Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem jt lánckerekek és did "erősített" lánc került a gépre. mivel az volt írva a dobozra/zacskóra ,hogy "best quality " meg legjobb meg ilyenek, ezért nyilván csúcs-hyper szuper legyőzhetetlne ,kophatatlan, eltéphetetlen ,legjobb. és mint tudjuk amit ráírnak az úgy van!

Tegnap adtam neki még kaját, meg visszaraktam a gyári hengerfejet. Sok lett mert tiszta korom a gyertya. Lehet hogy a gyári hengerfej miatt de sokkal egyenletesebb lett az ereje. Nem csak 8000 felett húz már. Szerintetek a hengerfej miatt? A képen a jobb oldali a gyárim, az kúposabb alakú égéstérrel van mint az mx-es. Az mx-es hengerfej domborúbb. A két henger amugy egyforma, a kipunyílásnál van pici változás.
Milyen láncsprayt használtok? Érdemesebb abból is a márkásabbat venni vagy tök mind1?:D
600ason ilyen van és bírja
csináltass nagyobbat
tudok embert aki csinál 70fogas lánckereket is ha kell....
Ki vett JT és DID ből összeállítót lánszettet? És mi a véleménye róla?
Oké.Köszi.Megnéztem az első 11 fogszámú.Szerintem annál kissebet már nem lehet berakni. A hátsó 48 fogszámú azt még talán lehetne cserélni.
50es géposztályban nem szabad drágát venni
1-2 év és jön a 125ccm /vagy nagyobb....
ki kell nézni ami még kihúzza az évadot, aztán menni vele, eladni is könnyebb az olcsóbb gépet
50es dt meg rettenet attól tényleg jobb a simson
80as még elmegy, az olyan jól kitalált konstrukció az még a dagadt testem is vitte (ami kb 3 átlag 15évesnek felel meg)
mondjuk haver 125öse nem volt sokkal bikább mint a 80as........
200-300 ezer körül mozognak ( bár ennyit nem érnek ), persze állapottól függően. Ha a műszerfal halott az erős alku tárgyát képezi! 50 ccm-ben egy simsonnal jobban járnál! Lehet, hogy az csak 4 sebességes, és léghűtéses, de a hétvégén itt a fórumban szétment egy srácnak a dt50 kuplungja, namost az benne lesz pár (tíz)ezerben. Simsont meg aprópénzből lehet javítani, illetve sokan értenek hozzá! Aztán ha kinövöd, veszel nagyobbat.
Meg aztán egy első lánckerék 1500, egy hátsó meg 5000.
Szerintem inkább hagyjuk ezt a power témát. Ha működik, mindenki járjon vele úgy ahogy eddíg. Csak segíteni akartam, de ez úgy látszik sok problémát okoz...
Inkább megyek motorozni...
Szevasztok 2004es Yamaha DT 50
menniyt ér használtan?ű
kisseb hibákvannak:fogaskerék,digitális óra.
DT 80 Tulajok! Ki vett a DT jéhez lánszettet?
www.robogotuning.hu
itt is találsz DT-re sokmindent
nincs mit!
Köszönöm a segítséget.
Köszönöm a segítséget.
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
itt annyiféle lánckerék van dt 50 re mint a szemét!
elől egyszerűbb változtatni, mert már 1 fogszám is sokat jelent, viszont annyit tuti elbír a láncod. A pinkmotors-nál kapsz hozzá amúgy elsőt is, meg hátsót is, sőt találsz táblázatot a JT-oldalán.
Sziasztok.Van egy Dt 50 motorom.Szeretnék egy nagyobb fogaskereket hátra,csak nem tudom mekkorát lehet rárakni.Vagy melyik mótóré jó rá.Azt szeretném hogy kicsit erősebb legyen.De úgy hogy ne keljen hengert cserélni.Ha valaki tud esetleg egyet azt meg is venném.Köszönöm a segítséget.Drotos
Sziasztok.Van egy Dt 50 motorom.Szeretnék egy nagyobb fogaskereket hátra,csak nem tudom mekkorát lehet rárakni.Vagy melyik mótóré jó rá.Azt szeretném hogy kicsit erősebb legyen.De úgy hogy ne keljen hengert cserélni.Ha valaki tud esetleg egyet azt meg is venném.Köszönöm a segítséget.Drotos
Azért irtam mert karika irta hogy nem jó az a működés ami olilaci videóján van, mert a szelepnek előrefelé kell zárnia nem hátrafelé.Azért kéreztem.Légyszi ne kövezzetek meg
húú itt aztán megy az előáték ezekkel a póverszelepekkel gondolom ha elkezd olajos-benzines lenni a kupi nyílás akkor lesz jó?
"A jó beállításkor, ha nem poweros, végig egyenletesen húz..." 2T sosem arról híres h 1enletesen húz...ráadásul pont hogy a power nélküli 2T lesz 1etlenebb teljesítményleadású! Powerral rendelkező meg 1enletesebb....nade mind1 lehet én értettem félre....amit írtál...
Bár sokan szívnak vele, nem tudják hogy fújni kell.....