfal oválisra...
Ezért kell minden dugattyúcserénél fúrást eszközölni. ( Itt vashengerekről beszélek....a nicasilos hengereknél más a helyzet)
-Bocs nem akartam ezzel senkit degradálni, vagy okoskodni, de ha ilyeneket állítotok, vannak akik elhiszik...
Elirtam 428as mind2 és mégis nagyobb az egyik.
Először még tőletek kéne rendelnem lánc szettet, lánc sprayt, spirált!
rendeljen már valaki egyet és minden kiderül
Nekem azt irták....
magam ellen beszélek, mert én nem tudok szerezni TKR dugót dt80-ba, de ez egy japán dugó, nem teflonos, viszont jobb mindegyiknél.
Semmi köze a PROX-hoz, mert volt ilyen kérdés is.
Még mindíg kíváncsi vagyok, hogy lesz e belőle............Főleg 6300.-Ft-ért
Írtak nekem is. 6300 Akkor szerintetek ez jobb, mint a FOR YAMAHA meg az AMBIKA?
80-asnak is!
428 a gyári mérete a 125-ösnek---Itt a baj....
Ok, akkor ezt túltárgyaltuk. Én a TKRJ dugót nem ismerem, így nyilatkozni se tudok róla. Biztos jó....
Nah,1 szónak is 100 a vége a srác kérdésére válaszolva,sztem jó minőségű a tkrj...nyugodtan vehet a dt jébe!
Ez am igaz "Sztem az nem feltétlen jó, ha egy dúgó "kemény" anyagból készül, mert menetközben valaminek kopnia kell. Ha nem a dugó kopik, akkor a henger jobban." Csak az a hülyeség,hogy úgy érzem Te arra értetted,hogy ez nem jó,h 5000km nél látszik az esztergálás,mert akk a dugó álltalad kemény anyagúnak hitt...ami ebben az esetben a hengert "károsítaná"...Elnézést,utólag kellett volna írnom,hogy a hengeren sem látszik,abszolút semmi kopásnak nyoma...
Ok, értem, én meg semmi rosszat nem írtam! Leírtad a véleményed,ami sztem ebben az esetben hülyeség....
Szerintem én meg egyántalán nem kértem, hogy reagáljál, csak leírtam a véleményem, ha megengeded....
Sok addigi bontatlan motort szedtünk már szét...és nem 1 volt aminél 20on sőt 30 000km en felül is az említett hónolás és esztergálás nyoma látszott...
Nem tudom,vagyis nem értem,hogy nekem szánod e a mondókádat...vagy hogy mire érted? Talán arra,hogy 5000nél még látszik az esztergálás nyoma a dugón? Am a hengeren is látszik a hónolás nyoma! "Dugó" kemény anyagból van nem feltétlen jó....erre sem tudom mit reagáljak,de sztem egy neves japán gyártó (sokan nem ismerik a t.k.r.j-t),tudni fogja mit milyen anyagból állítson elő...
Sztem az nem feltétlen jó, ha egy dúgó "kemény" anyagból készül, mert menetközben valaminek kopnia kell. Ha nem a dugó kopik, akkor a henger jobban. Egy dugó csere még mindíg kissebb macera, mint a fúrás.
Skacok!
Ma megérkezett az új ülésem a mocihoz. Új fekete bőr, piros cérnával varrva...eszméletlen vadító lett... ha kész a moci, arról is teszek fel...
Skacok!

Megvan az új üléshuzatom, ma hozta meg a kárpitos... piros mocihoz készült, fekete bőr ülés.
hello tudnék 1 megoldást a tiéd dt 50 mx levegős .
szóval van egy dt 80 mx blokkom aminek tök ugyanaz az egész belseje ha érdekel beszélhetünk róla quanta@ freemail.hu fényképet küldök ha kell
Sziasztok, tudna valaki linkelni vagy küldeni mailben dt 50-es manualt? Neten csak franciát találtam, magyar vagy angol kellene (esetleg német). Illetve érdekelne mindenféle pdf, doc vagy linkek ahol DT karbanntartásával kapcsolatban talalható hasznos infó. (olyanok érdekelnek, hogy mennyi a kereknyomas, milyen alkatreszeket mikor kell cserelni, hogy kell ellenörizni hogy még jó-e stb stb)

köszi
Nekem is T.K.R.J van benne,bár nekem 125 mtx em van,abbe nem teflonos...de 5000km nél még látszik az esztergálás nyoma...
Szia!Még nem rendeltem meg,nem nagyon tudok róla semmit ennyit kaptam e-mailban:Üdvözlöm!
Ehhez a modellhez 6300Ft a dugattyú,a TKRJ japán gyári beszállító csak pozitív tapasztalataim vannak róla.
Ennyit kaptam,akkor csak van nekik
A kormányon levő vészleállító is megviccelhet.