Akkor ha teljesen nyitva van a lyuknál legyen a villa és amikor bezárja a szelepet akkor pedig a kipufogó felé zárja ne a dugó felé?Gondolom ha a 2 bowdent megcseréljük tehát nem x-ben megy a szervóhoz akkor igy fogja jól kezelni nem?Az a szar hogy nekem nem jó a szervó de megyek majd egy kört hogy igy mit mutat.
Lehet, hogy nem olvastad, de nem annyi történt, hogy kapott egy 1mm-el nagyobb dugót, hanem egy másik hengert+hengerfejet+dugót kapott, teljesen más résekkel, égéstérrel és még a dugó is nagyobb 1mm-rel. Ehhez akart MINIMÁLIS hangolást csinálni.
Gyújtáson ujjazd a kiput, hogy szintben van -e...ha igen, akkor jó a beállítás, és rakhatod össze...ugyanis mikor beindítod a motort, akkor az elektronika zár a tengelyen....gyújtáson csekk után, meg alapra, (nyitott helyzetre áll)...
Ez a rugó azt a célt szolgálja, hogy tehermentesíti a kuplungod.....
Magyarul, lesz érezhető holtjáték. Ha ez nincs fent akkor (ez egy fordítón keresztül egy pálcát mozgat, ami nekifeszül a kuplungagynak, egy csapágygolyón keresztül ami széttolja, a lamellákat egymástól és tehermentesíti a kuplungod....) a pálca nekifeszül a golyónak (ami egy bele van roppantva a nyomólapba, és könnyen forog benne) és mindig forog. Egy idő után meg beáll.
Ez a rugó akadályozza meg a mindenkori forgást, így a kis golyó (kinyomócsapágy) élettartamát hosszabbítja.
Akassz rá egy visszahúzórugót.
Igazatok van....felesleges hangolni egy túlméret miatt.
Nem jelentős köbcentiváltozásról beszélünk. 50-ről 70-re...értem.
Ha előtte jó volt, nem kellett volna hozzányúlni! Az a motor még szoros, nincs bekopva. Járatni kell, és nem 8000 felett pörgetni!
Gondolom azért pörög alacsony fordulaton kicsit nehezebben.
A derékszögelés jó? Attól is lehet.
Tényleg mánia itt az össze-vissza állítgatás.
Ha valakinek eldugul a karbija, tisztítás helyett állítgatni kezdi...
Utána meg nem tudja visszaállítani.
Pedig nem állítódik el magától!
Attól hogy kapott 1mm-rel nagyobb dugót, még nem kell a tűn állítani. Ez a hangolás kezd a mániátok lenni.
Nem akarok senkit megbántani, de azért sztem ez túlzás.
Inkább motorozzatok, mint hangolgattok...
üdv
hali ez a rugó mire szolgál mert nekem nics ilyenem és ezt a tengelyt tudom teljesen kihúzni a blokkból, gondolom annak nem kéne ilyen könnyen ki be mozogni de mondjuk nem is jó a kuplungom de olyan rugóm sose volt az baj?
Szia.
Ez egy 50-es levegős R-es változat. 42.00 dugóval. Eddig 41.00 volt benne, ahoz volt a karbi hangolva. Felraktam ezt, egyel alrébb raktam a tűt hogy többet kapjon, elmentem vele motorozni. 80 fokon kapott "hideget-meleget". Hazajöttem, megvártam mig kihűl aztán kivettem a gyertyát és kajak fakóbb piros színe volt. A karbin keverék állító csavar van, azzal vagy szegényíteni vagy dúsítani lehet a keveréket. Levegőt nem tudom neki szabályozni. Mondjuk mikor nyeleztem és elengedtem a gázkart, nagyon pörgött a gép még, nem esett egyből le alapjáratra.
Bocs hogy ilyen hosszú lett.:)
Tehát amikor ráadom a gyújtást amerre forog ott kell előrébb lenni a lyuknál vagy visszább kell lennie?
