Mindenhol mehetsz vele, a gyári áttétellel tud 100at szépen. Én is így gondoltam, meg is van már a motor, még ősszel meglett a kresz. Nyáron megyek vezetni, saját motorral, és óránként 300 forintot engednek Rutin pályán 6 óra + vizsga, forgalomban 10 óra + vizsga, és neked kell tankolni, meg bevinni, vagy otthagyni (nekem az iskola tudja tárolni) szóval nem éri meg, de az iskola egy leharcolt ETZ-t tudna adni, az meg inkább..
Nemrég, pár napja hirdettek itt fórumban egy papíros, '97es gyárias DT-t! Keress vissza!
Én DT 80-at javaslok neked. Azzal 70 et simán elmész utazóba bárhol!
Átlagba 4-5 öt eszik. Nekem nem volt "még" gond vele a rendőrökkel.
Ez meg milyen sazr duma, hogy nem akarsz hazudni a rendőr szemébe?! Ők mit csinálnak? Meg az egész ország? (Tisztelet a kivételeknek... )
Köszönöm a válaszokat!
Úgy döntöttem, hogy inkább akkor a 125 köbcentiset választom a túrázások miatt és ezzel (gondolom) sokkal élvezhetőbb a motorozás is, és szinte bárhol elmehetek vele, azt viszont nem tudom, hogy autópályán lehet-e.
Először megveszem a motort, aztán pedig a jogosítványt, így valamivel olcsóbb lesz a vizsga, mert saját motorral megyek.
Értelemszerűen. Ugyanúgy bekötöd direktbe a powermotort,mint ahogy a vezérlőelektronika volt. Ugyanazok a csatik ha jól láttam. Mit lehet ezen nem érteni? A powermotor hátuljában van a vezérlőelektronika. Csavarozd le, és megvilágosodsz.
Vegyél fel msn-re, vagy hívj fel!
Msn.:sex-76@hotmail.com
Tel.:06-20-3308-392
http://bikepics.com/yamaha/dt5...
Hát elég sok fajta van 50es DT-ből, bár azt nem igazán javaslom. Ha 50 ccm, akkor már inkább egy gyári állapotú simson, az fillérekből javítható, 3-4 liternél nem eszik többet, 50-60at lehet vele tartani. Én a Mátra lábánál lakom, de egy 50es akármivel nem igazán lehet haladni felénk, egy nagyobb domb, és mindjárt csak 30 az a 50
Anyagilag nem egyszerű most egy 125ös jogsi, mivel csak a forgalmi vizsgát 3-szorosára növelték jó dolgukban (11000 Ft), meg egy rendszámos DT se olcsó, de ha tényleg akarsz így túrázgatni 100 km-eket akkor karcsú lesz az 50es!
Az is megoldható ,ha veszel egy 80ast ,és áthüvelyezteted 50re, akkor már legális, és KPM-en se tudnak mit kezdeni veled.
Ráadásul olcsóbban kijössz vele mint ha vennél egy újat, és szerintem ezek a gépek tartósabbak is.
De ez csak az én véleményem.
Ha jól értelmezem, bár zűrös kicsit, de neked a powermotorod 5 szálas, és most egy 3 szálas powermotort szeretnél beletenni, amin 3 kivezetés van.
Ha így van, akkor nyugodj meg, a powermotor hátuljában van a vezérlőelektronika.
Remélem eltaláltam...
Értem. Hát igen, sokan meg tudják tenni azt, hogy 80-assal, de még 125 köbcentissel is 50-esként motoroznak, bár az utóbbihoz már pofa kell. Nem szívesen hazudnék egy rendőr szemébe és nem is nagyon tudnám élvezni a motorozást.
Viszont!
Ha jól tudom DT50-ből létezik egy "Új" és egy "Régi" fajta, igaz?
Itt a tesztek közt nézegettem, volt amelyik 4l-t, volt amelyik 7-8l-t fogyasztott. Melyik milyen?
