micccccsoddaaaa? az ív hegesztés kaka? na ez nem okos kijelentés...
azért mert esetleg nem tudsz ívvel hegeszteni, nincs megfelelő trafód-generátrod ,és minden haverod csak gányol vele attól még nem kaka! tudtommal az ív hegesztés képes az egyik legerősebb hegesztési kötést adni! csak hát nem mindegy mivel, hogyan....
nos ível ne hegeszd meg mert az több mint kaka
Én azt ajánlom kasznis szemmel hogy ha teheted akkor AWI(eddig ez a legjobb amit én láttam és ismerek) vagy CO2 esetleg még láng de én azt nem ajánlom viszont job mind az ív
- ma délután járattam utána jól odahúztam neki a gázt pörgött is de egy pár másodperc múlva elkezdett durrogni,leejtette a fordulatot utána megint fel egy kicsit és megint le ez oda vissza kis idő után meg pörgött megint szépen vagy 4-5 másodpercig utána megint ez.... :(
én már találtam membránban kutyaszőrt is! a kutyával nem tudom mi lett, lehet bekapta a kis yamaha jog.. és ezért pl az nem akart zárni rendesen. tehát a biztonság kedvéért nézd meg!
egyébként ha egy pici keveréket visszafúj(persze nem szabad neki) még szerintem teljesítmény vesztéssel ,de amúgy használhatónak kéne lennie.
tényleg ez a duroogás ilyen gyujtáskihagyásosnak is tűnhet ahogyan Karika említette!
már nem tiszta nekem az ügyed. szóval ezt hidegen-melegen ,magas fordulaton csinálja?
Most jöttem haza Pestről, kötelezettségem volt.....
Úgy van, ahogy mumi írta, ha szar a membrán, nem zár rendesen és elősűrítéskor visszafelé fújja a keveréket. Azért nem árt félredobni a karbit, és kitekerve a 4 csavart, kikapni a membránházat szemrevételezésre. Zárjon rendesen fény felé fordítva, és ne hiányozzanak az acéllapokból darabok. Bár nekem volt ilyen jellegű hiba a robeszon, de az inkább nehezebben indult, és pörgött fel, mint durrogott volna magas fordulaton...
Viszont akkor szerintem mindíg csinálná, nem csak egy bizonyos idő után, mint amikor bemelegszik valami, és áthúz....
De semmi sem lehetetlen...
Ha gondolod, vegyél fel msn-re...
mumi-DT : csak nem bírtam megállni lementem a garázsba kitoltam beindítottam (előtte levettem a levegő szűrő csövet) odatettem a kezem annyira nem éreztem, de nyomta kifelé a levegőt, ha közel tettem meg fúlt (gondolom mert akkor már szívni akart....:D) és 1 kevéske benzint is nyomott ki akkor lehet hogy az a baj ?
ha értesz hozzá akkor ív, láng, vagy "co" ,csak igyényesen ,erősre csináld mert csúnya az a meglepi amikor felállsz menet közben és a bal lábad alól elogy a "talaj". nem tudom hogyan tudsz hegeszteni, de én lehet ,hogy elvinném egy karosszériás haverhoz/ismerőshöz.
levszed a karburátorrol a levegőszűrő csatlakozást, majd elé rakod kb 1-2cm re a kezedet járó motornál, és húzgálod a gázt. ha jó a membrán semmit nem szabad érezned, ha rossz akkor fújkál kifele, köpködi ki a benyát!
azért mert esetleg nem tudsz ívvel hegeszteni, nincs megfelelő trafód-generátrod ,és minden haverod csak gányol vele attól még nem kaka! tudtommal az ív hegesztés képes az egyik legerősebb hegesztési kötést adni! csak hát nem mindegy mivel, hogyan....
Én azt ajánlom kasznis szemmel hogy ha teheted akkor AWI(eddig ez a legjobb amit én láttam és ismerek) vagy CO2 esetleg még láng de én azt nem ajánlom viszont job mind az ív
- ma délután járattam utána jól odahúztam neki a gázt pörgött is de egy pár másodperc múlva elkezdett durrogni,leejtette a fordulatot utána megint fel egy kicsit és megint le ez oda vissza kis idő után meg pörgött megint szépen vagy 4-5 másodpercig utána megint ez.... :(
egyébként ha egy pici keveréket visszafúj(persze nem szabad neki) még szerintem teljesítmény vesztéssel ,de amúgy használhatónak kéne lennie.
tényleg ez a duroogás ilyen gyujtáskihagyásosnak is tűnhet ahogyan Karika említette!
már nem tiszta nekem az ügyed. szóval ezt hidegen-melegen ,magas fordulaton csinálja?
nekem egy pit gyújtótekercse bánta a hegesztést...
Úgy van, ahogy mumi írta, ha szar a membrán, nem zár rendesen és elősűrítéskor visszafelé fújja a keveréket. Azért nem árt félredobni a karbit, és kitekerve a 4 csavart, kikapni a membránházat szemrevételezésre. Zárjon rendesen fény felé fordítva, és ne hiányozzanak az acéllapokból darabok. Bár nekem volt ilyen jellegű hiba a robeszon, de az inkább nehezebben indult, és pörgött fel, mint durrogott volna magas fordulaton...
Viszont akkor szerintem mindíg csinálná, nem csak egy bizonyos idő után, mint amikor bemelegszik valami, és áthúz....
De semmi sem lehetetlen...
Ha gondolod, vegyél fel msn-re...
valszeg hétfőn vagy kedden ráér erre fele vki
akit a szomszéd ajánlott....
addig meg karcsú a motorozás
még jó hogy odafigyeltem és elkaptam
pár napja vettem a gépet
biztos estek vele párat
mert letört a lábtartóm a kitámasztóval 1ütt a vázrol
a membrán az egyik lelke ennek!