-----------------------------------------
Szia
.
Nem ezt írtam!
Azt írtam, hogy mindenki ellenőrizze le, ha lukon áll a power-tengelye, akkor kipu le, és le kell ellenőrizni, hogy teljesen nyitott állapotban van -e a tengely...ujjazással.
Remélem én is érthető voltam....
A leírtak alapján középtartományban sokat kap, és csak magas fordulaton tudja elégetni a sok benzint...úgyhogy a tűt engedd lentebb, és állítsd hozzá a keverékcsavart.
Ha keveset kap fehér, ha sokat fekete.
Optimális az őzbarna. Kérdés mikor veszed ki a gyertyát.
Aki gyertyaképből javít, azé minden tiszteletem...
Ez kb. olyan mint a levest színre főzni...
Piros? Hmmm..... Nézd meg jobban inkább barna felé hajlik szerintem. A jó beállításkor, ha nem poweros, végig egyenletesen húz...
Magyarul, lesz érezhető holtjáték. Ha ez nincs fent akkor (ez egy fordítón keresztül egy pálcát mozgat, ami nekifeszül a kuplungagynak, egy csapágygolyón keresztül ami széttolja, a lamellákat egymástól és tehermentesíti a kuplungod....) a pálca nekifeszül a golyónak (ami egy bele van roppantva a nyomólapba, és könnyen forog benne) és mindig forog. Egy idő után meg beáll.
Ez a rugó akadályozza meg a mindenkori forgást, így a kis golyó (kinyomócsapágy) élettartamát hosszabbítja.
Akassz rá egy visszahúzórugót.
Nem jelentős köbcentiváltozásról beszélünk. 50-ről 70-re...értem.
Ha előtte jó volt, nem kellett volna hozzányúlni! Az a motor még szoros, nincs bekopva. Járatni kell, és nem 8000 felett pörgetni!
Gondolom azért pörög alacsony fordulaton kicsit nehezebben.
A derékszögelés jó? Attól is lehet.
Tényleg mánia itt az össze-vissza állítgatás.
Ha valakinek eldugul a karbija, tisztítás helyett állítgatni kezdi...
Utána meg nem tudja visszaállítani.
Pedig nem állítódik el magától!
Nem akarok senkit megbántani, de azért sztem ez túlzás.
Inkább motorozzatok, mint hangolgattok...
üdv
Ez egy 50-es levegős R-es változat. 42.00 dugóval. Eddig 41.00 volt benne, ahoz volt a karbi hangolva. Felraktam ezt, egyel alrébb raktam a tűt hogy többet kapjon, elmentem vele motorozni. 80 fokon kapott "hideget-meleget". Hazajöttem, megvártam mig kihűl aztán kivettem a gyertyát és kajak fakóbb piros színe volt. A karbin keverék állító csavar van, azzal vagy szegényíteni vagy dúsítani lehet a keveréket. Levegőt nem tudom neki szabályozni. Mondjuk mikor nyeleztem és elengedtem a gázkart, nagyon pörgött a gép még, nem esett egyből le alapjáratra.
Bocs hogy ilyen hosszú lett.:)
-----------------------------------------
Szia
.
Nem ezt írtam!
Azt írtam, hogy mindenki ellenőrizze le, ha lukon áll a power-tengelye, akkor kipu le, és le kell ellenőrizni, hogy teljesen nyitott állapotban van -e a tengely...ujjazással.
Remélem én is érthető voltam....
Optimális az őzbarna. Kérdés mikor veszed ki a gyertyát.
Aki gyertyaképből javít, azé minden tiszteletem...
Ez kb. olyan mint a levest színre főzni...
Piros? Hmmm..... Nézd meg jobban inkább barna felé hajlik szerintem. A jó beállításkor, ha nem poweros, végig egyenletesen húz...
Valaki nem tudja ennek az alkatrésznek a megnevezését?
Esetleg nincs valakinek egy ilyen ami eladó lenne?