Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

80-as DT-hez keresek kuplungkosarat, csak jó állapotú érdekel, és lehetőleg pest megyében.

Az 50-es 80-as és 125-ös LC-k kuplungja mind-mind más?
Szerintem itt: http://god.olx.hu/tkrj-dugatty... Irtam nekik, hogy van-e! Majd irok a fejleményekről!
Engem is érdekelne...
hol lehet beszerezni TKR dugattyút DT 80-hoz?
Ez programból való kép,vagy neten valahol így van fent?
Sziasztok!Ismeritek a TKRJ dugattyút?Állítólag nagyon jó minőségű japán teflonos dugó!Én ezt megfogom próbálni mit is mutat!6300 Ft az ára a 80-as DT-be!
bocsi!nem te hanem a kedves kolléga...
Énnnn?!
Ja és ellenőrizd a gyertyapipát mert tud ilyet csinálni hogy kiég belőle az ellenállás.
Jaaa!
Szerintem is új gyertya, állítsd be rajta az elektróda hézagot 0,55mm-re és ha utána is csinálja karbi takarítás aztán majd kiderül...
ahogy mondod...
ja. persze ha lendkerék oldalival van gond akkor onnan nincs mit ennie levegőn kívül
az lesz, veszek bele egy új gyertyát, bár ami van NGK B9ES abban sincs 1000 km. ha a főtngely szimmering nem végezné jól a dolgát, akkor még a hajtómű olajat is eszegetné ,nem?
Sztem elösször is vegyél egy gyári belevaló új gyertyát, utána lehet továbblépni. Az ingadozás az eléggé főtengelyszimering gyanús, vagy esetleg valahol falsot szív.
üdv
köszönöm a választ! ,viszont régebben hidegen-melegen nagyon könnyen indult, most meg van ,hogy 5-10 kell rúgni rajta, és az alapjárati fordulat is folyamatosan ingadozik, hidegen-melegen, néha 1400 néha 3200, és nem a gázbowden feszül, vagy akad.
Ha üzemanyag gond van, akkor fullad, ha furcsa hangja van és nem pörög ki, ahogy írtad mintha leszabályozna, az gyújtás
Gyertya pl.
beleraktam a régi Champion N9YC gyertyát és azt tapasztaltam ,hogy üresben jobban kipörög ,és kevésbé kormolódik mint az NGK B9ES. De ettől függetlenül szét kell szednem a karburátort ,mert szerintem továbbra sem okés ott valami...
Mem a spirálra gondoltam hanem arra a fogaskerékre ami meghajtja a spirált!A berugókar felöl kell lebontani?
Igazad van, már rájöttem én is, csak azt hittem a spirálra gondolt.
Nekem asszem a gyertya produkált hasonlókat, csak kisebb ford.számnál is!
Amugy nekem is ki kell ganynézni a karbimat, mert ha megyek vele egy 5 km-et, akkor megáll. Várok+szivató azt megin jó.




Nekem meg valószínűleg kosz került a karburátorba/egy ideje már elég nehezen indul a szokásoshoz képest/ ,mert jöttem haza a tankolásból, és elkezdett kihagyogatni a felsőbb fordulat tartományban. Megálltam és üresben olyan 7-8000 rpm körül egy az egyeben olyan hangja volt mint egy 4t nek mikor leszabályoz . Szerintem nem kap benzint, mert ha a gyujtás hagyna ki akkor durrogna szép nagyokat. Szerintetek?
Jaaaa! ÉRTEM!
Hogy te a berúgótengelyen lévőt forgattad el! Azt hittem ha köztest!