Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel szét van kapva a kis DT, lecsiszoltam a 79ccm-et!
Ilyen lett:
hol van a dtr 125 be a folytas elmondani valaki? power?
membrános az, de te miröl beszélsz konkrétan?
Menny egy kört igy X-be meg hogy párhuzamosak egymással.Szóval hogy egyszer úgy zárjon hogy a dugó felé egyszer pedig hogy a kipufogó felé.Érdekelne engem is a tapasztalat.
Sziasztok!
Tegnap végre meglett a DT Rendbe raktunk rajta ezt-azt, mentünk is vele ma. Számomra kegyetlen a simsonos korszak után..
Lenne néhány kérdésem hozzátok! A karbi jobb oldalán a membránhoz közel kiáll a karbiból 2 csonk, közel egymáshoz. Teljesen úgy néznek ki mintha össze kéne kötni őket. De nincsenek össze kötve. Szerintetek össze kell? Másik kérdésem: a power szelep két bovdenje keresztbe megy egymáson (X alakba megy fel). Akkor pont fordítva működik ugye?
Ha jól tudom, akkor membrán is van benne! Vagy nem?
A DTR-t nem lehet átalakitani membránosra?Mert már a pecer kivan a szar szervóval.Én meg nem fogok 25-öt kiadni egyért.
Én ilyenekre mindíg levegőkulcsot használok, az simán fellezítja, és gyakorlatilag ellen se kell tartani.
üdv
Van ilyen rugóm. Ha érdekel keress meg e-mailben, vagy msn. jozyka84@hotmail.com
Nekem van egy elfekvőben. Teszek fel képet. De ez régebbi levegős 50-eshez van.
Hmm, akkor hogy magyarázzam, hogy érthető legyen. Van PB palackra csavarható nyomáscsökkentőtök? Annak a hollanderét nézd meg,hogy ahová a kulcsot rakod(a lapolásra), ott a hatszög sarkainál egy pici bevágás fut körbe. Na ez jelenti, hogy balmenetes. Ha nincs ilyen bevágás akkor 99%, hogy jobbos, 1%-ban kókány maszek. Amúgy jól tetted, hogy óvatos voltál, mert könnyen törik a kosár (balfaszok, mint én már tapasztalták )
Háát ezt nem igazán értem!
Amugy az istenért sem akart fellazulni. Nagyjából meg tudtuk feszíteni a sok kis fogat a vázhoz egy csavarhúzón keresztül, de nem jött össze. A kuplungkosárnak meg nem akartam befeszíteni ne h letörjön...
Hát ez nem lesz egyszerű. Vagy csináltatsz, vagy veszel bontóban,viszont ott nem biztos, hogy oda adják külön, lehet, hogy csak az egész berúgóművel.
A balmenetes anyákon van egy beszúrás a hatlapon. Nézd meg a PB palack hollanderét. Na olyan.
Húzni jobbra, de lazítani balra.
DT 80 kuplung kosár ANYÁJÁT merre kell kitekerni?
Hello

Valaki nem tudja hogy honnan tudnék rendelni vagy venni a yamaha DT 50ccm 1986-os évjáratú a motor. Egy rúgó ami a berúgó szerkezetnél van az a berúgó rúgó nekem eltört és kellene egy előre is köszönöm a segítségeteket!
EMBEREK!
Szétszedtem a gépet, mert szar volt megint a berugómehanizmus, de problémába ütköztem!
MERRE KELL KINYITNI A KUPLUNG ANYÁT?(DT 80)
MUMI! Ha itt vagy nem tudnád megadni a tel.számodat, ha esetleg problémába ütköznék?
Sziasztok van valakinek olyan rajza ami mutatja hogy milyen sorrendbe jönnek a lamellák a váltóba?
Én is MZ bowdent használok csavaros dióval, tökéletesen működik, de a diónál lassan-lassan elbomlik a sodrony... csakhát yamaháéknál 8000 ft volt az új és inkább az 500 ft os mz megoldást választottam :-D Amúgy most a második mz bovdenemet fogyasztom, az első kb 1500 km et kibírt, reméljem ez többet fog mert ez nagyon jól bírja, még semmi baja szval lehet ez elmegy 3000 km et is a dt be :-D
Ha sokat állt akkor összetapadhattak a lamellák de ha betolod útána megjavul... Reméljük csak ennyi a baja :-D
Hello

Valaki nem tudja hogy honnan tudnék rendelni vagy venni a yamaha DT 50ccm 1986-os évjáratú a motor. Egy rúgó ami a berúgó szerkezetnél van az a berúgó rúgó nekem eltört és kellene egy előre is köszönöm a segítségeteket!
hiába húzom be a kuplungot semmi olyan mintha besem húznám mi lehet a baj?
A simson/mz EREDETI bowdenei 15-20 évet vígan kibírtak.

Amit most simson/mz bowdenként veszel, az kínai fos.