srácok ide nézzetek kész a motor! kipuff még nincs rajta a képen, de a lényeg látszik, nem én csináltam, hanem a mester! (fényező, motorszerelő) na szóval: a váz homokfúváson esett át, utána porfestve lett vagy mi a fene(nem értek hozzá) a blokk is lelett porfestve vagy nemtoommi , a többi apróság is le lett fényezve vagy szinterezve vagy a f@som tudja h mi! mind 1 ilyen lett és kész! zsír új . még jön rá a matricaszett! egyedi! kék műszerfalvilágítás, kék ledek a blokkot megvilágítva!
nem tudtam kiprobálni, akkor jöttem fel a szuterinbol mikor irtam! majd ha mentem megmondom, amugy ha összenyomod a rugot akkor feszesebb lesz, szoval nem ül annyira
Sziasztok.
Ma mentem egy kisebb kört a Dt-vel, így hogy a power be lett lőve rajta. Előtte full nyitva volt, lent kicsit dadogott, viszont fent úgy vette a lapot, mint egy krosszmotor...
Amióta visszaállítottam, (mert ezen is X-be mentek a bowdenek) azóta lent nagyobb erő van benne, viszont felül, magasabb fordulaton, nem olyan dinamikus.
Valahogy fáj a szívem forgatni....
Szerintem az elektronika nem nyitja ki teljesen a powert, és nem engedi szabadon a ménest...pedig ott van a 27 LÓ!
Valakinek volt már ilyen tapasztalata?
(Amúgy meg szarrá fagytam, leestek az ujjaim... )
menéztem oillaci videóját, majd lementem megpróbálni. nekem tutira működne ,csak sajnos az enyémen is vannak csavarhúzó, meg eröltetés nyomok. 10 ből 1 szer tudtam a lenyomás után továbbfordítani kb fél 1/4 fordulatot, de ott még nem akadta be. ezért már szét nem szedem, majd jövőre meglesz.
VÉGRE! véletlenül az egyik fiokban ráakadtam a 32es villásra, rögtön neki is szaladtam a DT-nek, és Karikának (ismét) igaza volt, szétszedés nélkül, igaz elég macerásan de befér a telo aljához a kulcs, a kutyacsonton pont átfér és el lehet vele szenvedni :) most joval keményebb és kevésbé ül le, de majd betesztelem hogy menet közben milyen, mert inkább üljön egy kicsit de ne pattogjak :)
Hello! Nem ismeri valaki azt a srácot aki Szombathelyen szokott motorozni kék-fehér Yamaha DT 125R típusú motorjával? Nagyon bosszant már hogy ott látom minden héten motorozni és le akarok vele spannolni de nem tudom hogy hogyan!? Lehet hogy legközelebb le fogom stoppolni
80-as volt. De mondom, Jog-om is volt nem is egy, meg Mint, meg Sephia. Melóban Toyota Hilux-szal járok, abban is hasonló, csak ott benyomva kell fordítani. Ez egy biztonsági dolog, hogy véletlen ne zárd le, csak ha akarod.
Hello!
Képen látható DTm minden alkatrésze eladó!
Ami már nincs meg: idomok, kipufogó dob, indexek, kormány, műszerfal, hátsó lábtartó, farokidom, első sárvédő, féktárcsa, tank, karbi.
Ezeken kívül minden megvan még!
Emailben érdeklődjetek!
szgerg@gmail.com
AZ a helyzet hogy nekem ezelőtt egy dt 125 R em volt és azon rendszeresen használtam a gyújtáskulcsos kormányzárat, tudtam a technikáját is, de ezen nem megy a dolog, se nekem se másik két Dt-s havernak...
Ma mentem egy kisebb kört a Dt-vel, így hogy a power be lett lőve rajta. Előtte full nyitva volt, lent kicsit dadogott, viszont fent úgy vette a lapot, mint egy krosszmotor...
Amióta visszaállítottam, (mert ezen is X-be mentek a bowdenek) azóta lent nagyobb erő van benne, viszont felül, magasabb fordulaton, nem olyan dinamikus.
Valahogy fáj a szívem forgatni....
Szerintem az elektronika nem nyitja ki teljesen a powert, és nem engedi szabadon a ménest...pedig ott van a 27 LÓ!
Valakinek volt már ilyen tapasztalata?
(Amúgy meg szarrá fagytam, leestek az ujjaim... )
Képen látható DTm minden alkatrésze eladó!
Ami már nincs meg: idomok, kipufogó dob, indexek, kormány, műszerfal, hátsó lábtartó, farokidom, első sárvédő, féktárcsa, tank, karbi.
Ezeken kívül minden megvan még!
Emailben érdeklődjetek!
szgerg@gmail.com