Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyenről én is hallottam,de azért merész:D
Hogy hol látható kopás hajtásláncon? Vagy dekli levétélénél, váltó mechanizmusa,kuplung vagy bármit néztem amin lehetne arra utaló jel pl hogy a jelenlegi motorom említsem 45 000km nél ...semmi de semmi észre nem vehető...am ha belegondolsz én még 40-50000km t futott jópár 125 2T motort ha megnéztem és most ne is belsőségekre gondoljunk....persze ki hol hogy használta...esztétikailag is gyárias állapotban találkoztam velük! Lehet én lakok ezek szerint ilyen helyen! Ezzel csak arra célzok,nem értem azt aki pl te motorod esetében ennyi km nél már komplett újrafényezésre gondol ....nah lezárom okosabb enged Jó csak viccelek,de nem erre való a fórum,meg vkinek abba kell hagyni az ilyesmi szópárbajt!
gondolom ezt nekem írtad, hát én sem maratnám meg a hajtókart, kétüteműeknél csinálja, de érdekességnek elmegy, kismotor eldöcög vele,pl ismerősöm szimója 2 éve xDD
Ezt rem nem nekem szántad...
Ez nem 4T! Hahó....Ott minden más....nem beszélve Pista bá kimart hajtókarjával nem lennék nyugodt 10.000 körüli fordulatszámnál...
NEm értelek,mostmár én pöccenek be...kép? Sztem nem sok emberkéről van it kép,legalább is felééről tuti nincs...Az h vki magát megmutatja itt...hát önbizalom kell 1 részt...láttalak téged...képen:) Hát mit mondjak....én nem mutogatom magam...nincs annyi önbizalmam mint neked...de én itt lezárom!
Nem vok szerelő...ez tény...nem is azon múlik ki mihez mennyit ért az is tény! Aki ellenkezőjét állítja hát az...mind1....1 hajtókar(pl felújítószett) simán 2 dugattyúszett életét túlszárnyalja...
Akkor egy kérdés....Leveszed a deknit... Mik azok a jelek, amiből látod a kilómétert? Hol vannak egyértelmű kopások, amiket szemrevételezel?
ne haragudj de kezdek kicsit bepöccenni, és az is irritál, hogy az adatlapodon csak egy MTX képe látható....
Örülnék, ha körvonalazódna rólad egy kép mindenkiben...
ha felsőt cserélsz 1 értelmű h nem kell széthúzni a blokkot,de te írtad h kompletten....:) ebből gondoltam h akk valszeg alsó tűgörgőd eselteg csapszeged...
kecskeméten egy szerelő erre szakosodott, a kopott hajtókart kimarja és nagyobb méretű tűgörgős-kosarat rak bele. Persze ha a közti csap nincs olyan rossz állapotban, ami nem szokott normál esetben szétkopni.
Holnap megmérem! Mert ez már engem is felhúz!
Hát sztem meg félre értettél Azt írtad cserés a hajtókarod...:) Én meg írtam hát hajtókarba mi mehet úgymond tönkre...alsó v felső tügörgő csapszeg "berágódik"......
Hát neked nem sok közöd van a szereléshez....Hajtókarban szoktak egymagában csak alsó tűgörgős kosarat cserélni?
Ne nevettess.....és főleg ne hangoztasd...mert kiröhögnek...
Bocs! Nem fikázásból mondtam csak már...
Ha a felirat 428 és mégse jó, akk vmi nem jó. Tolómérő és kezdj el mindent méricskélni, Lásd Karika hozzászólása!
Hát hajtásláncon gondolom gondolsz váltó stb...ég 70-80km et futott nem 1 125 2T aminek órájába annyi volt...nem lehetett látni semmit...
Azért cseréltem csak első lánckereket, mert eladásra készül a motor és már igy is sok pénzem van benne! A régi teljesen tönkrement.
Egy lánc nyúlik is az elhasználódás fokától függően. Nem tudom te raktad-e rá a láncot, de én már csináltam két láncból egyet, így is lehet hosszebb, mint a gyári (kontár megoldás egy erős gépnél de szóba jöhet) Gondolom a láncfeszítőket visszatoltad alapállásba a hátsó keréken és úgy sem éri át.
Hajtókar...38 nál 125 enduroba...kizárt,hogy cserés legyen...gondolom alsó tűgörgő...abba akk 100% h nem 38000km van...
A láncszembe tegyél tolómérőt, és a belső távot mérd meg, meg a hátsó lánckerék vastagságát. Lehet kicsit szűkebb a lánc, és inkább csak meg kell takarítani a hátsó lánckereket. Bár én vennék abból is újat, mert tönkreteszi a láncot egy szezon alatt...
Itt senki nem gyökér....esetleg tudatlan.
Te is idejársz infóért, és segítünk amiben tudunk, negatív jelzőket mellőzve. Ezen gondolkodj kicsit....
De mit mérjek rajta? Mind2 láncon a 428as felirat szerepel, mégis szemmel láthatóan kisebb az uj.
Ja és olvastam, hogy 125-ös, de azért leírtam
Ez az én meglátásom:
Én már egy pár motort szétszedtem. Ezek azok a motorok, (enduró) amiknek nem babrálják az óráját (visszatekerésre gondolok..)
Túlméretekből ki lehet számolni, kb mennyi van benne. Az enyimbe óra szerint van 38, és első túlméret 10 Baros kompresszióval.
Nemrég csinálták, csak felső motorgenerál volt.
Az alsó ezért nálam következett be, a hajtókarom cserére szorul, és a vonzatai is....csapágyak szimmeringek.
Szétszedtem az oldaldeknijét, és látszik a hajtásláncon a valós km.
Lerántottam már a hengert is, és nem látszódik benne a hónolás nyoma sem, mégis ekkora a kompresszió. Olyan 4-5 körűl lehet benne.
Lehetne szidni mindenkit, de mégis csak neked van ilyen problémád, szóval linkeltek be szakirodalmat is, szerintem mérd meg.
Az ami képem közt van az már nem az enyém sajna(am 1979-es első DT-k egyike) , de a másik most darabokban van és addig nem fotózgatom :D