Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello vettem egy dtr 125 ot 97 es es csak 7000 ig porog igaz hogy a powernel szoktak folytani oket? esetleg aki tud kuldeni egy kepet hogy hogy van megoldva a folytas megkoszonnem:D
nem tűnik rossznak, és az ára is normális!
itt van egy utángyártott dt.be 2210.-Ft
www.robogotuning.hu
többek szerint megoldás a 360 ft-os MZ-Simo bowden, de annak köze nincs ahhoz ami hozzá való./vékony, gyenge sz@r/

http://bowdendoctor.hu/
én náluk csináltattam ,vastag ,olyan amilyen ehhez való ,és jó minőségű + 1 év garancia. és csak 4800 Ft.
Yamahába
Milyenbe, mert ez 38000000 típus
DT-be?
Milyenbe?
hali!
tudja valaki hol tudok legolcsóbban kuplungbovdent venni? yamahába 10890 ft
Sziasztok

valaki nem tudja,hogy honnan tudnék színes láncot rendelni?
Irtam egy email-t az adatlapon lévő cimre. Szeretném megrendelni! Köszönöm a segitséget.
Ez a tiédre való
minden motorhoz van lánckerék, itt vannak a kategóriák
De ott 96-os a legrégebbi. Az is jó?
de van új 1200.-Ft
www.robogotuning.hu
Valakinek nincs esetleg első lánckereke?125ös DT-re.92-es
hali

köszi szépen a válaszokat a gumiméretekkel kapcsolatban
további szép napot
hali
Ez a gyári dobja. A bontott blokkról a hengert, dugót, meg az enyém hengerfejét raktam rá. Adtam neki kaját de sok volt mert bekormolta a gyertyát elég keményen. Aztán elvettem tőle, este mikor mentem dolgozni 40ről húztam egy kövér gázt és csak rángatott meg lassult befele. Mondom kevés a kaja. Reggel meg beindult, mikor bemelegedett megtúráztattam, elkezdett ledadogni, aztán nem indult be, így haza kellett tolnom. Otthon gyertya ki, tiszta olaj meg benya, szikrát nem adott. Bele raktam a 6os NGK-t(ezt találtam hirtelen), pöcc röff. Gyorsult is, aztán ilyen lett a kipum.
Ez egy majdnem olyan blokk mint az 50-es mx. Léghűtéses 50 R-es blokk. A gyár ezt a Br7HS-t írja bele. Megtakarítottam drótkefével, most meg ad szikrát. Pedig nem is volt kormos, mikor nem adott. Szerintetek tegyek bele azért nagyobbat? Olyan 6-7000 körül szoktam vele járkálni, mert elől 11-es hátul 48-as fogaskerék van, úgyhogy elég rövid áttétellel megy.
az enyém is egy az egyben ilyen kakás volt ,pedig sztem tökéletes a gép ,és 9 es gyertya volt benne. addig volt ilyen a kipum amíg egy nem gyapotos őskori Sachs végdob volt rajta. Mióta felkerült Giannelli azót a nem ilyen. De kétlem ,hogy bármi köze lenne a végdob kialakításának az ügyhöz, szerintem szimplán annyi ,hogy a gyapot felszívja az olajat
száranként 366 ml
Hellótok!
nem tudja valaki h egy 80-as LCII-es DT-be az elsőtelóba mennyi olaj kell?előre is köszi
Hello! Voltam a hátsó féktuskómmal szerelőnél és azt mondta hogy vegyek egy másikat mert nem lehet meghegeszteni! Szóval kérdezném hogy nincs valakinek eladó féktuskója 125-ös yamaha dtR típusú motorhoz? Nagyon fontos lenne találnom mert ha ez meglenne akkor mehetnék végre megint a motorral de addig nem... Örülnék ha valakinek lenne vagy segítenétek találni
Szerintem neked is 8-as 9-es kell mint az összes többi DT-be.Túl kicsi a hőértéke és nem birja elégetni megfelelően az olajat.
Abba a motorba(ha ngk ról beszélst) nem jó a 7 es, a 6 os meg pláne, ezek kicsik bele.
Kakaós az ujjad? Hmmm fincsiii! :-D Amúgy ez nem normális jelenség, még enyém is olajozik kicsit inkább bekormolja a gyertyát de ennyire soha....
Ma reggel meg adta magát a gyertyám ami ngkbr7hs. Tavaly ősszel vettem és most egy kumma szikrát nem ad. Raktam bele sima 6-os ngk-t és ilyen a kipufogóm. Eddig nem volt ilyen. Ez gáz nagyon? Szerintetek mi lehet?
Háát...nem!
Nekem sima DEFEKT SPRAY-t mondtak. Az igaz, hogy ilyen habszerü cuccost küd bele és felfújja. De hallotam azt is, hogy ilyennel elmentek egy szezont is...
De mindegy, holnap veszek belsőt, meg majd defekt spray-t is a vészhelyzetekre.