ha a karburátort leveszed, és függölegesen elkezded rázni, akkor hallani ,hogy az úszó csapkolódik benne?
fúvókákon szépen átláttál amikor kitisztítottad?
az úszó álltal mozgatott tűszelep zárásást a legutóbbi karbiszétszedéskor ellenőrizted?
ha sikerül beindítani vedd le a karburátorrol a karb. és levegőszűrő összekötő csövet és tedd elé kb. 1cm re a kezed ha itt járó motornál /húzhatsz egy kis gázt is/ érzel valamit ,pl benzines lesz a kezed ,kifúj akkor feltehetően a membrán nem végzi a dolgát!
tegyük fel jó a membrán, járó motornál /levett összekötő csőnél/ amikor éppen kezdi ejteni a fordulatot és le akarna fulladni, egy pilanatra a kezeddel fogd be a karburátor szívónyílását, ha ettől javul akkor kevesel, ha ugyan úgy leáll akkor talán besokall.
szia, a lendkerék felőli szimmeringet kicseréltem már, ill. a karbit is kitakarítottam vagy ötször. a súbertű jól áll szerintem. a másik szimmeringet is cseréljem akkor? én inkább a hengernél gondolok valamire, nem lehet pl. tömítés? bár kívülre nem fúj ki, a víz se olajos, az olaj se benzines
gödöllőn én még nem jártam ezzel a motorral...
Sziasztok.Kimentem ma motorozni egy kicsit mentem olyan 3km-t(sár víz minden volt) és egyszer csak azt veszem észre hogy nem pörög ki rendesen megálltam elkezdtem pörgetni üresbe 6ezerig felpörög és onnantól csak dadog nem megy fentebb a fordulat majd egy idő után leesik a fordulat ezután jöttem is gyorsan hazafelé de előtte kimentem haveromhoz hogy hátha ő tudja mi a baj és ő parton lakik hát alig ment ki a parton mert nem pörgött ki. Nem tudja vki mi lehet a gond?
Sziasztok.Van egy 1989-es dt 50-es em.3.00 18" méretű gumi van rajta.Azt szeretném kérdezni mekkora gumit vegyek rá,milyen való rá?Mert így nem nagyon kapok sajnos.Előre is köszönöm a segítséget.
Főtengelyszimmeringre gyanakszom. De lehet karbi is.
Suberttű fixen áll? Nem csúszott le róla a helyzetelő seager?
Lehet érdemes volna ledobálni az oldaldekniket, és belevágni 2 új szimmeringet...Mintha ezt a motort láttam volna Gödöllőn....nem?
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy Yamaha DT 80 LC2 vízhűtéses 96-os motorom, aminek jelenleg valami baja van, de nem tudom mi. Az egész úgy kezdődött, hogy időnként lefulladt alapjáraton. Majd egyre gyakrabban előjött a probléma, végül már alapjáraton húzogatni kellett a gázt h. ne fulladjon, hiába állítgattam az alapjárati csavarokat. Ezután ketten mentünk rajta terepen, majd lefulladt, hosszas tologatás, gyertyacsere után sikerült hazamennem. Ezt követően az alábbiakat végeztem el rajta:
-tanktisztítás
-benzincsap tisztítás
-benzinszűrő tisztítás, illetve most már le van véve
-karburátor 5x-i alapos kitisztítása
-flansnicsere
-tömítés a kipufnál és a membrán környékén
-főtengely-szimmering csere
Ezek után a helyzet: nehezen indul be, amint beindul felpörög kb 5000ig szívatóval. Szívató nélkül rögtön lefullad. De szívatóval is kb 20-30 másodperc alatt lefullad, szépen lassan ejtve le a fordulatszámot.
fúvókákon szépen átláttál amikor kitisztítottad?
az úszó álltal mozgatott tűszelep zárásást a legutóbbi karbiszétszedéskor ellenőrizted?
ha sikerül beindítani vedd le a karburátorrol a karb. és levegőszűrő összekötő csövet és tedd elé kb. 1cm re a kezed ha itt járó motornál /húzhatsz egy kis gázt is/ érzel valamit ,pl benzines lesz a kezed ,kifúj akkor feltehetően a membrán nem végzi a dolgát!
tegyük fel jó a membrán, járó motornál /levett összekötő csőnél/ amikor éppen kezdi ejteni a fordulatot és le akarna fulladni, egy pilanatra a kezeddel fogd be a karburátor szívónyílását, ha ettől javul akkor kevesel, ha ugyan úgy leáll akkor talán besokall.
Sok sikert ,remélem segítettem!