Hát nem tudom te milyen motorokat láttál... nem kell elhinni nekem semmit, én se hiszek el bármit... nekem a DT a polini hengerrel (felömlők is teljesen mások, méretben is, szívórész, kipufogó nyílása is) és ment 90 fölött. De azt nem mondanám ilyen biztosan, hogy egy 70ccm motor kevés a 90kmph-hoz. Az 50-es gyorsaságik akkor megszegik a fizika törvényeit? Nem vitatkozni akarok, csak véleményt fejtettem ki. Szép napot!
Lehet,hogy sehonnan. Sajnos nekem is kellett volna és itt van az importőr Gyöngyösön, de nem lehetett beszélni vele. Azt akarta, hogy vegyem meg a bentragadt komplett cuccát 60ezerért.
Tartalékaim közt találtam Valvoline HP GL5 Sae 80W-90 Gear Oil márkájú kapcs.szekrész olajat. Szerintetek a 125DT LC2-m mit szólna ehhez ? vagy vegyek másikat? De milyet?
Hasonlóan "Víz"hez én is azért vettem 50est mert féltem a helyi rangerektől. Az a baj hogy erre felé nagyon sokat járőröznek. Ha felétek kevesebb az ellenőrzés vagy nagyobb városban használod, akkor vehetsz nagyobbat, mert csak az egyik kis pont leszel a közlekedésben. De ha kisebb településen lax, csakis 50-es mert képesek nagyon meghúzgálni érte. Olvasgasd egy kicsit a 125/50 kpm kimagyarázása fórumot itt sportmotoron. Tanulságos. Én is azt nézegettem és utána vettem ezt.
Apropó. Tegnap sikerült úgy megcsúsznom, hogy ma néztem a képeket róla, mert nem igazán emlékeztem rá milyen lett Ha már nem erőművész, legalább csini legyen
Nem tudom mennyi idős vagy és hanyadik motorod lenne(ha vhol írtad elnézést,de nem olvastam vissza)! 50es-t egyáltalán nem ajánlom(volt rx am6 blokk,uh ugyanaz),irtózatosan gyenge! Nem is az számít h mennyit is megy,mert az is ment 70-80körül,de még azt elérte fél évezred volt,hegyeken,sőt nem is hegyek,inkább út közbeni bukkanók...nagyon keservesen kínlódott felfele! 80as mérföldekkel jobb,nem beszélve a gyárilag folytott rezóval rendelkezőkre...6000-6500rpm a max,ahol leadja maximális teljesítményét,így nem kell forgatni keveset fogyaszt és rendkívül tartós! Igaz 80km/h nál az sem tud így többet habár néha néha nekem volt,hogy 90 is megvolt! Igaz az új 50es szebb,de más előnyét nem látom! Rendőrtől meg annyira sztem nem kel félni,aránytalanul kicsi a 80 as blokkjának fizikai mérete a vázhoz képest(váza megegyezik a 25ös lc vázával)! 50es régebbi vizeseken is külső mérete ugyan az mint a 80as-é! Na te tudod,de azt az 50es 1hét után annyira megunod....nem mondom,hogy a 80as egy élménydús...de azért tényleg sokkal de sokkal jobb!
Hello ha valakit érdekel bontott TZR blokk alkatrészek eladóak!
Van önindítós, 4DL-es és 2RH- s blokk is, 2rh-s hoz minden elektronika és karbi, minden van.
Nekem egy rendőr mondta, hogy igazoltatáskor max 30eFt. Balesetnél persze más tészta. De nem vagyok az az ész nélkül száguldozó típus, száguldozni se szeretek annyira, szeretem a sebességet, de csak ésszel és szabályokat betartva, hiszen nem véletlenül vannak.
az a 30.000 szerintem lehet a 3 szorosa is igaz annak nagyon kicsi az esélye hogy megálítsanak és leszopassanak
általában akkor van bibi ha baleset történik vagy komolyabb dolog amúgy nem szoktak vele foglalkozni.
tény ,hogy lehet velük váltani kuplung nélkül. /amikor elszakadt a kuplungbowdenem akkor én is így jöttem haza ,igaz csak 1-2 kmről/. de szerintem mindenképp érdemes kuplungolni, ugyanis kuplung nélkül ha nem találod el ,ránt-csattan egyet. szerintem jelentősen rövidíti a váltó ,hajtáslánc, csapágyak élettartamát ez a kuplung nélkül váltogatás.
Van olajpumpa, és az nyomatja az olajat. A pumpát meg egy áttétellel a főtengely forgatja, sok mindent nem tudsz rajta nézni, ha nyomja az olajat akkor ok. Bár ez 125R-re igaz, nem tudom 50esen mi hogy van.
Akit érdekel a mocim renovációja, egy kis összeállítás:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Apropó. Tegnap sikerült úgy megcsúsznom, hogy ma néztem a képeket róla, mert nem igazán emlékeztem rá milyen lett Ha már nem erőművész, legalább csini legyen
Van önindítós, 4DL-es és 2RH- s blokk is, 2rh-s hoz minden elektronika és karbi, minden van.
általában akkor van bibi ha baleset történik vagy komolyabb dolog amúgy nem szoktak vele foglalkozni.
Magát a különolajzást a karburátor végzi? Az olajtartájból a karburátorba megy az olaj?
Igényel valamilyen karbantartást a különolajzás?