Szia Lord!
Ezt jól megszívtam ,már begépeltem egy oldal szöveget,mire átváltott hülyeségre ,veszett az egész szöveg így inkább darabokban írom a kompresszióviszony számítás menetét:
(Vk+Vl)/Vk=1+1/(Vk/Vl)-1
Vk=Káros tér,vagy robbanótér
Vl=lökettérfogat
Hello DjZsozso!!! Nem is tudom, lehet h ismerjük egymást? Most h így mondod a DT kuplung szerkezetet, vmi rémlik... Nem te segítettél nekünk is? :D Azóta viszont rendesen működik, örülök is neki! Ma raktam vissza a hátsó kereket, mert tod volt egy defekt... Mentem is vele próbakörre :) Egyébként a kuplung szokott olyat is csinálni, h a lamellákkal minden oké, csak a kar amit a bowden mozgat beragad, és nem húz vissza. Neked (Endy) biztos nem ez a gáz, csak gondoltam szólok, mert én már megszívtam vele. Olyankor azt a kart ki kell venni, és megtisztogatni, mert a kosztól csinálja. Utána frankón be kell zsírozni, és akkor oké lesz. Koszos utak után lehet is látni, ahogy rakódik a rugóra a homok, és az egy idő után, majd szépen bekerül az alátét alá. Viszont lehet nálam nem oké vmi, mert egyik haver azt mondta, akinek ugyanilyen dt-je van, h az a kar nem mozoghat fel-le, mert egy zéger nem engedi. Na most nekem ez mozog fel is, le is. Éppen ezért tudtam kivenni a helyéről. Kerestem zégert, de elképzelni nem tudom h hova kéne azt tenni. Aki tud vmit erről az szóljon légyszi! Előre is kösz.
köszi a helpet majd ha fent lesz a lánc akkor majd megnézem csak most még a gumit ki szeretném rajta cserélni és addig nem rakom vissza a láncot.lenne még egy kérdésem.ugye összeraktam az egész mocit most uj benne a dugo,gyürü meg a felső tügörgö és az lenne a kérdésem hogy most mintha alapjáraton lenne neki egy kis kerregő hangja.nekem ugy tünik mintha a hengerfelől jönne.nem tudom hogy mi lehet.amugy a másik meg hogy a hütőbe mennyi viz megy bele?mert nekem csak kb olyan 7-8dl ment bele.szóval az 1Liter nem ment bele.egyenlőre ezek vannak amik ugy nem tiszták.köszi
Szia! Ha berakod egyesbe és behúzod a kuplungot és úgy forog a lánckerék lánc nélkül az normális. Ha rajt lesz a lánc és a moci megindul akkor nem emel ki eléggé a kuplungod. Ha kérdésed van nyugodtan írj a djzsozso8@freemail.hu címre. Szívesen segítek kívülről nyomom a kuplung szerkezetet. Dt -m volt sokáig. Csááá
Ádibácsi: fel tudnál dobni egy robbantott rajzot a hátsó fékről?
És valaki nem tudja egy bontósnak az e-mail címét vagy telefonszámát Nógrád megye környékén?
sziasztok délután felraktam régi simomra a dt hátsó lábtartóit azon ugyse használom:) átfurtam az ülés alatt a vázat és oda erősen felcsavaroztam 1 kerék vagy 100 méteren:D
csövi. tudnátok nekem bp n olyan helyet mondani (esetleg egy címet vagy telszámot) ahol a mocim gyújtótekercsét újra tudják tekercselni??
ha nagy leszek meghálálom..
Üdv mindenkinek! Én is most pakolom össze a DT-met! 125-ös! Csak sajna családi okok miatt meg kell válnom malyd tőle ha készen lesz!
Esetleg érdekel malyd valakit! Állapota kifogástalan lesz!
Képet mellékelek most még csak darabokban!
hello.
na ma végre összeraktam teljesen a gépet és be is indult 3. rugásra.szép hangja van.viszont lenne egy kérdésem....most nincs rajta a lánc még mert lesz mostanában még egy gumi csere is és nem tettem fel.na szóval az van ugye hogy jár a motor alapjáraton, üresben van tehát nincs sebességben de a kis fogaskerék amire ugye a lánc menne folyamatosan forog.kézzel meg tudom állitani de ha elengedem forog tovább.a kuplungot ha behuzom akkor is forog tovabb.mintha semmit nem csinaltam volna.ez miert lehet?normalis dolog ez?persze ha majd fent lesz a lanc akkor gondolom teljesen máshogy fog viselkedni.csak azért ez nekem annyira nem tetszik.mert én egyszerü ember lévén azta gondolom hogyha a kuplungot bejuzom akkor a fogaskereknek nem lenne szabad forogni meg akkor sem ha üresben van...ki mit mond erre?
ezt a kompresszió dolgot én sem értem, 6,7 et írnak a dt-khez, én lemértem és kb 10 volt. De a 80-as dt-khez 12-őt ínak. Krosszmotrokhoz meg általában 8-9-et mégis nagyon mennek.
Tudom hogy neked 100 as athena hengered van. Nem arra gondoltam! Hanem arra, hogy en 110 es malossit tervezek ratenni, es erre irtam, hogy ha a 80 as henger igy elhuzza a kuplungom, akkor mi lesz a 110 -essel?! Neztem a pinknel lamella szettet. Nem tul sok.
Az olajrol meg mas, nagyobb motoroknal hallottam, hogy kuplung csuszast okozhat, ha nem belevalo. Egyebkent inditas utan csuszik es nem emel ki rendesen, aztan melegen kiemel, csak ha megjon az ero, akkor elhuzza a kuplungot.
Kerdes:
Hidegen termeszetesen nem porog ki a motor, aztan ha bemelegszik akkor jo, de ha kicsit meghajtom, akkor kb 6000 nel dadog kicsit, (ekkor ero az van gazdagon) tullendul rajta es ugy 8500 ig forog, ahogy kell. Milehet a gond? Gyertya?
Az normalis, hogy mikor huzom neki, akkor 4500 tol 6000 ig(amikor erotol duzzad) a motorbol olyan hangot lehet hallani, mint 250 es MZ -nel. Mintha le akarna robbantani magarol a hengerfejet. (bocs, de utoljara abban az idoben motoroztam utoljara, igy az az emlekem van). Maskepp: Lehet hallani a nyomatekot. (nehez hangot leirni) Nem csorges ez es nem is kipuffbol jon. Ha ekkor visszaengedem a gazt akkor abbamarad.
Ez igy jo? Oruljek, hogy huz es remenykedjek, hogy nem lovi le a hengerfejet?
Csá!
Véletlen nincs valakinek elado kipufogo rendszere (uj arrow vagy valami).
Aki vett már ujat az honan vette (hol vette menyiért milyet).
Elöre is kösz!
A multkoriért elnézést kérek mindenkitöl de én csak egy tapasztalatot osztotam meg veletek ti meg lehurrrrogtatok, az elején mondtam hogy csak egy tapasztalat, na de mindegy.
Ezt jól megszívtam ,már begépeltem egy oldal szöveget,mire átváltott hülyeségre ,veszett az egész szöveg így inkább darabokban írom a kompresszióviszony számítás menetét:
(Vk+Vl)/Vk=1+1/(Vk/Vl)-1
Vk=Káros tér,vagy robbanótér
Vl=lökettérfogat