Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én azért nem szeretném fujkálni :D
Akkor ha teljesen nyitva van a lyuknál legyen a villa és amikor bezárja a szelepet akkor pedig a kipufogó felé zárja ne a dugó felé?Gondolom ha a 2 bowdent megcseréljük tehát nem x-ben megy a szervóhoz akkor igy fogja jól kezelni nem?Az a szar hogy nekem nem jó a szervó de megyek majd egy kört hogy igy mit mutat.
vagy furulyák
Má megint hangoltok?Nem zongorák ezek,hanem hangvillák
Lehet, hogy nem olvastad, de nem annyi történt, hogy kapott egy 1mm-el nagyobb dugót, hanem egy másik hengert+hengerfejet+dugót kapott, teljesen más résekkel, égéstérrel és még a dugó is nagyobb 1mm-rel. Ehhez akart MINIMÁLIS hangolást csinálni.
Gyújtáson ujjazd a kiput, hogy szintben van -e...ha igen, akkor jó a beállítás, és rakhatod össze...ugyanis mikor beindítod a motort, akkor az elektronika zár a tengelyen....gyújtáson csekk után, meg alapra, (nyitott helyzetre áll)...
Majdnem én is ezt írtam!
nah ezt jól leírtam.....
Ez a rugó azt a célt szolgálja, hogy tehermentesíti a kuplungod.....
Magyarul, lesz érezhető holtjáték. Ha ez nincs fent akkor (ez egy fordítón keresztül egy pálcát mozgat, ami nekifeszül a kuplungagynak, egy csapágygolyón keresztül ami széttolja, a lamellákat egymástól és tehermentesíti a kuplungod....) a pálca nekifeszül a golyónak (ami egy bele van roppantva a nyomólapba, és könnyen forog benne) és mindig forog. Egy idő után meg beáll.
Ez a rugó akadályozza meg a mindenkori forgást, így a kis golyó (kinyomócsapágy) élettartamát hosszabbítja.
Akassz rá egy visszahúzórugót.
Igazatok van....felesleges hangolni egy túlméret miatt.
Nem jelentős köbcentiváltozásról beszélünk. 50-ről 70-re...értem.
Ha előtte jó volt, nem kellett volna hozzányúlni! Az a motor még szoros, nincs bekopva. Járatni kell, és nem 8000 felett pörgetni!
Gondolom azért pörög alacsony fordulaton kicsit nehezebben.
A derékszögelés jó? Attól is lehet.
Tényleg mánia itt az össze-vissza állítgatás.
Ha valakinek eldugul a karbija, tisztítás helyett állítgatni kezdi...
Utána meg nem tudja visszaállítani.
Pedig nem állítódik el magától!
Örülök, hogy nem csak én látom így!
Nem baj, ha nem csúszik meg a kuplungod.
picit lassan ugy is érzem magam itt mintha mindeni versenyzönek készülne, a Németh Kornél motorjait nem hangolják ennyit mint ti a DT-ket :D
ha nincs az nagybaj? hogy miért jön ki az a tengely csak akkor tudom megtudni ha széthúzzuk ugye?
Segít visszarántani a kuplungot, hogy kissebb legyen a reakcióidő.
Attól hogy kapott 1mm-rel nagyobb dugót, még nem kell a tűn állítani. Ez a hangolás kezd a mániátok lenni.
Nem akarok senkit megbántani, de azért sztem ez túlzás.
Inkább motorozzatok, mint hangolgattok...
üdv
hali ez a rugó mire szolgál mert nekem nics ilyenem és ezt a tengelyt tudom teljesen kihúzni a blokkból, gondolom annak nem kéne ilyen könnyen ki be mozogni de mondjuk nem is jó a kuplungom de olyan rugóm sose volt az baj?
igen értem és bocsánatot kérek! akkor az a lényg ha jol értem hogy lent a kipunál teljesen nyitva legyen! fent pedig lehet állítani! nem?
Szia.
Ez egy 50-es levegős R-es változat. 42.00 dugóval. Eddig 41.00 volt benne, ahoz volt a karbi hangolva. Felraktam ezt, egyel alrébb raktam a tűt hogy többet kapjon, elmentem vele motorozni. 80 fokon kapott "hideget-meleget". Hazajöttem, megvártam mig kihűl aztán kivettem a gyertyát és kajak fakóbb piros színe volt. A karbin keverék állító csavar van, azzal vagy szegényíteni vagy dúsítani lehet a keveréket. Levegőt nem tudom neki szabályozni. Mondjuk mikor nyeleztem és elengedtem a gázkart, nagyon pörgött a gép még, nem esett egyből le alapjáratra.
Bocs hogy ilyen hosszú lett.:)
Tehát amikor ráadom a gyújtást amerre forog ott kell előrébb lenni a lyuknál vagy visszább kell lennie?
-----------------------------------------
Szia
.
Nem ezt írtam!
Azt írtam, hogy mindenki ellenőrizze le, ha lukon áll a power-tengelye, akkor kipu le, és le kell ellenőrizni, hogy teljesen nyitott állapotban van -e a tengely...ujjazással.
Remélem én is érthető voltam....
A leírtak alapján középtartományban sokat kap, és csak magas fordulaton tudja elégetni a sok benzint...úgyhogy a tűt engedd lentebb, és állítsd hozzá a keverékcsavart.
Ha keveset kap fehér, ha sokat fekete.
Optimális az őzbarna. Kérdés mikor veszed ki a gyertyát.
Aki gyertyaképből javít, azé minden tiszteletem...
Ez kb. olyan mint a levest színre főzni...
Piros? Hmmm..... Nézd meg jobban inkább barna felé hajlik szerintem. A jó beállításkor, ha nem poweros, végig egyenletesen húz...
km óra meghajtás.
Sziasztok!
Valaki nem tudja ennek az alkatrésznek a megnevezését?
Esetleg nincs valakinek egy ilyen ami eladó lenne?
Ja és még annyit hogy mennyivel előrébb kell lennie a pöcöknek? amennyivel lehet? vagy egy félcentivel? (nem értek hozzá bocsi)