Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hasonló 130 feletti sebasségeket szoktak álmodni a kis 4t sportmotor topikokban is 15 loerővel.
Hát márpedig én azt nem hiszem tipikus autóval jöttek utánam eset...8000rpm en megy gyárilag(gyári áttétellel) 100at! Azt írtad tiéden is az van...akk 10000 körül megy 125! Ettől tovább mezei enduro nem igen forog,ráadásul nem 6. ban...neked már lassacskán a ford. számmérőt is akasztani kellene a 145öt höz De hát jó nem veszem inkább el a kedved...legyen 145...
szia a papírjai szerint 92 lehet hogy rosszul tudom akkor!
Olyan, hogy szlovákiai hegyek, na olyanok nincsenek.....:)
Egy simsonos mókus állandóan itt van:)
Szia!
Én igen, Enesén lakom, itt szoktam csapatni.
Te?
márpedig ha hiszed ha nem autóval jöttek mögöttem és mérték!
ha vesztek láncot minimum O gyürüs legyen a többi nem ér semmit
vagy vegyetek 200 DT re való 520 láncot meg lánckereket ugyan aza méret csak eröseb a lánc mega fogaskerék ha legköszeleb cserélek mindent akkor erre fogom de most egy Iris O ring nevü lánc van rajta ami nem egy rossz kategoria és olyan 16000 kapsz iss
1 kép 125 DT elsö
2 kép 200 DT elsö
1 kép 125 DT hátsó
2 kép 200 DT hátsó
hivatalos méretek
http://www.megaupload.com/?d=C...
http://www.
megaupload.com/?d=U...

Ezek szerint lehet, hogy a most benne lévő fúvóka is túl kicsi? Végülis az MZ karbi torokátmérője is nagyobb a gyárihoz képest. Csak abból indultam ki, hogy mégis egy 80-as motor.. Megpróbálok majd egy 130-as fúvókát, hátha azzal végre akarja majd az igazat.
145öt akartam írni...
Az a 125 elég hihetetlen számomra itt is van jópár dt...de 125től 1ik se megy többet sőt legtöbb 110körül...
nem rossz a JT, nekem az van és lesz is 125ösön
AJh én hátra 49-eset fogok majd. JT meg DID összeállítás lesz!
Az első akkor passzol a hátsó kicsit eltér, de ha jól tudom akkor ha hátul nagyobb akkor kisebb a végsebesség nagyobb az erő :) úgyhogy jó lesz az így 95 kg vagyok így is... egyébként a fogaskerekek és a lánc is JT (márkája) úgy hallottam egész jók... majd kiderül üdv.
Aszzem dt80-nál elöl 15 hátul 51 a gyári!
Nekem i kell rendelnem lassan.
Üdv. én is kérdeznék, most rendeltem új láncszettet a DT-re mert igen szét volt elől 15 ös volt hátul 53 as a fogaskerék nem tudom, hogy ez gyári-e ? fogalmam nincs, de szerintetek így jó lesz ? amúgy mindegy mert megrendeltem úgyhogy párnap és itt van,de én ink. utólag szoktam kérdezgetni :( rem. nem ...tam el semmit várom a válaszokat !
Nemtud valaki dt125R-re ülést,vagy üléshuzatot?
na skacok muszáj lesz vennem láncot, a mostani eléggé megnyulott már
kiváncsi leszek, hogy mit fog tudni vele a vas, mert most gyári áttételt választok és nem két foggal kisebb lánckerékkel elöre :) remélem azzal is ki fog pörögni és fasza lesz, mert mikor megvettem eléggé cápafogas volt rajta és ki sem forgott vele rendesen, evvel meg eléggé
Aha eddig egyszer állóhelyzetbe oda jöttek. Azt nem volt semmi.
De ha elmegyek motorozni mindig látom őket. Csak néznek de nem pofáznak semmit!
Le tudod akasztani az órát? Milyen áttétel van rajta?
jó a dt hosszú túrákra, csak meg kell állni úgy 100km-enként! az enyém 145-öt megy és a napi limit 245km. pilis-poroszló+a környező falvak! oda-vissza! végig 80-120-as temóval!
Nagyon Köszönöm IstenCsászár vagy.
Holnap ki is probálom.
Gondolom ez egy újabb technológia azért rakták bele.
Akkor el is felejtem a másik elektronikát. Juhééééééééééééééééééé
Köszi, még nem aktuális. Jelenleg a két kerékre van csak pénzem.
DT80-al már állítottak meg? Elhitték, hogy 50-es? Egyébként ránézésre tényleg az.
A hazudásban igazad van, de ha ők hazudnak, nekem attól még nem muszáj.
Én már hozzászoktam az üléshez, úgyhogy megedzettem, délelőtt és délután is ülök. Kékestetőn a sípályán zsákon csúszkálás után fájt.