Igazából nagyobb terveim vannak vele. Például egész napos motorozások, felmenni a Mátrába, Mátrafüred, Kékestető, Galyatető, esetleg Szlovákiai hegyek.
Tartósan mennyivel lehet haladni egy DT50-el úgy, hogy a motor ne károsodjon? 70 körülit bírja?
Azzal nem számoltam hogy 125re nincs jogsid, szóval ha nem akarsz álmatlan éjszakákat (volt itt fórumon is gond a 80ccmből) akkor csakis 50eset javaslok!
Szia
Nincs rendszámos DT 80 itthon. Külföldön se hiszem hogy sok lenne belőle. Nincs értelme rendszámozni, mert egy 125ös DT se akkora, hogy túrázni lehessen vele igazából, két személlyel főleg. Egy 80as rossz választás, hacsak nem az alföld közepén laksz ahol 100 km-en van egy rendőr! Mivel nem 50es, így kell rá rendszám (műszaki, stb, szal sok pénz) de nem is 125 hogy lehessen vele haladni. Én legalább 125öt javaslom neked!
Szeretnék venni egy Yamaha DT50-et, vagy DT80-at vagy DT125-öt.
Csak B-s jogosítványom van, tehát csak a DT50-et vezethetem hivatalosan.
Attól félek, hogy ha DT80-al mennék, mint 50-es, akkor ha megállít a rendőr, nem hiszi el, hogy az 50 köbcentis, ha pedig az adásvételibe 50-est írok bele és végül kiderül, hogy 80-as, akkor ott is kiderül, hogy hamisítottam.
Mit tanácsoltok?
Miért nem találtam rendszámos DT80-at? Mindenki rendszám nélkül közlekedik vele?
hihi, ugyanilyen gumikat pakoltam rá én is tavaly! :D Kenda nem?! Köszi a képeket, ahogy elnézem, sajnos télleg másabb egy kicsit ez a blokk, de még nemtom megmondani, csak így emlékezetből, mivel nincs itthon a mocim még. :( egyébként dobok már akkor egy képet róla. :) felújítás ebbe a hónapba lesz, új festés, matricázás. marad fekete, csak vmi fasza egyedi matricával.
Lefotóztam az önindítót neked, a másik kép az új gumim, illetve a fagyálló hiánya miatt készült Tudom saras szegény, de ilyen hidegben nem mostam még le.
Tudom már ezerszer leírtátok de nem találom pontosan , hogy a 125LC2 elektronikával hogyan tudom összehozni a TZR(gonodolom az) szervómotor bekötését. Ha jól tudom a motoron ahol párban van az a test és a pozitiv, meg a különálló szál (fekete-citrom) a vezérlés azaz 3 vezeték , amíg az elektronikámból 5 jönne a power motorra , de egyiket sem sikerült beazonosítani.
Kérlek segítsetek , csinált valaki ilyet már és müködik?
nem tudok segiteni a kérdésedben, csak azt tudom elárulni hogy a képeid alapján ez max 88as évjárat, 89töl már R szériát gyártották 125 köbcentiben, mint amilyen az enyém is
Hali nem tud valaki új hengerfej tömítést szerezni ólcsón ehhez a hengerhez? Amúgy a motorom megyek vele kb 20km-ert és durrog de olyan iszonyú nagyot mint egy petárda , gondolkoztam mik lehetnek a hibái: kiakasztott power szelep, lyukas membrán, gyertya az eredeti ngk BR8ES van benn de 3 ugyanilyen ven és mind3-al ugyanígy csinál vagy gyújtáson gondolkodtam de nem tudom hogy hol állítsam.. egy 1992-es Yamaha DT 125 LC2 YPVS ről van szó
Nemrég, pár napja hirdettek itt fórumban egy papíros, '97es gyárias DT-t! Keress vissza!