jah, félre értettem, szóval a régebbi évjáratú szerintem ugyan úgy jó rá, csak R-szériához legyen, ne LC-hez, mert azoknak a másik oldalkon van a kipujuk. Nekem is X-hez van a rezóm, aztán ugyan úgy jó az R-hez. Ott inkább csak az idomok változtak.
legközelebb ha kérdezel tiszteld meg a kérdezetteket azzal ,hogy leírod ,hogy milyen motorról van szó. Mert Dt-ből olyan hatszázhetvenmilliókilencszáznyolcvannégyezernégysz
áztizenegy verzió van
Sziasztok!
Édesapám segítségével megcseréltem a bovdeneket, szóval már nem állnak X-ben. Amíg Xben voltak, sokáig kellett indítózni, illetve 4-5 ezerig halott volt. Most teljesen hideg motornál a gombot éppen megnyomom és indul is szépen. Az udvaron tudtam még csak kipróbálni, de olyan erő lett benne alul hogy ihaj
Helló!
Gianelli kipuffokat kerestem a DT-re és olyan kérdésem lenne, hogy ha én csak a hátsó részét szeretném lecserélni akkor milyen felfogatási különbségek vannak? Ugyanis kereskedőknél érdeklődtem és évjáratonként akadnak árbéli különbségek. És eddig nem igazán figyelgettem más DT-ken, hogy hogyan csatlakozik a kipuff 2 része vagy hol kell felfogatni a hátsó részt.
Am ezeket az árakat kaptam:
1989-90 ig 54300,- ft
1999-01 ig 57000,. ft
2004-06 ig 66000,- ft
Sziasztok!
Nem kell 20-ért valakinek egy powermotort véletlenül? Nem lesz már meg sokáig mert ki lesz cserélve ha nem viszi el senki. Ha valakit érdekel lehetőleg minél gyorsabban vegyen fel msn-re és megbeszéljük.
Valószínűleg még maradt a régiből is benne és ezért van a szint felett. De szerintem ha ilyen fél deci körüli mértékről van szó az annyira nem vészes még.
Sziasztok
Még a hétvégén cseréltem az olajat. Beleraktam 750cm3 olajat, oldalt a csekkoló ablak felett van jóval a szint, pedig ki lett pontosan mérve a 750. Na most a Haynes manual szerint az ablak közepén kéne lennie. Mielőtt leengedtem a régit, ott volt a szint, de abba közel nem volt 750cm3. Szerintetek?
Ígértem még valakinek, hogy megnézem mind két féle bovden bekötéssel a powert, ezt holnap fogom megejteni!
Helló!
Megtudnátok nekem mondani, hogy Dt 125, Tdr 125 és Tzr 125-höz milyen karbi van gyárilag rajtuk? Azért kérdezem mert még Tdr-en nem láttam volna ha egykeréken folyna a benzin.
Hát remélem holnapra készen lesznek a perselyek, azt akkor megin bírni fogja egy 2-3 hétig.
Amugy azon gondolkodtam, hogy csak simán görgőt berakni.
Mert elvileg a két alátét azt megtartaná. Csak lehet h megenné a tengelyt. Majd ha ez is ki fog kopni, akkor rááldozok 500 FT-t aztán veszek csak görgőket, és bele legózom!
áztizenegy verzió van
itt nézz szét
www.robogotuning.hu
Édesapám segítségével megcseréltem a bovdeneket, szóval már nem állnak X-ben. Amíg Xben voltak, sokáig kellett indítózni, illetve 4-5 ezerig halott volt. Most teljesen hideg motornál a gombot éppen megnyomom és indul is szépen. Az udvaron tudtam még csak kipróbálni, de olyan erő lett benne alul hogy ihaj
Gianelli kipuffokat kerestem a DT-re és olyan kérdésem lenne, hogy ha én csak a hátsó részét szeretném lecserélni akkor milyen felfogatási különbségek vannak? Ugyanis kereskedőknél érdeklődtem és évjáratonként akadnak árbéli különbségek. És eddig nem igazán figyelgettem más DT-ken, hogy hogyan csatlakozik a kipuff 2 része vagy hol kell felfogatni a hátsó részt.
Am ezeket az árakat kaptam:
1989-90 ig 54300,- ft
1999-01 ig 57000,. ft
2004-06 ig 66000,- ft
Nem kell 20-ért valakinek egy powermotort véletlenül? Nem lesz már meg sokáig mert ki lesz cserélve ha nem viszi el senki. Ha valakit érdekel lehetőleg minél gyorsabban vegyen fel msn-re és megbeszéljük.
Ápr. 3.-án szombaton tervezek menni egy 5-6 fős csapattal a Citadellán lévő motoros találkozóra, valakinek nincs kedve csatlakozni?
Még a hétvégén cseréltem az olajat. Beleraktam 750cm3 olajat, oldalt a csekkoló ablak felett van jóval a szint, pedig ki lett pontosan mérve a 750. Na most a Haynes manual szerint az ablak közepén kéne lennie. Mielőtt leengedtem a régit, ott volt a szint, de abba közel nem volt 750cm3. Szerintetek?
Ígértem még valakinek, hogy megnézem mind két féle bovden bekötéssel a powert, ezt holnap fogom megejteni!
Megtudnátok nekem mondani, hogy Dt 125, Tdr 125 és Tzr 125-höz milyen karbi van gyárilag rajtuk? Azért kérdezem mert még Tdr-en nem láttam volna ha egykeréken folyna a benzin.
tesóm!
Nézzétek meg a vidit, aki még nem látta volna esetleg, Ezért kérdezem!
Üdv: Imi.
http://robogotuning.hu/shop_ar...
http://robogotu
ning.hu/shop_ar...
http://robogotuning.hu/shop_ar...
h
ttp://robogotuning.hu/shop_ar...
http://robogotuning.hu
/shop_ar...
http://robogotuning.hu/shop_ar...
Vagy mi a különsbség?
Amugy azon gondolkodtam, hogy csak simán görgőt berakni.
Mert elvileg a két alátét azt megtartaná. Csak lehet h megenné a tengelyt. Majd ha ez is ki fog kopni, akkor rááldozok 500 FT-t aztán veszek csak görgőket, és bele legózom!