Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

biztos le kell venni a féknyerget? nálam "kinyitható" ,egy 12-es kulcsnyílású 8 as csavar kivételével. vagy ha nem birod levenni ,vedd ki a kereket és úgy nézd meg.
szia pizzu! akkor érdekel a dob? a tidere tuti jó, ha az enyémre is jó lenne, de én nem raktam fel! de jó lesz az átmérője!
bassza meg le akartam csekkolni az elsö fékbetéteket de nem tudom leszedni a féknyerget mert ugy belerohadt a csavar... holnap nekilátok ujra de most leizadtam és semmi, probálkoztam krovával meg villással is szar... a krovát meg nem merem eröltetni mert multor is lezuztam egyet apám meg majdnem engem miatta
Az amit mumi dt árult itt. Én írtam mailt a dobra.:)
Esetleg valakit nem érdekel levegős yamaha dt 50ccm-es blokk alkatrész minden egyben! henger, hengerfej, dugó, gyűrű és talán hajtókar, minden nagyon jó állapotban! valakit esetleg?
14es torkú karbi? A simsonon van 16os, és abban van 37es dugó gyárilag! Szerény véleményem szerint mindenképp kell a 17es karbi. Azt jól beállítod és ki kell pörögnie szépen.
mi szombaton
ahham, ott lesz, 19-én megyünk :)
Szerintetek melyik dugattyú kell egy dt50r-be?1991-es levegős, membrános. Jah és egy boltban árulják mind kettőt dt/rd50-hez:)
Hello pizzu84

Érdekelne a berúgó rúgó már felvettelek msn-re és mikor vagy fent és mennyi lenne?
HUNGEXPON vagy hol lesz?
Az kellene csak reggel 6óta tankolok, most nincs kedvem megnézni, de én is erre gyanakszom. Most 14-es karbi van rajta. Ha pl. egy 17-est teszek rá és hozzáállítom, jobban menne a moci? Ha pl. 40-es az alapméretű dugattyú és 42-es dugó menne bele?
'Sok benyát kap, vagy kevés levegőt?'
Szerintem ez ugyan azt jelenti!
Egyébként tényleg sokat kap szerintem, gyertyaképből lehet többet tudnánk mondani.
CSő.

Lenne egy kis gondom a Dt-vel.
50-es levegős.
Az a gáz vele hogy húzom a gázt, és kb 3//4ig faxán megy, gyorsul, aztán ha 3/4től tovább húzom a gázt, nem gyorsul tovább, sőt inkább lassul, épp hogy nem rángat. Sok benyát kap, vagy kevés levegőt? Mondjuk levegőt nem tudok neki többet adni, mert a karbin keverék állító csavar van, nem levegő csavar.
jo neked, én vagy 120ra, remélem lesz kocsi és nem kell bolyongani megint :S de mostmár tuti megyünk, lesz KTM
Fúú nekem milyen rég nem olt már robogóm nem én voltam. A Dt előtt nekem egy 50-es suzuki Ts-em volt és csak azelőtt volt robogóm Honda PAX annak már vagy 9éve
sziasztok van egy olyan kérdés hogy most áll a verdám felújitás elött mert főtengelycsapágyazni kell az lenne a kérdés hogy vennék csapágyboltba kojo csapágyat ami C3as az is ugyanaz igazságszerint nem?
lehet, mivel 1km re lakom onnan:D:D
Darknox!
2008. nyáron nem ti árultatok egy 3kj yamah jog-ot? mert akkor voltunk egyet megnézni erzsébeten, ki is próbáltam, és mint ha te lettél volna az eladó... ,de lehet rosszul emlékszem.
offtopic: jövö héten pénteken jön valaki motorkiállitásra pestre?
nekem hibátlan
Szerintem nincs ezzel semmi gond csak annyi hogy az egyik féle fojtás pont ezzel kapcsolatban van. Kb 1 perc amíg megcseréled a bovdent ha kell és még beállítod hogy teljesen nyitva legyen aztán nincs vele gond többet.
Azé' ez a 125r sajnos nem tűnik túl sikeres konstrukciónak, a power-vezérlése miatt, mert ahogy nézem itt az összes 125r tulajt szivat. Nem lehet belealalkítani valami más sikeresebb konstrukció vezérlőjét?
Képet elfelejtettem, de több videót megnézve arra jutottam, hogy nekem fordítva van a 2 bovden, szóval gázra hátrafele forog, pedig előre kéne. Azért más is megerősíthetne, hogy tényleg meg kell e forgatni, mielőtt nekiállok.
az rendben van de a DT-ben szerintem mindig elektromos volt, talán ha jol tudom régebbi rotax blokkokban volt pneumatikus power