Nem volt benne fagyálló. Ennyi. Elmész egy szerelőhöz, vagy benzinkútra és ingyen megmérik. Hiába indítgatod, mert egy éjszaka szétfagy, ha víz van benne. Végső megoldás( de nem hiszem, hogy 2deci fagyállót nem tudsz szerezni), hogy leengeded belőle a vízet és úgy tárolod.
Igen a henger. Hetente 1x mindig beinditottam 5-10 percre, hogy ne legyen baja, meg viszonylag fedett helyen volt (fóliás terasz), nem gondoltam, hogy így is szétfagyhat benne akármi.
Az csinálhat ilyet, ha nem jó fagyálló van a hűtővízben vagy ha nem melegítem elég sokáig indulás előtt? (20-25 mp szoktam)
Ha jól látom, akkor a hengered ment szét és a tippem az, hogy a fagy nyomta szét.Más nem képes ilyen nyomást kifejteni, ill. hamarabb durran el egy cső, vagy más gyenge pont, mint a henger. Eltaláltam?
Van egy Yamaha DT 50-esem és lenne pár kérdésem, jó lenne ha tudnátok segíteni
Csatoltam egy képet, ez ment szét pontosabban megrepedt a felső része és elfolyt a hűtővíz. Nem tudom, hogy ott ment-e ki a hűtővíz miután megrepedt vagy vhol mashol tavozott es aztana túlmelegedestől repedt szet? Egyaltalan mitől tűnhet el a hűtővíz és repedhet szét így? Próbáltam óvatosan bánni vele, de mint az eredmény mutatja nem jött össze. Most a szervízben jo sok penzert kicserelik es ujra jo lesz, de kellene jotanacs hogy hasznaljam a mocit hogy ne menjen igy szet, miket kell atnezni rajta es milyen rendszeresen hogy mindig jo legyen?
Masik kerdes hogy ez ugye 50ccm, alattam lejtön felfele max 35-el tud menni kellene bele még egy kis erő, ezt meg lehet oldani legalisan ccm növeles nelkül? Mert jogsim csak 50ig jo, es nem akarok azon aggodni mikor allitanak meg a rendorok (egyszer mar megtettek es nem is hittek el hogy 50-es vmit hianyoltak az alvazszam mellöl, de aztan vegül elengedtek). Szoval, lehet vhogy erösebbe tenni ccm növeles nelkül? (lehet hülye kerdes, nem ertek a motorokhoz de szeretnek azert gyüjtöm az infokat )
Az én DT-m akkor kezdett piszkosul rezegni, amikor főtengely-csapágyas lett. De a motor is csörgött nagyon. Meg amikor mintázottabb endúró gumival mentem betonon. De ez 50-es. Ja és a régi DT-mben amikor megvettem nem volt olaj a telóban, az is rezgett, de nagyon feszes is volt, töltöttem, mentem egy kört és jó lett.
Szevasztok srácok, 80-as DT-m van, és az lenne a problémám, hogy valami eszement mód rezeg, szóval mire suliból haza érek, nem érzem a tenyerem, talpam..:/ Nem tudom, hogy találkozott más is ezzel a porblémával, remélem nem egyedülálló este a kipuffogó fölfogató csavarok alatt mindenhol gumi alátét is van, meg tényleg átnéztem és nem jutottam semmire. Esetleg ha még meg tudnátok mondani, hogy hol tudok hozzá kuplung, első fék bowdent, fordualtszám mérő spirált, fékbetétet venni azt meg köszönném előre is köszi
Sikerült szereznem ma egy kicsivel nagyobb blokkot a DT-be, csak kicsit nehéz ,szóval egyedül nem tudom berakni
Szóval ha valaki a közeljövőben ráér és át tudna jönni azt szívesen fogadnám!
Minden működik rajta, 1 éve vettem de nem kellett hozzányúlni.
Fogalmam sincs, hogy egyben van-e a power elektronika a motorral tankot se vettem le egyszer se.
