Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan iszonyatos nagy jelentősége nincs, de a különolajzás kényelmesebb, de ha nem figyelsz rá időnként akkor meg tud viccelni. Nekem van lámpa, ami ha kevés olaj van a tartályba, akkor világít.
Azt ne várd meg míg leáll, az olaj elfogyása után Mert az sok jót nem tesz a mociddal. Figyelj rá oda. A gép kb 50es keverék szerint megy, azaz 1liter olaj 50 liter benzinhez... veszel 1 liter olajat és az 50es DTdel mehetsz úgy 700-1000kmt
Szerintem... kis matek..
Nem tudom. Vásárlás előtt állok.
Milyet ajánlasz, külön vagy keverék?

Én a különt preferálom. Nagyobb túráknál szépen bepöfögök a kútra, teletankolom benzinnel, öntök bele olajat és megyek tovább.

Gondolom a motoron valami visszajelző világít, vagy leáll, ha kifogy az olaj, ugye?
Hanyas évjáratra gondolsz? Mert az újak már keverik maguknak, de nem tudom mikortól, kb. 90-es évek.
A vízhűtéses Yamaha DT50-ek különolajzásosak, vagy keveréket kell beléjük tankolni?
Én megforgattam a tengelyt, nem szorul mozod szépen. Akksi adja a feszkót rendesen, viszont se csekkolás, se után semmi... vajon elektronika vagy szervó?
Ha jól emlékszem nekem csekkolás után beáll a kis lyukra, beindítás után pedig kissé hátrafordul mint a videóban, gázra pedig előre forog. Nekem se 100% pontossággal van belőve, de egyenletesen húz végig, beállítás előtt pedig 4-5 ezerig nem volt semmi, most pedig erős alul is
Szépen megy neki a power, viszont üresben nem szabad pörgetni... szerintem...
Köszi szépen!
Ezen nem igazán látom azt hogy gyújtás előtt a 2 kis lyuk fedi vagy nem fedi egymást.
Olilacinak van egy gyönyörű videója, az alapján állítottam be én is, mert nekem is fordítva volt bekötve!
http://www.youtube.com/watch?v...
Elvileg a váltó úgy van kialakítva, hogy csak elinduláshoz kell kuplung, de szerintem nem tart semeddig, meg a motor is meghálálja! Nem gyorsasági ez..
Sziasztok!
Valaki nem tudja hogy a powermotor bovdenjeit hogyan kell összekötni? A powermotoron pont az ellentettje a számozás mint a házon vagy akármi is az.
Azt is jó lenne ha valaki megtudná mondani hogy merre kell forognia teszt közben először annak a kis fekete pöcöknek és hogy a teszt után a kis lyuknak fednie kell a házban lévő lyukat. Gázadásra merre kell forognia a pöcöknek? Ha a két kis lyuk fedi egymást az a nyitott vagy a zárt állás?
Bocs ha hülyeségeket kérdezek de nem értek ezekhez egyáltalán.
Előre is köszi!
Én inkább vigyázok a vasra, mert tudom mennyibe kerülnek az alkatrészek...
Apám meg így akik motoroznak ismerőseim azt mondják nemkel. De én azért csak jobban szeretek kuplungolni csak kíváncsi vagyok hogy itt mit gondoltok erről.
Hát nem tudom, szerintem a fogaskerekekkel nem lesz túl jó a viszonyod, ha nem használod a tengelykapcsolót... Bár mikor elszakadt a bowdenem én is raktam a sebességet kuplung nélkül, de csak azért hogy hazaérjek...
Én úgy hallottam hogy nem kell kuplungolni váltás közben igaz ez?
Sziasztok!

Nekem van egy Yamaha dt-m 80ccm-s léghűtéses, megszakításos gyújtás, 6 sebességes, csak némi karburátor problémával küzdd(konkrétan most nincs is hozzá jó karburátorom)

Az az érdekes, hogy bár gyári a motor, de nem yamaha hanem valamilyen BETA vázban van, körlámpás, és egész jól néz ki, de látszik, hogy nem összekókányolt, hanem gyárilag volt ilyen.

Szerintetek most ilyen állapotban mennyit érhet? Átnyergeltem más dolgokra, és nem igazán szeretnék foglalkozni vele, hanem inkább megszabadulnék tőle.
minden váltásnál rendesen kuplungolok, akár egy autónál.
Köszi a választ.És még annyit hogy te szoktál kuplungolni menet közben vagy csak elinduláskor.?
5 db való bele ,ha LCII. a kuplung kosárhoz nem szabad az acélnak érnie! mert megeszi, acél vs. aluminium...
Sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy 80as DT be 92es évjárat hány darab parafa lemella kell? És hogy milyen sorrendbe jön a kuplung kosártól kifele haladva? (mikor szétszedtem 4parafa lamella volt benne és egy acél lamella hozzáért a kuplung kosárhoz és most 5lamellával raktam össze de így nem jó.)
Nekem bexart a power elektronikám , de kivan nyitva a power fixre ,és pörög mint a barom, csak hát lent gyenge mint a halszar Ott valami más problémád lesz
unokaöcsi csinált egy rövid vidit, gyorsan feldobtam :) akit érdekel lesse meg
Köszkösz ;)
Holnap veszek azt is...
Ha nem műxik a powerszelep, attól még kéne szépen pörögnie nem? Mert mint korábban írtam bedarál 7felett...olyan vége hangja van...tovább pörgetés erőltetett nagyon, erőlködik...
Gyertya vagy más lehet a gond?
ES az az utánna lévő:D