Van egy kis problémám.
A motor nem igen pörög 8000ezer fölé (DT125R).
A power nem tesztel az elején, ha leveszem a fedelet, akkor a két villa között van a lyuk bármilyen fordulaton. Akksi jó, ma kimértem...
Mi lehet a gond?
A gyertya BR6HS, ez asszem nem belevaló. Valaki tud mondani egy pontos gyári gyertyát?
Köszi előre is!
sziasztok
nektek a motoron hogy van felfogatva a rezó a tank alt? mert nekem a rezgés miatt az új rezó is megrepedt:S mert nekem elengedte gyárilag/ahogy megvettem/2db lemez között volt 1 kis gumidarab ami ösze volt ragasztva vagy vulkanizálva pontosan nem tudom ha lehet lefotozná nekem néhány ember esetleg hogy hogy tudnám megoldani?
a motor az 1 80-as lc2 de 125 ösön is így van megoldva.
válaszokat és fotokat elöre köszönöm
Én vaterán vettem(kemény 2000 ft-ért ) a 125 LCII-hez sajnálatomra egy TDR powermotort.
Akkor vettem észre , hogy ez nekem nem lesz jó mikor már úton volt a cucc . Hála Karikának felvilágosított , hogy a motor hátuljában ott az elektronika és nem kell külön még szenvednem a sajátjával. Én csak rászúrtam azokat a vezetékeket a motorra amelyek a másik elektronikára mentek és láss csodát Müködik faxán csak a felfogatással volt némi küzdelmem de azt is megoldottam.
Na visszatérve az árra ha jól tudom még enyiért kapsz a www.blagamotor.com -on vagy blagamotor@citromail.hu/n érdeklődj. gzujtáselektrónikát azt hiszem a vaterán láttam valami 4000-ért vagy az trafó volt ? már nem tudom.
Nekem volt DT-m is meg TDR em is egyiknek sem volt a motorjával gubanc a Dt gyári áttétellel épp hogy ment 130-at a Tdr gyárinál HOSSZABB áttétellel Dellotro karbival ( az olasz belpiacosokon elvileg mindegyiken ez van, a Dt-n meg ha emlékezetem nem csak Mikuni...) ment csutkagázon 145öt miközben szétpörögte már az agyát is.... és mindegyikben ugyanolyan blokk van... tehát énis kicsit kétségbevonnám azt a 145 öt A flegmázásaival meg ne foglalkozz, majd az élet kicsit átformálja a mentalitását idővel... ÜDV!
Közületek, akik 80 köbcentis DT-vel közlekednek volt már olyan, akit megállítottak a rendőrök (és 50-hez van jogosítványa)?
Ha igen, akkor mi történt? Elhitték, hogy 50-es?
Miket csináltatok, amivel igazoljátok, hogy 50-es?
Adásvételibe annyi van írva? A motorban át van ütve a szám 49ccm-re?
Egy fényképet küldenétek a hengerről, ahova eredetileg bele van írva, hogy hány köbcentis?
Az 50-es és 80-as hangja közt mennyi a különbség? És ha a fojtást kiszedem belőle?
Mekkora is a legerősebb (gyári) dt, 22 loerő?(asszem)
(főtengelyen)
Ebből a kerékre jut kb 18(se)
Ezzel a keréken 20 le alatti erővel egy kb minimum 170 kilós tárgyat motor+pilóta(idom nélkül) nem lehet a mondott értékre gyorsítani.
Pedig bizonyíthatnád vele az igazadat, de ezekszerint mégse biztos, hogy annyi, az az annyi!
Részemről nem szeretnék ezzel tovább foglalkozni. Attól nem leszel nagyobb mások szemében, ha azt híreszteled, hogy neked 145-öt megy a motorod. Majd rájössz, kisgyerek vagy te még!
De figyu,fizikai képtelenség, hogy egy széria nyílásokkal széria kpiuval rendelkező 125-ös enduró 145-öt menjen.
