az enyém meg ha állok ,alapjáraton ketyeg , 6. ban van és ráejtem a kuplungot el sem indul mert abban a pillantban elemi részecskékre szaggatja a láncot meg a felnit. szóval elég durva a mocim, a végsebességet meg eddig csak 2. ben próbáltam mert a gumikra csak 120 km/h van írva....
Lazulj :D Úgy csinálsz, mintha a világnézetedet tiportam volna a sárba Én sem mondtam, hogy 110-et megy a DT 50, Aprilia RS-ről volt szó, és a blokkok hasonlóságáról. Az én MX-em is csak 93-97-et ment, mert 5. ben már nem tudott gyorsulni, nem volt bika, 70ccm, 0 kompresszió. De megkockáztatom nagyobb karbival, jobb rezóval és jó hengerrel 110km/h nem lett volna gond. Most kap egy 50es hengert is, remélem jó lesz a felújítás után:D
faja ,hogy sikerült szétszednetek! ,szerintem ha megteheted az összes csapágyat-szimmeringet cseréld ki újakra, de előtte jól moss el minden alkatrészt
ja ,és ha szimeringet cserélsz, a tengelyt amikor tolod bele az új szimmeringbe mindíg zsírozva legyen ,hogy semennyit nem menjen szárazon!
naggggyon ott van a szeren ,jó ilyet látni
az enyém is majdnem ennyire jó, de ez télleg állat
ezt még a yamaha szalonban is elhiszik, és átírják a katalógust
Sziasztok!
Lenne egy kis gondom.Gázbowdent cseréltem a DT-n és nagyon úgy néz ki, hogy el állítódott az olaj.Nem indul és a gyertya tiszta olaj.A gázbowden spanolásán kívül, hogy lehet állítani az olaj adagolás mértékét? Előre is köszönöm válaszotokat!
Sziasztok!
Ne áltasd magad!
Nem szeretnék most nekiállni megmagyarázni, hogy egy 50-es dt miért nem megy 110-et, majd rájössz!
Egy biztos, azt ne hidd, hogy áttételezéssel csodákat lehet művelni, főleg nem egy 50-esnél.
üdv
Jah hát igen, a matrica fontos. Bár én nem gondolkozok rajta, hogy megcsináljam, mert a rendőrök nem kapnak el... max ha megadja magát a vas
Viszont az a helyzet, hogy nem emel ki a kuplungom... mit kéne szerintetek vennem hozzá? Mert nézegettem webshopokban a kuplunghoz ezer alkatrészt kapni...
A váltóáttéteket nem tudom, körülbelül ugyanolyan hosszúak a sebességek, talán az első kettő hosszabb a sportban. De ha az utolsó sebesség ugyanolyan fordulaton üzemeltet
Hát a forgattyús ház alján találtam "vízkövet" vagyis ilyen kis murva darabokat. Meg a gyújtás oldalon az állórész alatt tele volt fém reszelékkel. Dugó teteje faszán össze van verve, de az már régebbi szerintem! xD Am h a darabjai merre lehetnek azt nem tom.
de a sport motorokban is ugyonaz a váltó van? nem áttéte hanem váltó mert azzal lehet még sokat variálni és szerintem 1 enduró és 1 sport motor váltója között kell hogy legyen különbség vagy tévednék?
? Ha beadja akk bocs XD!
de lehet ,hogy a suliból a tesiszertátból is tudok neked szerezni
ja ,és ha szimeringet cserélsz, a tengelyt amikor tolod bele az új szimmeringbe mindíg zsírozva legyen ,hogy semennyit nem menjen szárazon!
az enyém is majdnem ennyire jó, de ez télleg állat
ezt még a yamaha szalonban is elhiszik, és átírják a katalógust
GRAT!
Lenne egy kis gondom.Gázbowdent cseréltem a DT-n és nagyon úgy néz ki, hogy el állítódott az olaj.Nem indul és a gyertya tiszta olaj.A gázbowden spanolásán kívül, hogy lehet állítani az olaj adagolás mértékét? Előre is köszönöm válaszotokat!
Sziasztok!
Nem szeretnék most nekiállni megmagyarázni, hogy egy 50-es dt miért nem megy 110-et, majd rájössz!
Egy biztos, azt ne hidd, hogy áttételezéssel csodákat lehet művelni, főleg nem egy 50-esnél.
üdv
Viszont az a helyzet, hogy nem emel ki a kuplungom... mit kéne szerintetek vennem hozzá? Mert nézegettem webshopokban a kuplunghoz ezer alkatrészt kapni...