Miből gondolod, hogy ritka madár ez?
És a power elektronikád műxik rendesen? Meg az hogy van? Egyben van az elektronika a szervóval? Baromi ritka ám ez a típus, az enyémen szinte minden gyári...most vettem nem rég, elkezdtem hajtani és van mit beállítani rajta
Sziasztok!
Ma végre BR9ES gyertya került a DTbe. Úgy néz ki a power vezéről elektronika halt meg. A következő lesz csinálva, állandó nyitott helyzetbe állítom a power szelepet, hátha akkor majd 7000fölé is tudom pörgetni a gépet. Mert jól húz lent is most, de nem pörög 7fölé. Ezt még nem tudom miért, majd kiderül...
Akinek 3PY-nal kezdődik az alvázszáma, az írjon! Adatlapomon elérhetőség!
Aki válaszol erre a hozzászólásra, az írja már elé a nevem, hogy tudjam ki az aki nekem írt...köcce skacok ;)
Karika: Sikerült beállitani a gépet. Keverék csavart ki és faxán pörög. Nagyobb fúvókát meg nem bele valót vettem így az maradt a régi. De kipróbálom majd 85-el is, csak m6-ost vettem és m5-ös kell bele
Az csinálhat ilyet, ha nem jó fagyálló van a hűtővízben vagy ha nem melegítem elég sokáig indulás előtt? (20-25 mp szoktam)
Van egy Yamaha DT 50-esem és lenne pár kérdésem, jó lenne ha tudnátok segíteni
Csatoltam egy képet, ez ment szét pontosabban megrepedt a felső része és elfolyt a hűtővíz. Nem tudom, hogy ott ment-e ki a hűtővíz miután megrepedt vagy vhol mashol tavozott es aztana túlmelegedestől repedt szet? Egyaltalan mitől tűnhet el a hűtővíz és repedhet szét így? Próbáltam óvatosan bánni vele, de mint az eredmény mutatja nem jött össze. Most a szervízben jo sok penzert kicserelik es ujra jo lesz, de kellene jotanacs hogy hasznaljam a mocit hogy ne menjen igy szet, miket kell atnezni rajta es milyen rendszeresen hogy mindig jo legyen?
Masik kerdes hogy ez ugye 50ccm, alattam lejtön felfele max 35-el tud menni kellene bele még egy kis erő, ezt meg lehet oldani legalisan ccm növeles nelkül? Mert jogsim csak 50ig jo, es nem akarok azon aggodni mikor allitanak meg a rendorok (egyszer mar megtettek es nem is hittek el hogy 50-es vmit hianyoltak az alvazszam mellöl, de aztan vegül elengedtek). Szoval, lehet vhogy erösebbe tenni ccm növeles nelkül? (lehet hülye kerdes, nem ertek a motorokhoz de szeretnek azert gyüjtöm az infokat )
Elöre is köszi
Szóval ha valaki a közeljövőben ráér és át tudna jönni azt szívesen fogadnám!
Fogalmam sincs, hogy egyben van-e a power elektronika a motorral tankot se vettem le egyszer se.
Miből gondolod, hogy ritka madár ez?
Ma végre BR9ES gyertya került a DTbe. Úgy néz ki a power vezéről elektronika halt meg. A következő lesz csinálva, állandó nyitott helyzetbe állítom a power szelepet, hátha akkor majd 7000fölé is tudom pörgetni a gépet. Mert jól húz lent is most, de nem pörög 7fölé. Ezt még nem tudom miért, majd kiderül...
Akinek 3PY-nal kezdődik az alvázszáma, az írjon! Adatlapomon elérhetőség!
Aki válaszol erre a hozzászólásra, az írja már elé a nevem, hogy tudjam ki az aki nekem írt...köcce skacok ;)
boldog névnapot, és kössz a jó időt!
Vennék JÓ szőrű DT-t 125 öst! 2 Kilóm van a történetre! Aki esetleg tud segíteni írjon! Köszönöm!
Szevasztok!