Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello! Az a 2 kérdésem lenne,hogy a gyujtáskapcsolón mi az utolsó álás? Mi célt szolgál? És az,hogy az akksinak mi a szerepe azon kívül,hogy mozgatja a powermotort. Nemlehet akksirol a lámpákat működtetni? Előre is köszi a válaszokat!
7végén rakok föl képet mert most nem tudok
Képet tudnál felrakni róluk? Mert akkor megírom mennyit tudok adni érte
Igazából nekem a vas se kellene csak az a gumi rész amire a lábad rakod csak olyat nem árulnak külön ha igen akkor simson-ét MZ-jét ami most is van rajta.
sziasztok!
Szerintetek mi lehet a megoldás arra hogy a dt 50-esemnek ha könnyű váltani , és üreset is veszi akkor csúszik a kuplung. viszont ha csökkentem a bovdenfeszességet, akkor nem csúszik a kuplung viszont nehezebb váltani, és nem nagyon lehet üresbe rakni?
r, lc? évjárat?
Hello

Valaki nem tudna nekem egy yamaha dt 50ccm-hez bal oldali idom kellene nekem, a kipufogó hoz!
Köszi a gratulációt és a segítséget is! Veszek akkor egy ilyen olajat, amint a pénztárcám engedi. Ma délutánra viszont az elektronika úgy látom helyre állt. Szerintem csak ki kellett áznia.
Én egyszer elmentem Karcagról -Lillafüredre(183km) SIMSONNAL és mind ezt egy seggel Az volt ám a kihívás Annyi gond volt vele hogy visszafelé eldugúlt a karbi . 10 perces meló és mentem tovább!
Szia.

Gratula a géphez.

váltó: nekem is kemény volt, szinte erővel kellett rakni sebességbe. Vettem bele olajat, mint a képen, és most olyan mint a vaj.
olaj: elektronikától jeladóig lehet bármi. Azt be kellene mérni multiméterrel mikor villog, változik e a feszültség.
fordulatszám mérő: nézdd meg nem feszül-e a bowden. ha a bowden olajzás után is ugrál, nézdd meg a kihajtást, lehet a fogaskerék kopott.
Sziasztok! Újabb pár kérdéssel fordulnék hozzátok! Először is: A váltóm nem valami puha, Danielblackét sokkal könnyebb kapcsolni, mint az enyémet, valamint az ürest sem találom, ha jár a motor. Mi a váltóolajra gondoltunk, (sokat állt a motor) de gondoltam megkérdezlek titeket is. Másik: Attól kergülhet meg az olaj visszajelzőm (hol világít, hol nem, villog) ha kicsit megmostam véletlen az elektronikát? Olajam tuti van, füstöl is a gép, szóval kap olajat. Harmadik: A fordulatszám mérőm ugrál. (ez azután jött elő, hogy kicsit meghajtottam) Ennél gondolom csak be kell olajozni a bowdent, de ha tudtok valami okosabbat, kérlek osszátok meg velem! Köszi előre is! (A motor 80as LC2-es)
Darknox' nekem van egy teljesen jó állapotú(fehér) csak az a kérdés, h mennyit adsz érte?
küldöm
nekem jöhet

jozyka84@hotmail.com
sziasztok ingyen nyeremény
ha érdekel valakit a dolog irjon egy emailt hogy melyik emailra küldejm a meghívót szerintem érdemes vele foglakozni semmit sem vesztetek vele olvasátok el amit linkeltem de elöbb le kel menteni ha nem hiszitek el olvasatok utánna


http://data.hu/get/2258204/Hog...
Jaa az olyan!
Esetleg DT 125R-hez 1 pár hátsó lábtartója ha van valakinek jó állapotú és megválna tőle akkor engem érdekelne.
toltam én a 80assal napi 200km felett
mondjuk a seggem zsibbadt másnap is
de eléggé szétült volt a szivacs
Én teljesen megbízok a Dt-m be! Ha egy 70-80 ra ráállsz kivisz a világból! Ma is a március 14-i szezon nyitónk gyorsulási helyszínét megnéztük Marcival, és 50 km et mentünk országúton utazóval...
Eddig max 70 km et nyomtam le egyhuzamba a géppel de a segged akkor már elég érzékeny hely xD Viszont menetközbe felálsz pár másodpercre útána megint kibír vagy 40 km et :-D
dt 80 -hoz dugószett
nem tudom jó lesz-e
link
igen írta nekik és az mondták hogy
yamaha dt 80-hoz vertex,prox,wösnert nem forgalmaznak
Én max. 100km-et válalnék be vele egy nap. De azt is azért, mert a multkor 70 km alatt szarrá ültem a segemet! De amugy szerintem simám. Defekt sprayt, másik gyertyát, gyertya kulcsot vigyél magaddal. Meg egy nagy tóra esetén nem árt a karbit kiganyézni.
teljesen üzembiztos, nekem nagyon jo állapotu darab volt, de sztem elég jol birják amugy is, soha nem hagyott ott egyszer sem, vagyis volt hogy haza kellett tolnom, elszakadt a kuplungbowdenem 2x is... mire Slimhez került, addigra lett teljesen fasza az is, nem tudok rola hogy bármi gond lett volna vele...
nagyon jol birja a strapát és hosszabb távon is remek, de én nem mertem vele elmenni a zsaruk miatt :/
Minden motorral be lehet vállalni túrázást ami karban van tartva. Csak nem mindegy milyen tempóval és milyen terepen