Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah, félre értettem, szóval a régebbi évjáratú szerintem ugyan úgy jó rá, csak R-szériához legyen, ne LC-hez, mert azoknak a másik oldalkon van a kipujuk. Nekem is X-hez van a rezóm, aztán ugyan úgy jó az R-hez. Ott inkább csak az idomok változtak.
Ezek nem a hátsó dobok árai. Egyébként, ha a motorodhoz valót veszel, akkor semmilyen felfogatásbeli gondod nem lesz.
legközelebb ha kérdezel tiszteld meg a kérdezetteket azzal ,hogy leírod ,hogy milyen motorról van szó. Mert Dt-ből olyan hatszázhetvenmilliókilencszáznyolcvannégyezernégysz
áztizenegy verzió van

itt nézz szét
www.robogotuning.hu
Az enyémen egy néhány centis gumicsővel van összefogva a hangtompító és a rezó. Egyébként 1991es évjárat, bár szerintem a kipuffja nem a gyári már.
Sziasztok!
Édesapám segítségével megcseréltem a bovdeneket, szóval már nem állnak X-ben. Amíg Xben voltak, sokáig kellett indítózni, illetve 4-5 ezerig halott volt. Most teljesen hideg motornál a gombot éppen megnyomom és indul is szépen. Az udvaron tudtam még csak kipróbálni, de olyan erő lett benne alul hogy ihaj
Helló!
Gianelli kipuffokat kerestem a DT-re és olyan kérdésem lenne, hogy ha én csak a hátsó részét szeretném lecserélni akkor milyen felfogatási különbségek vannak? Ugyanis kereskedőknél érdeklődtem és évjáratonként akadnak árbéli különbségek. És eddig nem igazán figyelgettem más DT-ken, hogy hogyan csatlakozik a kipuff 2 része vagy hol kell felfogatni a hátsó részt.
Am ezeket az árakat kaptam:
1989-90 ig 54300,- ft
1999-01 ig 57000,. ft
2004-06 ig 66000,- ft
Sziasztok!
Nem kell 20-ért valakinek egy powermotort véletlenül? Nem lesz már meg sokáig mert ki lesz cserélve ha nem viszi el senki. Ha valakit érdekel lehetőleg minél gyorsabban vegyen fel msn-re és megbeszéljük.
Ha készlessz a moccancs én tuti megyek! csak majd a részleteket is dumáljuk meg
Ahhha! Értem!
mert ha nincs kosár mitől fognak a tűgörgők a helyükön maradni és a kör alakú tengelyen egyenletesen elosztódni?

Ápr. 3.-án szombaton tervezek menni egy 5-6 fős csapattal a Citadellán lévő motoros találkozóra, valakinek nincs kedve csatlakozni?
Valószínűleg még maradt a régiből is benne és ezért van a szint felett. De szerintem ha ilyen fél deci körüli mértékről van szó az annyira nem vészes még.
Sziasztok
Még a hétvégén cseréltem az olajat. Beleraktam 750cm3 olajat, oldalt a csekkoló ablak felett van jóval a szint, pedig ki lett pontosan mérve a 750. Na most a Haynes manual szerint az ablak közepén kéne lennie. Mielőtt leengedtem a régit, ott volt a szint, de abba közel nem volt 750cm3. Szerintetek?
Ígértem még valakinek, hogy megnézem mind két féle bovden bekötéssel a powert, ezt holnap fogom megejteni!
Mééér?
görgőőőt? kosár nélkül? az úgy nem okés! azt ne csináld!
Helló!
Megtudnátok nekem mondani, hogy Dt 125, Tdr 125 és Tzr 125-höz milyen karbi van gyárilag rajtuk? Azért kérdezem mert még Tdr-en nem láttam volna ha egykeréken folyna a benzin.

tesóm!

Nézzétek meg a vidit, aki még nem látta volna esetleg, Ezért kérdezem!

Üdv: Imi.
hát az nekem nem lenne jó! én is többért vettem
Köszi,de ez kicsit drága... 26E mert nekem DT 125R -em van,és arra drágább :S nemtudsz valami ólcsóbat? :S
Mikor lesz a Motor kiállitás?Mert pl itt ezen a hétvégén link itt meg jövőhéten link
Vagy mi a különsbség?
Hol látál 9-ért dobot? Menyit dob a teljesítményen,és a hangján?
Nekem ugyanolyan a power vezetékelése mint ami a képen van(kettő egy csatiba ,meg külön egy szál dugós véggel)
Jaja kellene a dob de 8ezer sok érte. 9000 újonnan egy gianelli. Max egy ötöst tudnék érte adni.
Hát remélem holnapra készen lesznek a perselyek, azt akkor megin bírni fogja egy 2-3 hétig.
Amugy azon gondolkodtam, hogy csak simán görgőt berakni.
Mert elvileg a két alátét azt megtartaná. Csak lehet h megenné a tengelyt. Majd ha ez is ki fog kopni, akkor rááldozok 500 FT-t aztán veszek csak görgőket, és bele legózom!
Az R&M dugók,és a FOR dugók milyenek? :S
Ambikát ne vegyél ha jót akarsz könnyen megszorul