hellótok!van egy 80-as lcII-es dt-m.Milyen dugót ajánlotok bele?és vki nem tudna vmi normális oldalt linkelni ahol meglehet nézni h milyen és mennyibe kerűl a dugó?köszi
Ezt hogy érted hogy mérjem meg az erőt? Végsebességet még nyár végén mértem GPS-el, 100-at mentem cross gumival, most vissza van téve a gyári gumi, de ezzel nem mértem még pontosat, mert a sebességmérő nem valami pontos. Lehet most is viszi a 100-at (bár szerintem mehetne jobban), de akkor is idegesítő hogy 6-osban nem lehet gyorsulni.
Segítséget szeretnek kerni, hátha itt valaki jobban ért hozzá. Van egy 2003-as Yamaha DT 125 R-em, vettem rá meg régebben bontóból kipufogó rendszert, eleinte jobban ment, pörgősebb volt. Mostanra viszont elég gyengének érzem, főleg a 6. sebességet. Tudom hogy az lenne az utazó, de ahogy beváltom beáll egy bizonyos fordulatra, és onnan csak nagyon minimálisat gyorsul. Ez régen nem így volt, nem tudom mi lehet a baja. Power szelepre gondoltam, el is volt szakadva a bovden, de már ki lett cserelve, és semmi változás 6.-ban. Remélem tud valaki segíteni.
tirisztoros ! kábellel pipával nincs gond azt néztem voltam kint kb 1 jó órája beindítottam járattam és elkezdtem pörgetni húzatom pörgött 1 darabig rendesen utána meg durrogott, de inkább fúlt mert leejtette a fordulatot utána visszajött és 1 idő után pörgött rendesen kb 3-4 mp ig utána megint nem....
Kábel, pipa, trafó vagy tirisztor, jeladó, gyújtótekercs. (kalapács hézag)
Nem tudom ez az öreg Dt, milyen gyújtásos...
Értelemszerűen a könnyebbet ajánlottam.
Kábellel pipával mi a helyzet?
21/18 a kerekek mérete, a gumiméret meg talán tipus és tulajfüggö, utcai, enduro vagy cross gumit veszel rá? nekkem endurobol hátul 110/80 volt arra emlékszem, elöre meg sztem gyári méretü
üdv mindenkinek. Nekem még nincs DT-m de lesz, és hát érdeklődők elötte mindenről. Na most azt szeretném megtudni,hogy mekora felnije van a dt80 lc2-nek elöl és hátul, esetleg ha megmondaná valaki,hogy mekkora az ideális gumi méret rá, azt nagyon megköszönném.
Pl:-Kuplung csapágy, lamella törés,de lehet a váltóval is gond
Amikor alapjáraton a motor üresben jár daráló "traktor" hangot ad. Amikor behúzom a kuplungkart megszűnik a hang.
Mi a gond?
(amúgy jó a neved......nem volt kreatívabb?)
Nem szalad túl a karbi néha?
Úszószintet nézted?
Nem tudom ez az öreg Dt, milyen gyújtásos...
Értelemszerűen a könnyebbet ajánlottam.
Kábellel pipával mi a helyzet?
- vettem új gyertyák NGK BR9ES- és ugyanúgy sz*** :(
valami tipp, hogy mit cseréljek ?
+ mondtak ilyet, hogy a membrán rossz, én nem tudom szerintem más lehet a gond !
lehet rosszul rakták fel neked az lánckerekeket a gyárban és elöl van a nagy, fordítsd meg!
Nektek mennyit megy a DT-tek, mert nekem kb 80-a vége, de az már üvegen.