Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most kezdek bele a blokkfelújításba Mai terv: Főtengely kivétele. Már a lendkereket leszedtem. Valami állat két darab 2mm vastag rugós alátétet rakott az anya alá, hogy villáskulccsal is elérje... nem igaz, hogy nem tud szerezni egy 19-es krovát. Az anya kb a feléig volt rajta a főtengely végén, mert az alátétektől nem fért föl.
Várpalotai vagy?
Sziasztok.Bemásolom ide a hirdetésemet,hátha valaki szeretne egy jó motort,olcsón.

http://kepesmotor.hu/yamaha-se...


5 sebességes, központi rugós Yamaha DT 50 típusú enduro eladó.Kiváló állapotú gumikkal, új, nagyon kényelmes üléssel, a képen látható, normális állapotban.A motor nagyon könnyen indul, teljesen jól megy, motorikusan jó állapotú, de vannak apró hibái.: A világítás nem működik, át kéne nézni a vezetékeket, mert ott van valami gubanc. A hátsó lámpabúra a téli pihenő alatt kitört, ezt pótolni kell. Enyhe olajszivárgás a bal oldali deklinél.Itt egy szimeringet kell kicserélni a probléma megszüntetéséhez.Ezt könnyedén, szétszedés nélkül meg lehet csinálni. A km óra spirál hiányzik. Mindezekkel én idő hiányában nem tudtam foglalkozni.Most áron alul eladom, de ebből már nem engedek egy forintot sem.Csere nem érdekel.Várpalotán lehet megtekinteni, kipróbálni.Jó vétel.tel 06203919683
Kész lett a DÉTÉ!
Emberek! Szükségem lenne egy DT125 R gyújtáskapcsolóra! Ha van valakinek ilyen cucca légyszi írjon sürgős lenne
Igen, az kell és az jó bele.
Jövő heti elfoglaltságom úgyis a víz leengedése, kimosása, feltöltése lesz, akkor veszek fagyállót. Az a sima pár 100 Ft-os kék színű jó lesz bele? A könyv szerint etilén-glikol, gondolom ez az.
Akkor eléggé eltévedtél!
yamaha xt600e
Most látom, rossz topikba írtál.
Power szelepre gondolhatott.
Vezérlés? Szelep? A DT kétütemű...
Ha a keresztcsövön a tengelyt érted, akkor van egy tengely szorító csavar, azt lazítsd ki.
Tévedsz. A fagyálló keni a vízpumpát!
helyen
Nehezen indult a motorom, meg egyébként is, átnézés céljából, kitakarítottuk a karbit. Sokkal jobb lett! A gombot nem tudom elengedni és már jár is

Egyébként a fagyálló szerintem nem olaj! De ha így van akkor elnézést kérek, és veszek mert nekem sincs benne elvileg.
Ha pl. főtött hejen tárolod és sosem fagyna meg a víz, akkor is kell bele fagyálló, hogy kenje a vízpumpát!
Én is ugyanezt javasoltam, de azért ha belegondolunk, egy rendszámos DT jó állapotban, olyan 200tól indul, már ha találni olyat ami megfelel az elvárásoknak (kinek mi a fontos ugye). A jogsi is olyan 80 körül van, ha minden elsőre sikerül. A jelenlegi gazdasági helyzetben, azért nem mindenkinek van félretéve 3-4 kilo.
50-es nem jó túrázni, nagyon fájni fog a hátsód. Nekem eddig a legtöbb 322 km volt egy nap (Szeged-Baja-Pécs-Orfű-Siófok-Balatonkenese útvonal) de már 50 után éreztem, hogy ez hosszú nap lesz Végefelé már 15 km-enként meg kellett állni, nagyon kemény az ülése. Meg ha hegyvidéken laksz, ott felfelé menet egy 50-essel nem fogsz tudni jó tempót menni. Halgass a többiekre vegyél 125öset
Üdv mindenkinek! Banyek olyan problémám van hogy tegnap motoroztam verettem neki Gondoltam ma is veretem neki, kitolom indítom had melegedjen a moci. Amikor hideg a motor akkor mindig le akar állni meg nincs egyenletes alapjárat, néha beszaggat, de ez nem probléma.
Viszont most jön a szomorú hír már meleg volt a motor és a dadogás és az hogy leakart fulladni még mindig volt. Itt már probléma van húztam egy pici gázt akkor is semmi, nem pörgőt ki és inkább leállt Én a gyertyára tippelek remélem az lesz,de fura hang jön a vezérléstől olyan mintha a szelep és a dugó csókolózott volna remélem tévedek erős kattogó hang
Nekem is be volt rohadva, és egy darab kemény fát tettem a végére majd egy kalapáccsal kiütögettem. Aztán drótkoronggal fényesre takarítottam, majd zsír és szépen összement.
Karika: KÖSZ KÖSZ KÖSZ! 85ös főfuvi= erősebb mint valaha, kipörög csutkára, rajta ülök 1esben húzom a gázt és ássa magát a földbe. Ilyet még nem csinlt mióta nálam van. Csak középfordulaton sokat kap mert darál meg rángat. Most beraktam neki 80-as főfuvit, úgy néz ki tökéletes lett. Köszönöm!
Üdv!
kifogott ma rajtam a kerékcsre:Spedig nem elösször csin!
leirná valaki h hogyan is kell mert nem tudom kihuzni azt a kereszt csövet amit átmegy a 2villa között és a keréken!Segitségeteket előre is kössz!
Február elejéig használtam, jártam vele edzésre nagy hidegekben is ha nem volt hó, nem jött volna ki hamarabb ha nincs benne fagyálló? (Egyebkent ugy tudtam van, azért nem foglalkoztam vele)
Viszont ajánlom rá a 70-es hengert, hamár így jártál, amúgy is teljesítményt akarsz növelni, arra meg az a leghatékonyabb.