Hy!
Egyszerű kérdésem lenne, a DT könyve gyárilag 10W30as hajtóműolajat javasol ha én 10W 40-et dobok bele, az nem gond ugye? Valvoline TopGard olajat vettem.
Honnan tudod ,hogy az adta meg magát? mitől történhetetett? mik voltak az előjelei?
egyébként olyan lehúzót készítettek ami való hozzá, ilyen menetes fajtát? én végső elkeseredésemben már volt hogy úgy szedtem le ilyet, hogy kis kalapáccsal elkezdtem kocogtatni. de ezt csak akkor amikor már semmi nincs a tarsolyban, mert ezt nem nagyon illik kalapálni, szóval lehetőleg ne így szedd le.
EMBEREK!
Megadta magát a gyújtásoldali főtengelycsapágyam!
A lendkerék úgy rá van gyógyulva, hogy egyszerűen nem tudjuk leszedni. 6-mm-es laposvasból csináltunk lehúzót, és az meghajlott. Hogyan lehet leszedni?
Azt hiszem 4 van...bocs 5 kimentem, megnéztem...
Lengővillán felül baloldalt a lánc mögött, túloldalt alul a fékkar alatt,
ugyanúgy lengővilla, meg a 3 kutyacsont tengelyvégen baloldalt, legalul.
Felvettelek msn-re, de nincs msn.
Valamiért nem csatlakozik.
Eddíg netem sem volt, mostanra berheltem meg...
Később megbeszéljük a motorod msn-en...OK?
Gyárilag torokra megy az olajzás. Mint otthon....
Lehet karbin is, nem változtat a minőségen...
De ha gondolod tedd torokra, a karbin lévőt pedig dugózd le...
Szia majdnem márkatárs. A szívócsonk tetejére megy az olajzó csöve. A karbinnekem is van egy plusz bevezetés valaminek, de külföldi dt fórumokon csak egy cső áll rajta a vége szabadon hagyva. Szerintem egyfajta "szellőző" szerűség.
Keveset kap a csikó...azért emelkedik az alapjárat.
Suberttűhöz nem nyúlunk!
A levegőcsavaron szegényítesz, úgy hogy tekered befelé...
Közben vedd vissza az alapjáratot...
Próbálgasd, hogy veszi jól a lapot 1000 Rpm-ről..
Bár sztem az nem gyári csavar a levegőállítónál.
Ha nem tudsz már elvenni belőle, akkor szimmering csere...
Helló, új vagyok itt. Segítsetek! Van egy 1987-es DT 50 MX-em(5seb. levegős). A szívótorok tetején van egy kis csonk, amire valami cső menne, de amikor megvettem le volt zárva. Az olajat a karbiba pumpálja. Hallottam, olyat, hogy a másik csonkhoz kellene, ami a szívótorok tetején van. Hogyan kellene lennie? És ha az olaj a torokhoz van kötve, akkor a karbin lesz egy fölös bemenet. Nem szeretném, hogy megszoruljon a rossz bekötés miatt.
Honnan lehet tudni hogy a rezóban benne van-e a folytás?Ha belenézek a könyöktől nem látok semmi érdekeset, a rezó részénél van egy hegesztés az nem tom hogy gyári-e vagy nem.Mert olvastam hogy mélyebbre rakták valamelyik évjárattól.
Egyszerű kérdésem lenne, a DT könyve gyárilag 10W30as hajtóműolajat javasol ha én 10W 40-et dobok bele, az nem gond ugye? Valvoline TopGard olajat vettem.