Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hy!
Egyszerű kérdésem lenne, a DT könyve gyárilag 10W30as hajtóműolajat javasol ha én 10W 40-et dobok bele, az nem gond ugye? Valvoline TopGard olajat vettem.
Honnan tudod ,hogy az adta meg magát? mitől történhetetett? mik voltak az előjelei?

egyébként olyan lehúzót készítettek ami való hozzá, ilyen menetes fajtát? én végső elkeseredésemben már volt hogy úgy szedtem le ilyet, hogy kis kalapáccsal elkezdtem kocogtatni. de ezt csak akkor amikor már semmi nincs a tarsolyban, mert ezt nem nagyon illik kalapálni, szóval lehetőleg ne így szedd le.
hello.yamaha dt125- vizhűtéses 1991-es évjárat.
EMBEREK!
Megadta magát a gyújtásoldali főtengelycsapágyam!
A lendkerék úgy rá van gyógyulva, hogy egyszerűen nem tudjuk leszedni. 6-mm-es laposvasból csináltunk lehúzót, és az meghajlott. Hogyan lehet leszedni?
az hogyan tudott eltörni?
Sziasztok ! Lenne egy olyan problémám hogy eltört a berúgótengely. Hol tudnék szerezni egy másikat? És mennyiért?
Köszönöm, amint lesz zsírzó, megcsinálom.
Köszi. Expresszen árul 1 srác, 1500.- egy 1méter x 30 cm-es darab, és elektromos ragasztópisztollyal sikerült... Az szintén 1500.-
Azt hiszem 4 van...bocs 5 kimentem, megnéztem...
Lengővillán felül baloldalt a lánc mögött, túloldalt alul a fékkar alatt,
ugyanúgy lengővilla, meg a 3 kutyacsont tengelyvégen baloldalt, legalul.
Zsírul néz ki nagyon a DT-d.

Amúgy hogy fogattad fel ezeket a rácsokat?
Gondolkozok én is ilyen rácson, nagyon jól mutat!
Egy kérdésem lenne hozzád: hol vannak dt-n a zsírzó pontok?
Gondoltam dobok fel a mocimról képeket, mosás után...
Kapott 1-2 optik design elemet, lehet leskelődni....
Legalább annyit megírhatnál, hogy 50, 80, 90, 125, 175, 200, 250, 400; vizes / levegős; évjárat / vázszám, gyári lámpa búra: új / bontott.

Segítenék, de így nem lehet!
szevasztok. Dt-hez kéne egy hátsó lámpabura.mert kerekezés közben összetörtem. ha vki tud szoljon.kösszi.
Köszönöm! Akkor a torokra kötöm az olajat.
Fent vagyok...
oks. Köszönöm.
Felvettelek msn-re, de nincs msn.
Valamiért nem csatlakozik.
Eddíg netem sem volt, mostanra berheltem meg...
Később megbeszéljük a motorod msn-en...OK?
Karika, tudsz segíteni? 26597 hsz.
Gyárilag torokra megy az olajzás. Mint otthon....
Lehet karbin is, nem változtat a minőségen...
De ha gondolod tedd torokra, a karbin lévőt pedig dugózd le...
Szia majdnem márkatárs. A szívócsonk tetejére megy az olajzó csöve. A karbinnekem is van egy plusz bevezetés valaminek, de külföldi dt fórumokon csak egy cső áll rajta a vége szabadon hagyva. Szerintem egyfajta "szellőző" szerűség.
Keveset kap a csikó...azért emelkedik az alapjárat.
Suberttűhöz nem nyúlunk!
A levegőcsavaron szegényítesz, úgy hogy tekered befelé...
Közben vedd vissza az alapjáratot...
Próbálgasd, hogy veszi jól a lapot 1000 Rpm-ről..
Bár sztem az nem gyári csavar a levegőállítónál.
Ha nem tudsz már elvenni belőle, akkor szimmering csere...
Helló, új vagyok itt. Segítsetek! Van egy 1987-es DT 50 MX-em(5seb. levegős). A szívótorok tetején van egy kis csonk, amire valami cső menne, de amikor megvettem le volt zárva. Az olajat a karbiba pumpálja. Hallottam, olyat, hogy a másik csonkhoz kellene, ami a szívótorok tetején van. Hogyan kellene lennie? És ha az olaj a torokhoz van kötve, akkor a karbin lesz egy fölös bemenet. Nem szeretném, hogy megszoruljon a rossz bekötés miatt.
Honnan lehet tudni hogy a rezóban benne van-e a folytás?Ha belenézek a könyöktől nem látok semmi érdekeset, a rezó részénél van egy hegesztés az nem tom hogy gyári-e vagy nem.Mert olvastam hogy mélyebbre rakták valamelyik évjárattól.
Oké majd nemsoká megpróbálom , mennyit tekerjek be rajta kb?
Meg a jobb oldali csillag csavar az ugye?