Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsi ezt a Malaguti fórumba szántam...
Hello operable

Ez egy yamaha dt 50ccm és ez 1986-os évjárat vízhűtéses
Van valakinek kipufogó védő burkolata ? Elhagytam..amugy nagy gáz ha megrázom a kipufogót és valami csörög benne? Húzom a motornak könyen megy 70-80 at de mindha nagyon rezegne remegne a motor nem érzem azt a könyedséget meg kisé hangos is. Milyen mególdát tudtok ?
Rá van irva, hogy mekkora?
Mert akk megnézem én is! Dt 80-ba mekkora szokott lenni?
TkRJ alkatrészekkel valakinek valami tapasztalata ?

árban nagyon kedvező , dt be sztem jó 125r
Sztem meg szerezz rá egy gyári karbit. Ha el is indul az MZ karbival, olyan sosem lesz, mint gyárival.
Nemhiába a dt80-ast nem MZ karbival adták ki!
Jah és a 120-as főfuvi mehet bele alapból.....
Nekem a 17,5-ösben volt 100-as
Érdekességképpen kitakarítottam a 125R karbiját, és a főfuvi 210-es!
Nyel is mint a szomjas marha.....
Szerintem próbáljátok meg betolni, mert így az állítgatással semmire sem mész.
Nincs az a penge ember, aki beállítaná úgy a karbit, hogy be sem indítja.
Ha beindul, akkor állítsd be a jelenlegi fúvókához, és suberálláshoz a keverékcsavart.
Utána indulni fog meglátod, és tudsz variálni is.
Ha vissza keresel leírtam itt a fórumban a "karburátor beállítását".
Használd a keresőt...
Sok sikert.
értem, köszi, asszem lemérem a távolságokat ha nem felejtem el, hátha találok valamit :)
Sziasztok!

Megakadtam a dolgokban kicsit, hátha valaki tud segíteni. Van egy régebbi 6 sebességes léghűtéses yamaha dt 80-asom, úgy vettem meg, hogy a karburátorban a tűszelep nem volt jó. Még ilyen állapotban kipróbáltam és működtek a dolgok. Most viszont szereztem rá egy 22N1-3 MZ karburátort tökéletes tűszeleppel, úszószintet is állítottam, de az a baj, hogy a fúvókát 75-120-ig növelve próbálgattam és legfeljebb annyi, h szivatóval néha röffen egyet-egyet.

Mi lehet szerintetek a probléma, mit kéne másképp csinálnom? A gyertyát kiszedem van keverék, sőt még néha úgy tűnik, mintha sokallana is kicsit.
Asszem az enyém egy 2004-esé volt ott csak annyi a bökkenő h távtartót kell gumiból rakni a csavarokhoz Csak az volt a baj h kék színű volt ezért adtam el.
srácok, rövid kérdés, akinek YZ/WR sárvédöje van, melyik évjárat furatai egyeznek a DT sárvédöjével? pénteken expon lehet veszek rá egy sárvédöt ha lesz, tavaly is majdnem hoztam egyet, csak nem akarom furkálni ha nem muszáj, kényelmes ember vagyok
Rendben van, kicsit jobban mellre szívtam a dolgot mint amekkora jelentősége volt de csak azért, mert sokan úgy gondolják a fiatalságról, hogy csak gyilkolni tudják a motorokat (ami sok esetben igaz).
Amint kész lesz teljesen a simson, akkor majd lesz egy komplett galéria. Addig nem rakok fel külön képeket.
Képzeld már megtettem. De nem hiszem hogy egy kis biztosító lemezhez akkora nagy erő kellene. És ha simsonom van?
A régi simsonokban is a tűgörgő helyett bronzperselyt használtak...
Abból csinálta! :D
mondd meg az esztergályosnak, hogy csak is bronzból csinálja meg!

érdekességként jegyzem meg ,hogy nekem rézből van
Nagyon minimálisan.
furcsa, és amikor az új persellyel összeraktad, akkor mennyire lógott?
Jól néz ki
Nekem ugyan ilyen rács van rajta csak nagyobb lyukú és ugyan így ragasztópisztollyal raktam fel.
Mi van itt? Minden hónapban idetalál egy Simsonos mókus?
Nem veszélyes egyáltalán....Fogj 2 kalapácsot oszt üssed őket mint az atom...találkozunk a szemészeten...
Ne haragudj, nem akartalak megbántani, nem ez volt a szándékom.
Legközelebb "idézőjelbe" teszem.
Több jelzővel úgy emlékszem nem illettelek, mint ahogy írtad!
Ha motort újítasz fel, akkor csinálj neki galériát, és fotózd a felújítás közben.
Úgy hihetőbb....
Most néztem a DT 80 service manualban. A lendkerék fellazításánál szépen befeszítenek a hajtókarnak!
Mumi már megin kikopott a perselyem! És 1 hetes. De mindig csak oldalra kopik.
Hát ez tényleg hű de veszélyes egy dolog.