Sziasztok!Ismeritek a TKRJ dugattyút?Állítólag nagyon jó minőségű japán teflonos dugó!Én ezt megfogom próbálni mit is mutat!6300 Ft az ára a 80-as DT-be!
az lesz, veszek bele egy új gyertyát, bár ami van NGK B9ES abban sincs 1000 km. ha a főtngely szimmering nem végezné jól a dolgát, akkor még a hajtómű olajat is eszegetné ,nem?
Sztem elösször is vegyél egy gyári belevaló új gyertyát, utána lehet továbblépni. Az ingadozás az eléggé főtengelyszimering gyanús, vagy esetleg valahol falsot szív.
üdv
köszönöm a választ! ,viszont régebben hidegen-melegen nagyon könnyen indult, most meg van ,hogy 5-10 kell rúgni rajta, és az alapjárati fordulat is folyamatosan ingadozik, hidegen-melegen, néha 1400 néha 3200, és nem a gázbowden feszül, vagy akad.
beleraktam a régi Champion N9YC gyertyát és azt tapasztaltam ,hogy üresben jobban kipörög ,és kevésbé kormolódik mint az NGK B9ES. De ettől függetlenül szét kell szednem a karburátort ,mert szerintem továbbra sem okés ott valami...
Nekem asszem a gyertya produkált hasonlókat, csak kisebb ford.számnál is!
Amugy nekem is ki kell ganynézni a karbimat, mert ha megyek vele egy 5 km-et, akkor megáll. Várok+szivató azt megin jó.
Nekem meg valószínűleg kosz került a karburátorba/egy ideje már elég nehezen indul a szokásoshoz képest/ ,mert jöttem haza a tankolásból, és elkezdett kihagyogatni a felsőbb fordulat tartományban. Megálltam és üresben olyan 7-8000 rpm körül egy az egyeben olyan hangja volt mint egy 4t nek mikor leszabályoz . Szerintem nem kap benzint, mert ha a gyujtás hagyna ki akkor durrogna szép nagyokat. Szerintetek?
80-as DT-hez keresek kuplungkosarat, csak jó állapotú érdekel, és lehetőleg pest megyében.
Az 50-es 80-as és 125-ös LC-k kuplungja mind-mind más?