Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én biztos vagyok benne ,hogy csak úgy nem belerakható a 125-ös főtengelye. néha még típuson belül is eltérések vannak...
tudtommal a 80lcII is kétfajta főtengellyel létezik.
hali. valaki megtudja azt nekem mondani h a 80LC 2 -be bele lehet vágni a 125-ös DT főtengelyét? vagy 1 felújított főtengely elbírja a 110-es malossi hengert? ja és még 1 .. kell blokk közepet marni a 110es hengernek?
50X50 1000 Huf?
Én papírt használok, spirálfüzet A4-es eleje hátulja pont megfelelő erre a célra. Abból meg van szarásig....
Most néztem nem is 240 km, hanem:
Távolság: 333.2 km
Majd busszal! Hehehe!
:-D Rendben! Láboncsókollak ha lejössz xD
Srácok lassan rendelhetem a láncszettemet! Már néha átpattog! xD
Ma faszán lemostam a gépet, karbit giganyéztam és nagyon zsíír lett!
Aztán holnap indulok Danielblack-ékhoz! Hehehehhe (240km)xD
Tényleg xD Simson liquid cooled xD De az értelem magas fokon, csapvizzel feltöltik a blokkot xD
Ilyen kligernit lapot hol lehet mostanság kapni?

Lenne még egy gyors és egyszerű kérdésem, ha feltettem a 80ccm-s membrános yamahámra egy 22-es karburátort, akkor feltehetőleg mekkora fúvóka kell bele, 85 körüli jó bele szerintetek?

Tudom, hogy nem lehet pontosat mondani, csak valami támpont kéne, vagy hogy a gyári mennyi :)
Szia ! Nem a te motorod van fennt a vaterán?

Simson LCII
én mindig kingelit(vagy mifene a neve) vágok tömítést
1mm vastag 50x50cm 1000 pénz (1,5mm 1500ft)
hengerfej kivételével mindenhová tökéletes
ahol volt tömítés oda érdemes tenni mert sok esetben kell az a táv
bl 2 blokkfél tömítés nélkül összerakva befeszíti a főtengelyt
Úgy volt h megvette az emberke a simsont és csörgött kicsit, úgy volt vele ha megáll majd sok ezek km útán akkor felújítja majd a gépet... Megvette járkált vele a hajtóműolajat meg se nézte, de egyszer ment országúton és ahogy a csurig vízzel feltöltött blokk hevült fel, úgy a víz tágul ki és egyszer csak kilőtte az olajbetöltő kupakot és a forró víz a csávó lábát megsimogatta kicsit Ez után már hiába rakott bele olajat nem ment sokat a gép... xD
Én már láttam olyan simsont hogy olaj helyett víz volt benne xD
Én is tömítésre ilyen tubusos tömítést használok ami asszem 400 fokig hőálló! Már dekniket is tömítettem vele de legutóbb kipufogó csonknál használtam!
naaa mér? legalább lenne faja kenése a pumpának!
R-eshez kell papír, mert a vízpumpából a víz a deknin megy keresztül a hengertalphoz. És azt nem kockáztatom, hogy összefollyon a hajtóműolajjal...amúgy lesz paszta is...
Hát úgy hogy kiteritettem a bicajbelsőt levágtam belőle egy kb 7cm-es darabot.Ugye ez henger alakú lesz miután szétnyomod a kezeddel.Azt ráteszed a gyertyára és a henger belsejébe megy a gyertya.Pikk pakk és teljesen jó!
szerintem ne használj papír tömítést, én a Loctite Quick Gasket-jét használom ,deklihez, és mindenhova. tökéletesen tömít es nagyon egyszerű használni!
Jah annyi időtök van, amíg kivágom a tömítéseket....
Sziasztok.
Szétkaptam az "R" oldaldeknijét, mert folyt az olaj a tömítés alól.
(kialudtam magam délután oszt volt kedvem baszakodni.... )
Kérdésem lenne a következő hozzátok:
A berúgókar tengelye, ahogy csatlakozik a blokkba, a között nincs menesztő (hézagoló) alátét gyárilag? Mert ahogy néztem, kicsit busztatja a blokköntvényt, a berúgótengelyen lévő sorjás rész.
Amúgy patika a bele, viszont az olajat csákánnyal kellett kicsalogatnom belőle....
A másik....
Mivel leszedtem a kipufogót, így első körben teszteltem a powert is.
Megállapításom, (lehet ez csak az én motoromnál van így) hogy gyújtásra tételkor, csekkolás után, nem lukra kell állnia a tengelynek!
Az enyémen, így félig zárt állapotban van a power, és így teljesítménycsökkenést okoz.
A luk, nálam a zárt állapotot jelzi.
Erre valakinek meglátása?
Thanks Karika...
Vagy szép fokozatosan elállítódott, vmi elhasználódott benne....
Szia!
ezt az úszócsapkolódást még nem ellenőriztem. a fúvókákat teljesen tisztára takarítottam, átláttam rajta. a tűszelep is működik rendesen.

megnézem a membránt, de egyébként a légszűrőház olajos-benzines egy kicsit belül!

végülis a probléma folyamatosan alakult ki, egyre romlott el, így olyasvalamire gondolok, ami mondjuk kifárad, kilazul stb.

köszi a segítséget!
üdv
Hát az enyém nem állt le csak egy idő után nem pörgött fel. Hogy tetted rá a gyertya pipára a belsőt azt nem értem
Szerintem is gyertya.Én 80-al mentem bele egy kb 1 méter hosszú meg vagy 5cm mély pocsolyába.Úgy telibe baszta a gyertyát hogy egyből le is állt.Nézem a pipát hát csöpögött belőle a viz.Leszedtem a pipát, megtöröltem a gyertya csúcsát, a pipát kifújtam és dzsavelt is tovább.Utánna megint belementem egy másikba
Ma megoldottam úgy hogy egy bicaj belsőt simán levgágtam és ráraktam a gyertyára, felülről meg a pipa ment rá.Teljesen patent