Végülis Önindít, odamész, azt berúgod
Egyébként nagyon ritka az önindítós dt, talán bontóban találsz hozzá, majd megnézem mindjárt, de tudtommal a önindítós blokk másabb mint a sima.
Hello! 14 ezer a Yamaha DT 125R-hez a fékmunkahenger felújító készlet úgyhogy valami más megoldást próbálok találni! Kérdezném hogy a képen 1-es és 2-es szimering vagy tömítés véleményetek szerint beszerezhető sima szimering boltba vagy az valami speciális dolog? Ha beszerezhető valaki tudna adni méretet? 2. kérdésem ha nem lehet venni akkor az 1. (porvédő) tömítés nélkül össze lehet rakni vagy úgy hamar tele megy kosszal?
Segítségeteket előre is köszönöm
Üdv
Most lementem megnézni, nincs is olyan rossz állapotban, mint emlékeztem. 45,8mm a belső átmérő(a legnagyobb), gyárilag 45mm volt. a henger alján a szoknyánál 1,5 mm vastag az anyag, fúrni lehetne, csak ez a 1,5mm-es szoknya bizonytalanított el mindenki, hogy mennyire bírná, de szerintem ha 1,5 miliméter elég volt, 1,25 is elégnek kell legyen. A link érdekelne... http://www.polini.com/catalogo...
Szerintem az a henger nem kell neked, nagyon le van tropázva, meg már amióta levettem meg is rozsdásodott valamennyire. A dugó el van repedve, nagyon gatya. Azért nem foglalkoztam vele, mert sehol sem tudtak dugót adni hozzá a környéken, és a fúrásra is azt mondták, hogy túl vékony a fala. Öntöttvas. Ha tudsz vele kezdeni valamit, mondj egy árat. Kecskeméti vagyok
A sportkipufogónak semmi értelme, ha normálisan, utcán, nem full gázzal akarod használni, attól erőtlen lesz alul, és az még rátesz hogy kompressziót is csak a tévében látott Ha rendbe teszed akkor jó lesz (még sportkipuval is elfogadhatónak kell majd lennie)
Üdv
Amikor vettem a DT50MX-emet, 70-es polini henger volt rajta. De nagyon kikopva, felhúzva mindenhol. Meggyűrűztem, kompresszió semmi nem volt benne, kb mint gyertya nélkül, de 7ezer fölött piszkosul ment, alatta meg kisebb homokban is visszalassult. A rezón semmi jelölés, hogy gyári-e, szerintem kicsit vastagabb a könyökrésznél. Minden egyéb gyári rajta. A gyári rezó, vagy sportkipufogó kompresszió hiányában csinálhat ilyet? Gyújtáshiba lenne? Szépen járt a motor, stabilan kis fordulaton is. Tirisztoros, semmi állítási lehetőség. Szimeringek is elfogadhatóak benne. Mi csinálhatja ezt? Vettem rá gyári 50-es hengert, azt meg kell fúrni, fel fogom újítani az egészet. Elképzelhető, hogy sportkipufogó van rajta és alapból ilyen drasztikus hatása van? Vagy ha összerakom felújítás után, akkor jó lesz?
Már le van szedve a kuplung is. Henger is. És alig forog a főtengely. Mi is gondoltunk a tekercsekre, de nem hiszem mert eléggé darabosan forog. Szerintem szétment a csapágy fészke.
Helló!Kössz emberek a segítséget főleg neked karika sikeresen beállítottam a karbit nagyon szépen pöfög itt egy kép is róla kár , hogy a hangját nem halljátok
Ha a főtengely végéről leszeded a fogaskereket, ami meghajtja az egész rendszert, könnyen meg tudod állapítani, hogy ott van-e a hiba, vagy máshol. Ha nem forog a főtengely, lehet csapágy, de velem megesett, hogy a gyújtás állórészét fogó csavar eltört, és az elmozdult állórészben föntakadt a lendkerék. Lendkerék-lehúzót egy esztergályos kb 2000Ft-ért elkészít. Gyári japán főtengely-csapágy kb 3000Ft
Mentem 60-65-el, azt csikorgó meg nyikorgó hang. Kuplung be, megáll. Kézzel lenyomtam a berugot, kompótszerüség volt azt megszorult. Azt hittem h széthullott a kuplung. De nem. Henger le, semmi. Alsó tűgörgő jó. Akk meg csak csapágy lehet.
Most láttam vaterán 1200 ért veszek egy olyat, aztán kiderül.
Jah meg a berugó persely már megint kotyog!
Pár kép lesz a galériámban!
Egyébként nagyon ritka az önindítós dt, talán bontóban találsz hozzá, majd megnézem mindjárt, de tudtommal a önindítós blokk másabb mint a sima.