Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valameik volt hozzáértő gazdi rövidre vágta, gondolom álló gyertyapipa miatt. Aztán gondolom az behalt, fekvőtt vett, úgy meg rövid lett a kábel. Ezért vett egy ilyen toldót, csak az a gáz hogy a toldóba más fajta gyújtóvezeték lett rakva. Plusz ugy veszem észre gyengíti a szikrát ez a kis toldás.
Közben rájöttem, hogy nem sok értelme van bekötni, meg könnyebb szerelni a karbit is. Egyébként a mániám, hogy mindent a gyári állapotában szeretek, azért akartam bekötni.
szerintem az olyan fajta, hogy csak úgy nem!

cserélni akarod a gyújtó kábelt?
cs

a gyújtó trafóból ki lehet valahogy a gyertya vezetéket szedni?
Csak a dééééééééééééééééééttttttttééééé
Nem kell rá a karbifütés...
Sok értelme nincs! Mivel nem használod -20 fokban, így nem fog lefagyni a karbid. Amúgy is a henger mögött van a karbi, ami menetszélárnyékban van, és az is melegíti...A robeszon volt nekem is, de nem volt bekötve...pedig a henger mellett volt, és nem fagyott le soha..
------------------
Tegnap elvitték a robeszom...sikerült eladni..
CSAK 1 MARADHAT............
Ki lakik zalában,vagy zalához közel?
Mér adod el?
Értem, amúgy 2006-os a DT-m. Köszi a válaszokat!
igen ,ezért tetszett a dolog nekem is, de mivel az egész közel egy 1cm vastag, egy kissé el kell vékonyítani hogy ne érjen össze a kuplungkosár nagy ferdefogazású fogaskerekével. de kivitelezhető ,mert múltkor írta itt egy sporttárs ,hogy Ő ugyan ezt csinálta.
Ráadásul valaki sajnos még a gyári keskeny fogaskerék agy részéből is leköszörült valamiért ,így még keskenyebb, de hála az égnek most tökéletesen használható, hála az új perselynek, zéger nut mélyítésének, kihézagolásnak, és a berúgó tengely fogaskerekének a 180 fokos megfordításának!
Abban igazad van, csak nekem konkrét megoldás kéne, hogy honnan van gyárilag elhozva a víz a 125ösön?
de elméletileg a megoldás ugyon olyan az vagy nagyon hasonló
A szélesebb (ha fér rendesen), akkor sokkal jobb lesz, mert ennek az is a baja, hogy az átmérőjéhez képest nagyon keskeny. Rúgáskor nem csak forgó mozgásra van kényszerítve, hanem egy csavarás is fellép.. Ezért eszi meg sz.tem olyan hamar a perselyt.
A gond az, hogy a képen 80as van, nekem meg 125ös áll itthon
na most részben hülyeséget írtam, mert ha ez kikopik akkor belekerül a régifajta dt fogaskerék ami-t multkor egy 50es 5seb. blokkból mentettem ki.jóval szélesebb és okésabbank tűnik, csak kicsit le kell venni a vastagságból
Most ezzel mit akarsz? Ez egy hirdetés, vagy mi? Ha igen akkor méret, vagy valami?
szerintetek nem lenne elég kemény a fogaskerék, én már próbáltam ilyesfélét flexelni, köszörülni ,de mindenhol nagyon keménynek tűnt. vajon ha a közepe szépen föl lenne dörzsárazva akkor is kikoptathatná? olajban fut, szerintem jó lenne. ha nekem jövő télre elfogy megint a persely, és széthúzódik a blokk, megcsinálom oszt meglátjuk mi lesz, mert hiszek benne
sziasztok
GYÁRI YAMAHA dt 80 lc2 dugatyúszett dugattyú,csapszeg,gyürük
tegnap este vettem
postai utánvétellel is 25500ft
email:schonher@citormail.hu
így kéne hogy kinézena karbifütéses/de nekem sincsen rajtamonyuk a karbi is olyan/

karbi fütés
Nem akartam okoskodni, de én is ezen a véleményen voltam. A tűgörgők hamar kicsinálnák a fogaskerék furatát, mert az nincs megedzve. Golyóscsapágyat kéne bele nézni, az tuti lenne. A furatot egyébként fúrják, vagy esztergálják és nem marják.
MUMI! Kész lett a vas!
Lett bele fasza persely, meg a másik azért kopott ki ilyen hamar mert RÉZ volt!
Aztán meglátjuk, hogy ez meddig fogja birni, azt ha hamar kikopik ez is, akkor ki lesz marva a fogaskerékből és abba lesz nagyobb persely, mert az tovább birja majd. Azt mondták, hogy a tügörgő kosár, az nem jó megoldás, mert kikoptatja a fogaskereket....
nálam a hengerfejről megy oda a wasser.
Én így vettem, hogy nem volt rajta semmilyen cső. Honnan kell rá csatlakoztatni a vizet?
Karburátorfűtés, hogy ne csapódjon ki a benzin a hideg falára.
Valaki nem tudja, hogy a képen látható két csonknak mi a szerepe? Megnéznétek, hogy nektek van e rajtuk cső, vagy akármi?