Amit írtál az mind okozhatja,a blokkba motorolajat ír a kézi könyv,ha nem te cserélted akkor úgyis érett rá.
Nem túl nagy költség 1l jó minőségű motorolaj,7.3l kell bele,aztán meglátod.Legkevésbé valószínú,hogy az olajtól csúszna Sajnos akkor szét kell szedni és megnézni a lamellákat,rugókat,stb.
100-as nem Malossi,hanem Athéna,legyöngyözték a hengerfejet,remélem a jövő héten összemegy a blokk!
kedves Athlonator! nekem dt 50-esem van de szerintem a henger szét szedésének menete hasonló -feltéve ha léghűtéses a tied is- mint az enyém. Nállam annyi hogy lekapom a kipufogó rendszert így már hozzá férek a hengerfej csavarjaihoz. Azokat óvatossan leszedem (be szoktam olajozni az anyákat hogy jobban csússzon mikor szedem lefele). utána símán lekapom a hengerfejt és lehúzom a hengert. a dugattyút meg leszedem a hajtó karról. még szerencse hogy nálam van annyi hely a váz és a blokk közt hogy ne keljen kiszednem váltóstol mindenestül.
Na hi!
Budapesten hol lehet olyan helyet talalni, ahol volna a 80 ccm -es DT LC2 -hoz első fékkarnak az alapja? (amiben a munkahenger, meg az fekolaj tartaly van). Tegnap egy banyaban tul meredeknek bizonyult a soderfal es hat eldoot a szeker. Eredmeny keppen a fekkart tarto ontveny also resze elhagyta a tobbieket, eltorott. Ja es kb mennyi? Es esetleg nincs valami q jo ragaszto ontvenyhez, bar nem annyira szeretnem ragasztgatni, mert azert megiscsak fek, raadasul elso.
A csuszos kuplung vs olaj meg mindig nagy kerdes!
rohad egyszerű... nem kell itt tologatni meg ilynek... jobbkéz rá a berugókarra és letol... ha simán lemegy akkor gyenge mint a picsa... ha nem bírod félkézzel letolni vagy csak nehezen akkor jó a kompresszió..
Hogy kell szamolni?
((a legfelso felomlotol, vagy beomlotol a henger tetejeig mert tavolsag) * (dugattyu felszine) + hengerfej terfogata ) : hengerfej terfogata ?
Mas:
Kb egy honapja van nalam a DT 80 LC2 es hat csuszik a kuplung amikor eleri a buvos 4500 -at.
A kerdsem az, hogy ez lehet csupan az olaj miatt (amit mivel nem en tettem bele, nem tudom milyen), vagy a tarcsak lehetnek kopottak, vagy a rugo gyenge, vagy a motorban tul nagy a power?(akkor mi lesz a 110 es mallosi hengerrel?)
Szevasztok!
SEGÍTSETEK!Összetört a gyűrű a motoromban!Hogy lehet leszedni a hengert mi a pontos menete.Vagy tudtok valami leírást róla vagy valami linket.SEGÍTSETEK!
Akkor jó a kompresszió ha egyedül ketesbe nem lehet betolni a mocit (az enyém is ien egyesbe sík úton nem bírom betolni pedig nem vaok egy gyenge gyerek )
amúgy szerintem olyan 10 nek kéne benne lenni , nekem van is kompresziómérőm, csak az a baj hogy az nem ad pontos értéket mert a gyertya részbe nem megy bele csak a tetejére.
Sziasztok!!! Van egy 93-as DT lc2 80-as gépem, most ujítottam fel és majd megszeretném méretni bejáratás után a kompresszioját. A szerelési könyben 6,6:1-es kompressziot mér, szerintem ez nem nagyon lehet, mert egy mzbe is 10-12 körül van. Valakinek nincs pontossabb adata? Mért már vki kompressziot a gépén?
Sziasztok!Kéne egy kis segítség!Nem tudtok 125-ös hengert és dugót valahol?Csak működőképes legyen!Vagy jó egy működő blokk is.Légyszi seghítsetek!!!Előre is köszi!
Nem túl nagy költség 1l jó minőségű motorolaj,7.3l kell bele,aztán meglátod.Legkevésbé valószínú,hogy az olajtól csúszna Sajnos akkor szét kell szedni és megnézni a lamellákat,rugókat,stb.
100-as nem Malossi,hanem Athéna,legyöngyözték a hengerfejet,remélem a jövő héten összemegy a blokk!
Budapesten hol lehet olyan helyet talalni, ahol volna a 80 ccm -es DT LC2 -hoz első fékkarnak az alapja? (amiben a munkahenger, meg az fekolaj tartaly van). Tegnap egy banyaban tul meredeknek bizonyult a soderfal es hat eldoot a szeker. Eredmeny keppen a fekkart tarto ontveny also resze elhagyta a tobbieket, eltorott. Ja es kb mennyi? Es esetleg nincs valami q jo ragaszto ontvenyhez, bar nem annyira szeretnem ragasztgatni, mert azert megiscsak fek, raadasul elso.
A csuszos kuplung vs olaj meg mindig nagy kerdes!
http://yamahadt.uw.hu/
((a legfelso felomlotol, vagy beomlotol a henger tetejeig mert tavolsag) * (dugattyu felszine) + hengerfej terfogata ) : hengerfej terfogata ?
Mas:
Kb egy honapja van nalam a DT 80 LC2 es hat csuszik a kuplung amikor eleri a buvos 4500 -at.
A kerdsem az, hogy ez lehet csupan az olaj miatt (amit mivel nem en tettem bele, nem tudom milyen), vagy a tarcsak lehetnek kopottak, vagy a rugo gyenge, vagy a motorban tul nagy a power?(akkor mi lesz a 110 es mallosi hengerrel?)
SEGÍTSETEK!Összetört a gyűrű a motoromban!Hogy lehet leszedni a hengert mi a pontos menete.Vagy tudtok valami leírást róla vagy valami linket.SEGÍTSETEK!
amúgy szerintem olyan 10 nek kéne benne lenni , nekem van is kompresziómérőm, csak az a baj hogy az nem ad pontos értéket mert a gyertya részbe nem megy bele csak a tetejére.
Ma volt rally itt miskolcon naon faxa volt most értem haza Polák kerezdbe a sárba
Csak a mocim lenne már kész a köcsög hajtókart még mindig nem hpzták meg a boltba
Van még ,de találsz kezelési könyvet a neten!
Nem tudjátok DT-be van-e 250-es?
Üdv
Ez jó lesz!