én biztos vagyok benne ,hogy csak úgy nem belerakható a 125-ös főtengelye. néha még típuson belül is eltérések vannak...
tudtommal a 80lcII is kétfajta főtengellyel létezik.
hali. valaki megtudja azt nekem mondani h a 80LC 2 -be bele lehet vágni a 125-ös DT főtengelyét? vagy 1 felújított főtengely elbírja a 110-es malossi hengert? ja és még 1 .. kell blokk közepet marni a 110es hengernek?
Srácok lassan rendelhetem a láncszettemet! Már néha átpattog! xD
Ma faszán lemostam a gépet, karbit giganyéztam és nagyon zsíír lett!
Aztán holnap indulok Danielblack-ékhoz! Hehehehhe (240km)xD
Lenne még egy gyors és egyszerű kérdésem, ha feltettem a 80ccm-s membrános yamahámra egy 22-es karburátort, akkor feltehetőleg mekkora fúvóka kell bele, 85 körüli jó bele szerintetek?
Tudom, hogy nem lehet pontosat mondani, csak valami támpont kéne, vagy hogy a gyári mennyi :)
én mindig kingelit(vagy mifene a neve) vágok tömítést
1mm vastag 50x50cm 1000 pénz (1,5mm 1500ft)
hengerfej kivételével mindenhová tökéletes
ahol volt tömítés oda érdemes tenni mert sok esetben kell az a táv
bl 2 blokkfél tömítés nélkül összerakva befeszíti a főtengelyt
Úgy volt h megvette az emberke a simsont és csörgött kicsit, úgy volt vele ha megáll majd sok ezek km útán akkor felújítja majd a gépet... Megvette járkált vele a hajtóműolajat meg se nézte, de egyszer ment országúton és ahogy a csurig vízzel feltöltött blokk hevült fel, úgy a víz tágul ki és egyszer csak kilőtte az olajbetöltő kupakot és a forró víz a csávó lábát megsimogatta kicsit Ez után már hiába rakott bele olajat nem ment sokat a gép... xD
Én is tömítésre ilyen tubusos tömítést használok ami asszem 400 fokig hőálló! Már dekniket is tömítettem vele de legutóbb kipufogó csonknál használtam!
R-eshez kell papír, mert a vízpumpából a víz a deknin megy keresztül a hengertalphoz. És azt nem kockáztatom, hogy összefollyon a hajtóműolajjal...amúgy lesz paszta is...
Hát úgy hogy kiteritettem a bicajbelsőt levágtam belőle egy kb 7cm-es darabot.Ugye ez henger alakú lesz miután szétnyomod a kezeddel.Azt ráteszed a gyertyára és a henger belsejébe megy a gyertya.Pikk pakk és teljesen jó!
szerintem ne használj papír tömítést, én a Loctite Quick Gasket-jét használom ,deklihez, és mindenhova. tökéletesen tömít es nagyon egyszerű használni!
Sziasztok.
Szétkaptam az "R" oldaldeknijét, mert folyt az olaj a tömítés alól.
(kialudtam magam délután oszt volt kedvem baszakodni.... )
Kérdésem lenne a következő hozzátok:
A berúgókar tengelye, ahogy csatlakozik a blokkba, a között nincs menesztő (hézagoló) alátét gyárilag? Mert ahogy néztem, kicsit busztatja a blokköntvényt, a berúgótengelyen lévő sorjás rész.
Amúgy patika a bele, viszont az olajat csákánnyal kellett kicsalogatnom belőle....
A másik....
Mivel leszedtem a kipufogót, így első körben teszteltem a powert is.
Megállapításom, (lehet ez csak az én motoromnál van így) hogy gyújtásra tételkor, csekkolás után, nem lukra kell állnia a tengelynek!
Az enyémen, így félig zárt állapotban van a power, és így teljesítménycsökkenést okoz.
A luk, nálam a zárt állapotot jelzi.
Erre valakinek meglátása?
Thanks Karika...
Szerintem is gyertya.Én 80-al mentem bele egy kb 1 méter hosszú meg vagy 5cm mély pocsolyába.Úgy telibe baszta a gyertyát hogy egyből le is állt.Nézem a pipát hát csöpögött belőle a viz.Leszedtem a pipát, megtöröltem a gyertya csúcsát, a pipát kifújtam és dzsavelt is tovább.Utánna megint belementem egy másikba
Ma megoldottam úgy hogy egy bicaj belsőt simán levgágtam és ráraktam a gyertyára, felülről meg a pipa ment rá.Teljesen patent
tudtommal a 80lcII is kétfajta főtengellyel létezik.