Lehet, hogy hasonló a gyorsasági 125-ösök blokkja, de lehet, hogy a henger másképp van hangolva, más a váltóáttétel, illetve az idom is nagyon sokat dob a motor végsebességén.
Ha veszel is fel videót, akkor ne a saját órájával, vagy ha nincs más, akkor menj az ilyen utszéli oszlopok mellett, vagy felezővonalnál, vagy tartsd ki hatodikban sokáig egyenletesen a gázt, én megmérem milyen fordulaton megy, amikor szerinted 140et megy, és visszaszámoljuk.
De most már vinnem kell szervízbe a "kisidest", mert a kuplung is szarozik...pifff
A motor nem igen pörög 8000ezer fölé (DT125R).
A power nem tesztel az elején, ha leveszem a fedelet, akkor a két villa között van a lyuk bármilyen fordulaton. Akksi jó, ma kimértem...
Mi lehet a gond?
A gyertya BR6HS, ez asszem nem belevaló. Valaki tud mondani egy pontos gyári gyertyát?
Köszi előre is!
Mire kész lett beb**ztam, megyek aludni.
nektek a motoron hogy van felfogatva a rezó a tank alt? mert nekem a rezgés miatt az új rezó is megrepedt:S mert nekem elengedte gyárilag/ahogy megvettem/2db lemez között volt 1 kis gumidarab ami ösze volt ragasztva vagy vulkanizálva pontosan nem tudom ha lehet lefotozná nekem néhány ember esetleg hogy hogy tudnám megoldani?
a motor az 1 80-as lc2 de 125 ösön is így van megoldva.
válaszokat és fotokat elöre köszönöm
irányár 150 e ft de alkuképes!
CMA Motor
9500 Celldömölk
Mikes Kelemes u 35
06 95 420-827
Akkor vettem észre , hogy ez nekem nem lesz jó mikor már úton volt a cucc . Hála Karikának felvilágosított , hogy a motor hátuljában ott az elektronika és nem kell külön még szenvednem a sajátjával. Én csak rászúrtam azokat a vezetékeket a motorra amelyek a másik elektronikára mentek és láss csodát Müködik faxán csak a felfogatással volt némi küzdelmem de azt is megoldottam.
Na visszatérve az árra ha jól tudom még enyiért kapsz a www.blagamotor.com -on vagy blagamotor@citromail.hu/n érdeklődj. gzujtáselektrónikát azt hiszem a vaterán láttam valami 4000-ért vagy az trafó volt ? már nem tudom.
Köszi...
Ha igen, akkor mi történt? Elhitték, hogy 50-es?
Miket csináltatok, amivel igazoljátok, hogy 50-es?
Adásvételibe annyi van írva? A motorban át van ütve a szám 49ccm-re?
Egy fényképet küldenétek a hengerről, ahova eredetileg bele van írva, hogy hány köbcentis?
Az 50-es és 80-as hangja közt mennyi a különbség? És ha a fojtást kiszedem belőle?
(főtengelyen)
Ebből a kerékre jut kb 18(se)
Ezzel a keréken 20 le alatti erővel egy kb minimum 170 kilós tárgyat motor+pilóta(idom nélkül) nem lehet a mondott értékre gyorsítani.
ezzel csak jobban gyorsul de végsebessége nincs.
Részemről nem szeretnék ezzel tovább foglalkozni. Attól nem leszel nagyobb mások szemében, ha azt híreszteled, hogy neked 145-öt megy a motorod. Majd rájössz, kisgyerek vagy te még!
Lehet, hogy hasonló a gyorsasági 125-ösök blokkja, de lehet, hogy a henger másképp van hangolva, más a váltóáttétel, illetve az idom is nagyon sokat dob a motor végsebességén.
Ha veszel is fel videót, akkor ne a saját órájával, vagy ha nincs más, akkor menj az ilyen utszéli oszlopok mellett, vagy felezővonalnál, vagy tartsd ki hatodikban sokáig egyenletesen a gázt, én megmérem milyen fordulaton megy, amikor szerinted 140et megy, és visszaszámoljuk.