Vki tudna segíteni? 50 ccm-is vízhűtséses Yamaha DT-m van.
Beindítom egy kis idő után leszedem szivatóról , és miután leszedtem szivatóról egy olyan 5 - 10 mp után elkezd felfelé menni a fordulatszám de ilyen fulladós hangon mint amikor kifogy és ha húzok rá gázt akkor fullad is pedig kivan takarítva a karbi nincs eldugulva és ha vissza rakom szivatóra akkor meg jó Itt van 2 kép is a gépről
Újított már valaki fel DT 80-t?
Mert valószínü az enyém beállt! Fötengely baszik forogni.
Aki újított már fel, nem tudja h főtengely dugó gyürü, stb....mi hogy s miként menniybe.!?
Kész a paripa......
Van műszerfalvillany, helyzetjelző, táv.fény, villantással is!
Tiszta kreatív voltam....Az oldalidomokon a lukakat berácsoztam, hátsó ledes lámpát kitakarítottam...(mondjuk nem értem, ledes lámpába, minek piros led, mikor piros a búra?)
Kuplugbowdent megolajoztam...
Mellékesen.: vettem vagy 10 db izzót a műszerfalba, és egy darabot nem használtam el belőle...
majd valahogy készitek, lehet h ebböl is bevágom azt a részt amikor megyek, de télleg béna lett sztem :/ most sajnálom h eladtam a régi mobilt, az 720*480as videot csinált 30 fps-el... ez sajna amugy sem egy hü de jo minöség
majd valamit kiagyalok aztán ha van valami ugyis itt osztom meg legelöször :)
ma mentem egy kört és csináltam "onboard" vidit, telefont felszigszalagoztam a lámpára elöl :D de szar lett mert ahogy odanyomtam megnyomodott a gomb és bezoomolt, igy eléggé kevés a képkocka másodpercenként és nem nagyon éreteti a gyorsulást, pedig pont azért szerettem volna csinálni, mert mást nem igen érdemes levideozni rola sztem
A gyári mérete 4.60x18 (másként 1.85x18) asszem ez 100/90 vagy /80 kb, igaz nem mutat úgy rajta, de fölösleges nagyobb, én most vettem 10500 forintért Kenda 4.60-ast!
Hello! Nagyon fontos lenne ha valaki tudna segíteni: keresek 125-ös DTR-hez (1989) hátsó fékmunkahengert! Jó lenne ha valaki tudna segíteni találni interneten vagy valahol valaki bont ilyesmi..?
teljesen igazad volt, vissza fogja a motort. 8-ig alig birom kipörgetni, elötte meg rendesen kipörgött. de hát az ember a saját kárán tanul :D
110-es szerintetek böven elég?
felraktam a 140-es gumit, és szinte sehol nem ér bele, még ha ugrálok rajta, akkor se. egyetlen hátránya van, hogy a láncvédön alakitanom kell kicsit, mert ahhoz hozzáér. a hátránya meg az, hogy öt centivel magasabban ülök, és meg kell hosszabbitanom a kitámasztot. nyilván ha lesz megfelelö méretü gumim, akkor majd lecserélem, de ez ingyen volt, és szinte uj. az elötte lévö gumi meg enduro gumi volt, és ha kicsi sár volt, már vitte el a motor elejét, vagy taknyoltam egyet. de köszönöm a tanácsokat.
nekem valami házi dobom van és a 110-es is már párszor ble ért igaz csak a szélébe szóval tuti hogy bele fog érni méghozzá ahogy mondták elötem a kiegyenlítő tartályba vagy lehet még a vilába is szerintem.
Beindítom egy kis idő után leszedem szivatóról , és miután leszedtem szivatóról egy olyan 5 - 10 mp után elkezd felfelé menni a fordulatszám de ilyen fulladós hangon mint amikor kifogy és ha húzok rá gázt akkor fullad is pedig kivan takarítva a karbi nincs eldugulva és ha vissza rakom szivatóra akkor meg jó Itt van 2 kép is a gépről
Mert valószínü az enyém beállt! Fötengely baszik forogni.
Aki újított már fel, nem tudja h főtengely dugó gyürü, stb....mi hogy s miként menniybe.!?
Van műszerfalvillany, helyzetjelző, táv.fény, villantással is!
Tiszta kreatív voltam....Az oldalidomokon a lukakat berácsoztam, hátsó ledes lámpát kitakarítottam...(mondjuk nem értem, ledes lámpába, minek piros led, mikor piros a búra?)
Kuplugbowdent megolajoztam...
Mellékesen.: vettem vagy 10 db izzót a műszerfalba, és egy darabot nem használtam el belőle...
Folytassátok! (másoljátok mindig )
...egy délelött kinyitottam a garázsajtót és benn állt a kis 80-as, meg a 125 ös CSODA DT. Aztán.....
majd valamit kiagyalok aztán ha van valami ugyis itt osztom meg legelöször :)
nem kell komolyan venni, nem gunyolásnak irtam :)
110-es szerintetek böven elég?
http://www.youtube.com/watch?v...
műszakis ha valakit jobban érdekel vegyen fel msn-re