Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

www/wd40/wd40q.html" target="_blank">link
www/wd40/wd40q.html" target="_blank">link helyesen
www/wd40/wd40q.html" target="_blank">A WD-40 majdnem mindenütt alkalmazható. Biztonságosan használható fém, fa, gumi és műanyag anyagokon.
Igaz a WD-40 "megeszi" a gumit!
kösszii
Megnézem, ha jobb idő lesz. Nem ott nyit fullra?
Szerintem nem árthat a karmantyúnak a WD, mert az egy olajálló gumi és az agresszívnak mondható fékfolyadéknak is ellen áll. Abban viszont igazad van, hogy a fékhez szakértelem kell, és nem játék!
Elvtársak....
Akinek 125 R Dt-je van az feltétlenül nézzen rá a powerre.
A gyújtás rátételekor csekkolás után, a villás pöcöknek NEM! a furat felett kell megállnia! Ez benne a folytás!
Az első csekkoláskor kell a furatig kifordulnia, utána vissza előre.
Olilaci töltött fel egy vidit, (amit nagyon szépen köszönök ezúttal neki,) de azon is rosszul van beállítva....
Nem sok idő, kipufogót kell lekapni...
Sok sikert m.kinek..
A fékjavítás nem játék!
Az olajat minek engedted le?
Ki fogod tudni légteleníteni?
Erről ( a fékjavításról, otthoni sufnyituningos nemértekhozzá-most mit tegyek) megvan a véleményem, mint Apának.
Ezt korábban ki is fejtettem, amiért rám förmedtek sokan.
Gondolom még nem volt alkalmad megijedni mikor vészfékezni kell, és nincs ott az ami...
Ha kell segítek, vagy kérj meg olyat aki már szerelt féket!
A WD-40 meg egy kalap szar. Tudtommal petróleumot tartalmaz, ami nem jó a gumikarmantyúknak...De fújkáld csak nyugodtan...
Szia.
Oldaldeklit szedd le, és akkor látod a kuplung működését.
Lehet szét kell szedned, és ki kell mosnod a lamellákat.
Figyeld a lamellákat, mert csak egyféleképpen rakható össze.
Utána vegyél normális kuplungadalékolt olajat. Az is lehet, hogy rugótörésed van....Én a Castrol 4T 10W-40-et vettem bele. Az jó váltóba is, és kuplungadalékolt...
a henger 28Nm, a hengerfej 22Nm
sziasztok! dt 50 mx nél a következő volt:
vagy nem csúszott a kuplung, de cserébe nem volt üres és kicsit nehezebben váltott vagy állítottam rajta és szépen váltott , volt üres de rohadtul csúszott a kuplung.
megéztem az olajat és kb. 2deci szürke olaj volt benne a 6 deci helyett!
10w40repsolra cseréltem ki és most és mostmár csuszik is és és nehéz váltani is, üres meg csak ha leállítom!
valami megoldást tud vki?
De ha lehet úgy adjátok márt meg hogy ne szervíz könyvbe hanem itt leírva sürgős lenne előre is köszönöm!( Vagy az is jó lenne ha NÉMET nyelvű szerviz könyve lenne valakinek))
Sziasztok olyat szeretnék kérdezni hogy a Yamaha Dt 125 ösnek hány Nm el kell meghúzni a hengerét és hengerfejet?
Franciakulccsal vagy gyorsszorítóval is próbáltad? lehet, hogy meg kell járatni, mert be szokott rohadni. WD40 jót tesz neki.
szia én most csak ilyet tudok
megfelel?
menj lelyebb és ott bal oldalt ki tudod nagyítani
Mjad megpróbálom felkeresni én is! FERA-t kéne még rábeszélni! Mondjuk tőle 68.4 km re van.
Hát ha szét van szedve akkor ne próbáld összerakni, hanem újítsd fel! Az életedről van szó!
Megvan!
Köszi, megtaláltam a webáruházat, bár még a terméket nem lelem...
üdv
Császtok!
Már régóta szét volt szedve az első fékem és a fékdugattyú folyton úgy áll mintha be lenne húzva a fék..úgy, hogyha leengedem az olajat akkor vissza tudom nyomni, hogy rá tudjam tenni a tárcsára.Leengedtem az olajat (már amennyi kijött, szerintem közel nem az összes mert kijött vagy 1 deci kb, és a dugattyú nem megy vissza. Nem tudom mi lehet vele.Előre is köszi a segítséget.
Üdv.
Képet ugyan nem rakok, de a két csavar közül a kb középen lévő az alapjárat állító, a légszűrő felőli pedig az alapjárati levegő állító.
sziasztok

egyszer, nagyon régen, valaki feltett a fórumra egy képet a yamaha DT 80-125-ös típusok karburátorainak leírásáról, szépen meglehetett nézni hogy melyik csavarral mit szabályozunk

ha valaki újra feltudná tölteni ezt a képet, azt nagyon megköszönném
Aki a X.kerület környékén lakik annak nincs kedve néha kis lájtos endúrózáshoz? már lassan unom egyedül, mert ilyen kategóriájú moccal rendelkező haverból hiány van:D