Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha benzin megy rá akkor felejtős mert leszedi, meg egy idő után a szín is nagyon fakul
Köszi a válaszokat a láncsprayre..megoldótott azóta, vettem ezer forintért egy repsolt:D
Még egy kérdés: ha lefújom a blokkot kell előtte vmi alapozóval lefújni vagy nem? A váltónál meg a hátsó féknél szntetek mennyire fogja bírni az ezer forintos spray ha ott is lefújom?:D
Van ugyan olyan elven működő power mint a szívómembrán.
A pneumatikus powert dettó a nyomásváltozás működteti.
Remélem vége a kanosszámnak! Működik a DT :))
Nem tudom mit csináltam vele, de működik.
Illetve tudom, szétszedtem, összeraktam. :)
Már nem azért, de nem nagyon kell ezért az információért nagyon kiáltgatnod, ugyanis sztem aki nem csak tankolni tudja a motorját, az alap, hogy ezt is tudja. Valószínűleg az idelátogatók számának 95%-a is meg tudja mondani, hogy amit leírtál, az jó.
sziasztok ha esetleg valakinek nagyon melegedne a mocia adok egy két tippet hogy mit lehet tenni ellene
én most nagyon butának érzem magam... KARIKA, ÉRTED KIÁLTOK!
a DTR-nek a szivásvezérlése membrános (eddigi tudomásom szerint) a power szelep a kipufogo oldalán a leömlönél van és a nyomatékot egyenliti ki
Karika gyere és okositsál meg pontositsál légyszives!
Hát a DTR konkrétan elektromos vezérlésű power szelepes.Membránhoz köze sincs.Ez a baj, mert sajnos az elektronika bazi drága és csak egy 2-300ft-os szar ment ki benne.
Sziasztok!Nemsokára meglesz fúrva a 80-as LC2-es DT-m!Kap egy for yamaha-s dugót,meddig érdemes ezt járatni?
koszi esetleg majd kuldhet 1,2 kepet power edrol:D
bocsi félreküldtem:)xddddddddd
Értelmesen kérdeztem,hiszen ez egy fórum(ez a célja,(szerintem)...! Ha te nem tudsz értelmesen hozzászólni, akkor inkább ne járj ide!
Szia
Láttam egy képgalériába írtál, hogy kell az msn címem. Hát azt már nem használom, emailben és itt is szinte minden nap elérhető vagyok! A folytással kapcsolatban: holnap neki esek az enyémnek, megnéztem több videót is hogy merre kell nyitnia meg csekkolnia, aztán megnézem, hogy az enyém jól van-e. Estére majd többet tudok mondani!
Sziasztok!
Eddig a dt-m jól teljesít, úgy gondoltam megcsinálom rajta a km órát.
Vettem spirált, de nem az a baj, hanem a meghajtásom is szar.
Ilyen nincs valakinek kicsi pézér eladó?
2004-től 50es dt-re van pár cuccom:
dobvédő: ingyé valamelyikhez!
indexkapcsoló (duda gomb elvan repedve, nem jó, index része jó) 1500ft
3 gyári index búra 1000ft
Hátsó lábtartó: 2000ft
Gyári szerszámkészlet tasakja : ingyé valamelyikhez
4 fékpofa 2-3mm-es ferodol van még rajta: 1000ft
Nem volt szivem kidobni őket


igen, a Nemzeti Nyomozó Iroda munkatársai már 3,5 éve figyelik a sportmotor.hu Yamaha DT topicját ,és az összes ilyen szemét, hamisítgató kiskapu kereső ,biztosítási csaló felhasználót visszakeresik ,és elveszik a motorját!

igen biztos ez sok mindenkit érdekel....
én ezt úgy szoktam szétszedni ,hogy berakom 1-esbe és megkérek valakit ,hogy álljon rá a fékpedálra. így az óramutató járásával ellenkező irányú lazítással le lehet venni.
Reklámozzad még Gratulálok Szerinted nem lesik az oldalakat?
kicsit visszáb megint volt gyertya téma... létezik olyan hogy a Dt-m 1000km-enként elhasznál egy gyertyát? :O magas fordulaton olyan mintha kihagyna a gyujtás (04-es 50es r-es Dt )
Sziasztok Találtam egy oldalt.- http://robogoalkatresz.odormot...
Szerintetek ezek az alkatrészek mit bírnak? Dugó 10ért, hajtókar úgyszintén.. :O (125DT)
Valaki rendelt már esetleg innét?!
Grat a DT-hez. Képek? (a karbiról is, amit nem tudsz)
Olvassál vissza! Már elég sok sokszor ki lett tárgyalva ez a dolog.
Nem is olyan rég...