Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

VALAKI PLS!
Hát sajnos drága a jó cucc hozzá. Biztos, hogy hüvelyezni kell? Nem lehet már fúrni? 10e körül van bontott főtengely,6e körül taiwani dugó is, szóval olcsóbban is meg lehet úszni.
a kuplungbowden végén van egy műanyag rész, azt feszited a bowdennel, erre a kis perselyes része kijön és benyomja a tengelyt. Lehet a dekniben a műanyag ment szét neked. Nézdd meg ha elforgatod a forgó részét, a közepe kiemelkedik e.
köszi a gyors választ,akkor benne lenne egy 100asba kb..:S nem tudom mi lenne a legmegfelelöbb:( egy bankrablás..talán..
és hiába húzom be a kuplungot nem csinál semmit meg az a tengely majdnem teljesen kijön csak megakad egy vékony rugóba
nekem is ki lehet huzni majdnem teljesen, de nekem nem jön olaj mellőle.
még
majdnem teljesen ki is lehet húzni a blokkból és melette jön az olaj tudok én ezzel itthon csinálni valamit? please!
Annyira nem bántottam, de egy egy gázhúzás olyan 6000ig pörgött fel. Jól kitekertem neki az olajzó spanolóját, hadd kapja. Még nem mentem vele csask beinditottam, de hallatszik a hangján mintha erősebb lenne a motor. Komolyabb hangja lett, pedig a kipuhoz nem nyúltam. Mélyebb lett leginkább, meg erőteljesebb. Mire összeraktam megittam két sört, ugy hogy ma már nem próbálom ki:)
Szia! A hüvely+ a dugó kb 60ezer proxból. A hajtókar azt hiszem 20 körül van.
úgy értem hogy adtam neki még kaját. vagyis feljebb:)
Óvatosan koptasd be az új gyűrűket. Nem árt kicsit több olaj vagy 100Km-ig. Bika lett amúgy nagyon?
most jövök motorozásból jöttem be a kapun engedem a kuplungot reccsenés és olyan puha lett lenézek és ahova a bovden másik vége megy az a tengelyt ki lehet húzni mi lehet a baja
sziasztok.
Szerintetek megéri a DT- fel újítani, hüvelyeztetni kell,dugó,hajtókar,meg az apróságok!?! Ugy cakk pakk ez kb.mennyibe kerülne szerintetek?!
Vagy inkább adjam el egyben..esetleg alkatrészekként?!?!
97es- 125ös poweres DT
Ennek örülök, de miért tetted lejjebb a tűt? Sokat kapott?
hőfokmérő/termosztát
Laci. Vettem ma két gyűrűt az ablakos dugóra, kicseréltem a hengert, hengerfejet. A síberen lejjebb tettem a tűt egy rovátkával, "behangoltam a karbit". Eredmény:
Sokkal pattogósabb a hangja a gépnek, szinte nem is ugyan az , a kipufogóhoz tartva a kezem, sokkal erősebben nyomja a kipufogógázt kifele. Ennyit számítana hogy 41 helyett 42-es és ablakos dugó van benne? Azt mondták a boltban a szakik hogy az ablak nélküli dugó valami suzuki robogóé:) Nagyon passzos lett a henger dugó, hallatszik mikor jár a motorja hogy szinte surlódik a hengerfalhoz a gyűrű.
Nem a kürt amúgy!
Akinek még tudja esetleg írjon PLS!
Azt a linket tedd be, amit én akartam.
Nekem van egy dobfékes kitűnő állapotú 19' felnim, kopott gumival.
Ha érdekel msn: markogab@msn.com
szerintem kürt
Hali! Segítsetek légyszi! A képen látható vezeték hova való, és hogy kell visszarakni? Előre is köszönöm!