Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor a tűgörgős csapágy a tuti megoldás! majd írj a fejleményekről
A furcsa az hogy egy 96-os DT-ből már kiszedtem a powermotort és annak is összesen 3 vezetéke volt mint az enyémnek. Azzal tökéletesen ment (1 vezeték külön a maradék 2 együtt). Most nézegettem a motoron lévő kábeleket de ahogy elnéztem sehogy sem jön ki a lépés, igaz nekem fogalmam sincs ezekről a dolgokról. Azt sem értem hogy miért csináltak 3 és 5 vezetékeset.
És amúgy szerinted valahogy lehetne fabrikálni a 2-ből 1-et ha a rossznak csak az elektronikája a rossz?
Hi!
Nekem is "R" van, de nekem a powermotortól 5 szál jön ki...
2 megy az elektromotorra, 3 meg a végálláskapcsolóra..
Valami nem érthető....
Sziasztok!

Az alábbi problémával fordulnék hozzátok.
1 hónap után végre megérkezett a power motorom. Direkt úgy kértem hogy 92-es 125R-re. Amit küldtek abból egy 4 vezetékes csatlakozó jön ki, nekem viszont egy kettes volt benne.
Valahogy nem lehet mégis úgy megoldani hogy működjön a dolog?
Szinte kinézetre is csak minimális az eltérés.
Előra is köszi
Nah!
Lemérte egy esztergályos ismerősöm, aki csinálja nekem a perselyt és mondta h nincsen megkopva!
Nekem valószínűleg azért volt megkopva, mert nem pont merőlegesen mértem!
átlátszó protektor
Volt biza!

Itt egy link hogy én milyen zsírt használok nekem bevált szerintem érdemes kipróbálni nálam tényleg nem rohadt be idáig egy csavar sem kopp-kopp-kopp Ez az a zsír
Ez a kép nem semmi Ónos eső is volt?
Igen elvileg ezt kéne tenniük, de lehet van vaalmi csíí energia a garázsban
Hát nemtom nekem tényleg nem rohadt be még mondjuk az igaz hogy én télen nem használom.
Ja! Ez jég !
Tessék egy kis fagyos kép. Csak az illusztráció kedvéért.
akkor mákod van! mert az acél-aluminium nagyon erős kötést tud kialakítani, mivel nedvesség hatására mint egy "galvánelem" működik ,és ezért rohad össze /legalább is az iskolába kb. ezt mondták ha jól emlékszem... ,de már párszor én is tapasztaltam/
egyébként a zsírnál, jobb lehet a sűrű szilikon-olaj, lazítani is jobb mint a petróleum!
Hát én a GS -en, mindent bekentem. Két hete szét akartam szedni, hogy betétét cseréljek és úgy össze volt rohadva, hogy gépműhelyben kellett kifúratni a csavart. Letört a csavar feje, levettem az egész nyerget, rá lett hegesztve egy anya a kilógó csavarfejre, de az is letört. Jó mondjuk én egész télen használtam és a mínusz tizen- huszon fokok meg a sós lé nem voltak jótékony hatással rá. :)
Na az király ,hogy lézetik ilyen majdnem jó méretű tűgörgős csapágy! szerintem egy valamire való esztergályos képes ki munkálni 1mm ert a fogaskerékből, bár az igencsak jófajta anyagból van. a 10mm az sok? mert pontosan nem emlékszem a kerék tengelynél lévő vastagságára.
nézd meg ,hogy mennyire van a tengelyed kúposra kopva, mert ha tényleg 0.5mm -t megkopott az szerintem nagyon sok, és lehet hogy nem lesz jó. az enyémen 0.04-0.05mm kúposodást mértem! Sok sikert!
ja igen, ha 0.5mm a kúposodás ,kérdezz meg egy hozzáértőt ,hogy használható lenne -e rajta a tűgörgős csapágy!
Hát a kémia alapján lehet de valahogy nálam nem érvényesült. Szóval én maradok a zsírnál ami persze nem disznózsír...
Keveset kap! Több benzint neki.
De inkább nagyobb főfuvit....
Cseszheted a zsírt.... Alu+vas....feszt berohad...
Ahhoz hogy megnézd a fékbetétet nem kell kivenni van a nyergen egy kémlelő ablakocska az azért van ott ha rávilágítasz elemlámpával akkor látod, hogy még milyen vastag.
és az a legszebb az egészben hogy direkt az ilyen dolgok miatt szoktam szétszedni meg összerakni a cuccot a kényes helyeken, erre mikor télen nekiláttam volna megkaptam hogy minek kell nekem baszogatni... most meg megint fö a fejem miatta mert szeretnék már uj láncot de ha szar a fékbetét akkor az is kell, ha meg nem akkor nem szeretnék most kiadni érte 5 rongyot mert egyrészt csoro vagyok másrészt meg már tényleg csak a legfontosabb dolgokra szeretnék költeni
Most ha szemét lennék azt mondanám hogy hogy van az a motor karban tartva? Zsírral kell mindig minden csavart betekerni akkor ez elkerülhető
az a 12es csavar van berohadva de kegyetlenül, mindjárt jelzem idesapámnak hogy amig holnap suliban vagyok lesse már meg
Mumi-DT! Kérdeztem ma a "görgős kosárt"!
Ugye a tengely mérete 12mm, a fogaskerék belső mérete perseny NÉLKÜL 14mm. Tehát a persely 2mm-es.
A "görgős kosár" méretei: 12x15x10.
Ez azt jelenti, hogy: a "görgös kosár" belseje 12mm, ami rámegy a tengelyre, a 15mm meg a fogas kerékbe menne, a 10 meg a hossza.!?
Nah ha itt kimaratnék 1mm-t a fogaskerékből, és tudnék venni 7mm hosszuság körül, akkor elméletileg jó lenne nem?
És ha nem jön be, akkor se ér kár, mert ugyanugy tudok bele esztergáltatni, csak 1mm-el nagyobb kel....