300.000 k körül lenne az irányár.... hibátlan most cseréltem ki a dugót tűgörgőt csapszeget tömítéseket meg minden kopó alkatrészt a blokkban.... szal éppen be lett járatva... de még nem próbáltam a végét... ja és 2008 június közepéig műszakis... van forgalmi törzskönyv, biztosítás... dijóhályban ennyi
itt az enyém... de még nem döntöttem el hogy eladom e... katt a adatlapomra ott van.... most van benne 697 km...
ja embverek szaintietek mi az oka annak hogy a motor (nem az enyém) de szintén dt 8000 fordulat után nem gyorsul tovább kb 7500 ig tart a power hatása de 8000 után mintha megszünt volna....
az én tippem az hogy ki kéne égetni a kipufogót... de ha vkinek van vmi ötlete akkor megoszthatja velem...
Teljesen depresziós vagyok már hogy milyen vasat vegyek... Az a legföbb nézöpont hogy nem akarom megbáni, nem akarom hetente szerelőhöz hordani, legyen rajta műszaki és persze faszám menjen
épp ez a lényege hogy a 125 az jóképü kivan spécizve költve van rá a nagy meg csak hajtva van lehet hogy széthatva nincs de küldve van nagyon kinézete meg olyan hogy meg sztem a kor is lényeg nagyon jo idős nagymocikat adnak ennyiért..
Mondja már meg nekem valaki hogy az miért van hogy míg egy jobképű 125-ös dt-t lehet kapni 200-270ezer között és hasonló korú 600-650-es xl. xt, tt, dr, is anyiba kerül???!!! Ezek a nagy endúrók szarok vagy mi???
Hello
Ma ki lettek véve a kerekek...a hátsóval kicsit megszenvedtünk de aztán a WD40 segitett és kijött. Be lesz zsirozva mikor teszem vissza....esetleg nincs valakinek valami olcsó áron index búra? az a sárga...mert nekem az egyik hátsón nincs ilyen és jó lenne rá...
Azon filoztam hogy csinálni kellene egy digitális fordulatszámmérőt....:)
Mert neten néztem 30.000Ft egy ilyen kütyü...
Hello! elszakadt a gázbovdenem a Dt-n és csak 8 rongyért lehet újat venni szerintem meg az kiba...tt sok egy bovdenért, meg mondták hogy 2600 ér forrasztanak bele új szálat csakhogy le lett vágva a bovdenházból is, nem tud valaki olcsón?
köszi
Más lesz a krakterisztika,a fordulatszám tartományok és nyomaték tartományok eltolódnak,lesz amelyik"alul"lesz erős,lesz amelyik "felül",de ezt igazán csak kisérletezéssel lehet beállítani!
Nem bonyolult! Es most hogy mondod, remlik valami, hogy azon az MZ-n is talan lekaptunk egy kicsit a hengerfejbol.
A nagyobb kompresszio egyertelmuen nagyobb erot jelent?
Vagy teljesen mas karakterisztikaju, mas beallitasu motort eredmenyez?
A károstérhez még hozzá kell adni a tömítés térfogatát,ami henger térfogat képlettel kiszámítható,ezután be kell helyettesíteni a képletbe a kapott érték aránylik az 1-hez,ez a kompresszióviszony!
Tehát a kompressziót legegyszerűbb a tömités vastagságával változtatni(én most 3 félét készítettem 0,5-1-1.5mm-eset)
A túl nagy kompresszió sem jó mert kopog a motor mint a diesel tönkrevágja a hajtókart,főtengelyt,a tiednél is lehet ilyen gond,de az az igazság,hogy a vízhűtés nagyon tompítja a motorhangokat,és lehet,hogy ebben a fordulat tartományban hallható igazán!
Remélem nem túl bonyolult!
A lökettérfogat adott 80,100,110ccm,de számítható is
A károstér már kicsit bonyolultabb,mert amorf,ekkor kell egy kis lelemény!A hengerjet leveszed és gyertyával együtt beteszed a satuba és kivízszintezed,egy orvosi fecskendővel színig feltöltöd az így leolvasott ml megadja a hengerfej térfogatát.
ja embverek szaintietek mi az oka annak hogy a motor (nem az enyém) de szintén dt 8000 fordulat után nem gyorsul tovább kb 7500 ig tart a power hatása de 8000 után mintha megszünt volna....
az én tippem az hogy ki kéne égetni a kipufogót... de ha vkinek van vmi ötlete akkor megoszthatja velem...
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/131059
Ma ki lettek véve a kerekek...a hátsóval kicsit megszenvedtünk de aztán a WD40 segitett és kijött. Be lesz zsirozva mikor teszem vissza....esetleg nincs valakinek valami olcsó áron index búra? az a sárga...mert nekem az egyik hátsón nincs ilyen és jó lenne rá...
Azon filoztam hogy csinálni kellene egy digitális fordulatszámmérőt....:)
Mert neten néztem 30.000Ft egy ilyen kütyü...
Nem tudja valaki Nógrád környéki bontós e-mail címét, telefonszámát?
Esetleg valami jó szerelőét Pásztó környékén? Aki nem kopaszt meg.
köszi
A nagyobb kompresszio egyertelmuen nagyobb erot jelent?
Vagy teljesen mas karakterisztikaju, mas beallitasu motort eredmenyez?
Tehát a kompressziót legegyszerűbb a tömités vastagságával változtatni(én most 3 félét készítettem 0,5-1-1.5mm-eset)
A túl nagy kompresszió sem jó mert kopog a motor mint a diesel tönkrevágja a hajtókart,főtengelyt,a tiednél is lehet ilyen gond,de az az igazság,hogy a vízhűtés nagyon tompítja a motorhangokat,és lehet,hogy ebben a fordulat tartományban hallható igazán!
Remélem nem túl bonyolult!
A károstér már kicsit bonyolultabb,mert amorf,ekkor kell egy kis lelemény!A hengerjet leveszed és gyertyával együtt beteszed a satuba és kivízszintezed,egy orvosi fecskendővel színig feltöltöd az így leolvasott ml megadja a hengerfej térfogatát.
http://www.hasznaltmotorok.hu/motorteszt.php?motorteszt_id=42