Baszol nagybetűvel írni a nevem?:D Amúgy sziasztok! Én voltnék Dani barátja... Ma lettem tulajdonosa egy 93as 80 köbös Lc2-es paripának. Szükségem lenne hozzá egy kormány és egy ülészárra. Honnan tudnám beszerezni? Esetleg nem tudtok olyan bontottat, aminek a kulcsa is megvan? Köszönöm a segítséget előre is! :D Sziasztok! ui.: A motor "csöppet" retkes, pedig csak két kört mentem vele a ház körül... :(
Akkor valszeg nem volt hozzáállítva a karbi....
Több kaját kéne neki adni közepes tartományban, és lent is.
Emeld fel egyel a tűt, és hangold hozzá a keverékcsavart...
Akkor lent is fog menni... ...és nem lesz szutyok a Gianelli
Oké :-D Am sztem nem cserélem el mégse MÉG gyárira a gianellim mert most lett kiégetve a full rendszer szval fog változni a hangja és teljesítménye is kiégestés útán :-D
"""véleményem:
feltehetően egy kicsit érdemes a gyári rezó visszarakása után szegényíteni /kevesebb benzin ugyan annyi levegőben/ a keveréket. De szerintem először próbáld ki tekergetés nélkül. ha fulladozik akkor állíts rajta."""
----------------------------
Ennek a mumi gyereknek télleg van rálátása dolgokra...
Szó szerint....
Ha hozzá volt állítva a motor szegényíteni kell, viszont ha ez kimaradt, akkor jó lesz a gyári beállítás is...
Biztos a gyárival rosszabbul fog menni...ne várj csodákat...
De tudnám mi az, amitől az ember ledob egy jól működő kiput a motorjáról, és ráhelyez egy gyárit...
Ekkora a válság, vagy csak hosszú a tél, és mindenki marhára unatkozik?
Tavaszra az összes Dt-n full generál, full fény lesz....
igazság szerint az ilyen kerburátor beállítást csak 1*2* csináltam azt is találomra. Inkább kérdezd mek Karikát, mert Ő szerintem inkább otton van az ilyenekben!
véleményem:
feltehetően egy kicsit érdemes a gyári rezó visszarakása után szegényíteni /kevesebb benzin ugyan annyi levegőben/ a keveréket. De szerintem először próbáld ki tekergetés nélkül. ha fulladozik akkor állíts rajta.
meg az ívnél nagyob az úgynevezett hő sok meg ott a pálca az ugye kb2-es ami viszonylag vastag a co-nál pedig 0,8 -as szal kiseb a hősok és a varat közelében általában gyengéb az anyag a hegszetés miatt és ott szkot eltörni mivel a hegesztés erősebb.
Nem kaka, csak sokan nem tudnak hegeszteni vele.
Szabályos varratot, tán az ívvel a legnehezebb húzni, hogy a salak ne alulra kerüljön, és összeolvassza a két fémet rendesen...
CO-val meg a hülye is tud. Bocs nem akartam senkit minősíteni...
Hát aki egy gyertyacseréért 5000 ft ot fizet az meg is érdemli :-D
Én is haveromnak összeraktam két törött és hiányos rieju enduróból egy jót egy délután alatt, ott volt szerelés ám de te akkor is tudsz olyanokat amiket én nem :-D
bár sokat tudnék ezekről, azt a keveset amit tudok, azt azért tudom mert.Apám autószerelő, bár utálja ,de elég sokat műveli ,és én kis koromban is mindíg mellette voltam, figyeltem. pár éve vettünk egy Nissan Patrol-t amit brutál sokat kell szerelni tehát ott is ragad rám egy két dolog a kosz mellett, aztán semmit nem viszünk szervízbe minden itthon javul meg, pár éve motorozgatok és hát időnként jönnek elő dologok amiket illik megoldani ,és én nem fizetek egy gyertyacseréért 5000 ft-ot...
Vagy a dob is?
Több kaját kéne neki adni közepes tartományban, és lent is.
Emeld fel egyel a tűt, és hangold hozzá a keverékcsavart...
Akkor lent is fog menni... ...és nem lesz szutyok a Gianelli
feltehetően egy kicsit érdemes a gyári rezó visszarakása után szegényíteni /kevesebb benzin ugyan annyi levegőben/ a keveréket. De szerintem először próbáld ki tekergetés nélkül. ha fulladozik akkor állíts rajta."""
----------------------------
Ennek a mumi gyereknek télleg van rálátása dolgokra...
Szó szerint....
Ha hozzá volt állítva a motor szegényíteni kell, viszont ha ez kimaradt, akkor jó lesz a gyári beállítás is...
Biztos a gyárival rosszabbul fog menni...ne várj csodákat...
De tudnám mi az, amitől az ember ledob egy jól működő kiput a motorjáról, és ráhelyez egy gyárit...
Ekkora a válság, vagy csak hosszú a tél, és mindenki marhára unatkozik?
Tavaszra az összes Dt-n full generál, full fény lesz....
igazság szerint az ilyen kerburátor beállítást csak 1*2* csináltam azt is találomra. Inkább kérdezd mek Karikát, mert Ő szerintem inkább otton van az ilyenekben!
véleményem:
feltehetően egy kicsit érdemes a gyári rezó visszarakása után szegényíteni /kevesebb benzin ugyan annyi levegőben/ a keveréket. De szerintem először próbáld ki tekergetés nélkül. ha fulladozik akkor állíts rajta.
Szabályos varratot, tán az ívvel a legnehezebb húzni, hogy a salak ne alulra kerüljön, és összeolvassza a két fémet rendesen...
CO-val meg a hülye is tud. Bocs nem akartam senkit minősíteni...
Én is haveromnak összeraktam két törött és hiányos rieju enduróból egy jót egy délután alatt, ott volt szerelés ám de te akkor is tudsz olyanokat amiket én nem :-D
meg hát elég ilyen műszaki érdeklődésű vagyok...