Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, szép állapotú! Remélem sokáig fog jól szolgálni... :) Holnap remélem ki tudom próbálni, mit tud terepen.
Ja és kifelejtetted h BOLDOG tulajdonosa :-D
xD Képes leszel megbocsájtani? xD hehe AM csak siettem
Ha jól látom, gyári indexek és kézvédők, hát kép alapján elég jó állapotban van grat hozzá!
Baszol nagybetűvel írni a nevem?:D Amúgy sziasztok! Én voltnék Dani barátja... Ma lettem tulajdonosa egy 93as 80 köbös Lc2-es paripának. Szükségem lenne hozzá egy kormány és egy ülészárra. Honnan tudnám beszerezni? Esetleg nem tudtok olyan bontottat, aminek a kulcsa is megvan? Köszönöm a segítséget előre is! :D Sziasztok! ui.: A motor "csöppet" retkes, pedig csak két kört mentem vele a ház körül... :(
Ja és alakúl a Dö Tím amit mi kezdeményeztünk máté marcell haverommal így a környékbeli dt seket szívesen látjuk!
Köszönöm Karikának az msn en adott karburálási tippeket!
Csak a rezó! De most lett kiégetve a teljes rendszer mert tele volt szutyokkal!
Akkor elnézést én még mikor vizsgáztam(3éve) akkor még így volt.
Csak a rezó Gia?
Vagy a dob is?
De az a baj hogy hülye vok Dt hez ilyen téren mert simsonon mindent megtok csinálni de ezen nemtom meik az a csavar és mikro lessz jó?
Akkor valszeg nem volt hozzáállítva a karbi....
Több kaját kéne neki adni közepes tartományban, és lent is.
Emeld fel egyel a tűt, és hangold hozzá a keverékcsavart...
Akkor lent is fog menni... ...és nem lesz szutyok a Gianelli
Oké :-D Am sztem nem cserélem el mégse MÉG gyárira a gianellim mert most lett kiégetve a full rendszer szval fog változni a hangja és teljesítménye is kiégestés útán :-D
majd ha kéz az enyém nemhogy ideadnád kipróbálni kíváncsi vagyok
Az hogy egy hulladék pattogó hangja van, csak 7500 tól húz....
nálnk csak az eső esik és plusz fok van
Jah, nálunk már megint szakad a hó- hogy rohadna már meg....holnap kivittem volna kicsit a kék-R-est....
"""véleményem:
feltehetően egy kicsit érdemes a gyári rezó visszarakása után szegényíteni /kevesebb benzin ugyan annyi levegőben/ a keveréket. De szerintem először próbáld ki tekergetés nélkül. ha fulladozik akkor állíts rajta."""
----------------------------

Ennek a mumi gyereknek télleg van rálátása dolgokra...
Szó szerint....
Ha hozzá volt állítva a motor szegényíteni kell, viszont ha ez kimaradt, akkor jó lesz a gyári beállítás is...
Biztos a gyárival rosszabbul fog menni...ne várj csodákat...
De tudnám mi az, amitől az ember ledob egy jól működő kiput a motorjáról, és ráhelyez egy gyárit...
Ekkora a válság, vagy csak hosszú a tél, és mindenki marhára unatkozik?
Tavaszra az összes Dt-n full generál, full fény lesz....
köszönöm ez jól esik...,

igazság szerint az ilyen kerburátor beállítást csak 1*2* csináltam azt is találomra. Inkább kérdezd mek Karikát, mert Ő szerintem inkább otton van az ilyenekben!

véleményem:
feltehetően egy kicsit érdemes a gyári rezó visszarakása után szegényíteni /kevesebb benzin ugyan annyi levegőben/ a keveréket. De szerintem először próbáld ki tekergetés nélkül. ha fulladozik akkor állíts rajta.
meg az ívnél nagyob az úgynevezett hő sok meg ott a pálca az ugye kb2-es ami viszonylag vastag a co-nál pedig 0,8 -as szal kiseb a hősok és a varat közelében általában gyengéb az anyag a hegszetés miatt és ott szkot eltörni mivel a hegesztés erősebb.
Nem kaka, csak sokan nem tudnak hegeszteni vele.
Szabályos varratot, tán az ívvel a legnehezebb húzni, hogy a salak ne alulra kerüljön, és összeolvassza a két fémet rendesen...
CO-val meg a hülye is tud. Bocs nem akartam senkit minősíteni...
Hát aki egy gyertyacseréért 5000 ft ot fizet az meg is érdemli :-D
Én is haveromnak összeraktam két törött és hiányos rieju enduróból egy jót egy délután alatt, ott volt szerelés ám de te akkor is tudsz olyanokat amiket én nem :-D
az oké hogy azzal is lehet szépen de azért a co2 az 1 fokkkal job és könyeb vele hegeszteni az awi meg a legjobb ez nem vitás azért csak tudom
bár sokat tudnék ezekről, azt a keveset amit tudok, azt azért tudom mert.Apám autószerelő, bár utálja ,de elég sokat műveli ,és én kis koromban is mindíg mellette voltam, figyeltem. pár éve vettünk egy Nissan Patrol-t amit brutál sokat kell szerelni tehát ott is ragad rám egy két dolog a kosz mellett, aztán semmit nem viszünk szervízbe minden itthon javul meg, pár éve motorozgatok és hát időnként jönnek elő dologok amiket illik megoldani ,és én nem fizetek egy gyertyacseréért 5000 ft-ot...

meg hát elég ilyen műszaki érdeklődésű vagyok...
Mumi te mindent tudsz úgy figyeltem meg, szval nemtod ha gianelli rezót gyárira cserélem akkor kell karburálni? :-D