Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az lenne a kérdésem hogy: ha co-val hegesztik vissza a lábtartómat a vázra akkor ki tud-e égetni vmi elektronikát a motoron?
dt 50 mx léghütéses
sziasztok szarba vagyok mert dt 80-ba kellene dugatyút cserélni mert .....
és én prox-ra vertex-re vagy wössner-re gondoltam valamelyik közül mert szart nem akarok bele rakni
és felhívtam a city biket és azt mondták hogy yamaha dt 80 lc2-höz nem gyártanak prox vertex wössner dugattyút
Igaz ez?valaki nem tud hozzá szólni mert sűrgös lenne
ellőre nagyon köszi
hali!Igen 1liter érdekelne, esetleg Veszprém felé jársz valamikor?
töüzetesebben meglestem a gyújtáskapcsolóm /80 lcII 1996/. Ha jl értelmeztem ,a gyújt.kapcs. házának aljából hátrafele kéne kijönnie egy kb 8-10mm-es csapnak ami a vázon lévő fülbe akad meg középen vagy bal végállásban lévő kormánynál. nekem nincs benne csap, ez még oké, de a vázó lévő akasztó fülben a két juk ,közel 1cm-el lejjebb van mint a gyujtkapcsból kijövő csap helye, tehát ha lenne csap sem működne. Semmi kókányolás-átalakítás nem látszik rajta.

másik:
Kigyilkoltam a váz-zárat ,mivel sem volt hozzá kulcsom. Valaki látott már zárboltban ilyesfélét, vagy van esély értelmes áron ennek beszerzésére?
Tuti a 3. verzió lesz
20 éves a technika. Reggel ráadtam a gyújtást és nem csekkolt,ekkor már sejtettem hogy szopni fogok A kis panel szart be a powermotor mögött. Valaki írta már hogy valami kis IC zomlott el az övében, de nem tudni a típusát Most kivan nyitva teljesen mechanikusan
De ha mázlid van szimplán kontakt hiba
Annak több oka lehet
1. be kormolódott a powerszelep és erőlködött a szervő = leégett
2. vezérlés nélkül dugta rá a 12V-ra = lefüstölés
3. Az idő vasfoga
Úgy látom minden hétre jut valami okoskodó ARC A múltkor(kompresszió mérés) ,most meg a cross -os sztori.Jövő hétre kitalálok valami új problémát, hátha kioszt megint valaki Egyébként jó fejek vannak ezen a fórumon Ja újságoltam már hogy bexart a power elektronikám
Aki simsonról vált egy 80-as DT-re és meglátja a vázba a zárat, az szerintem nem is gondolja, hogy így is le lehet zárni. Aki meg olyan segg, hogy ezért lenézi az embert, az biztos kormányzárral a kezében jött ki az anyjából.
azt hiszem kicsit elbeszélünk egymás mellett, de mindegy, szerintem sincs értelme ilyesmin vitázni...


kiprobáltam ma az uj beállitását a rugostagnak mig bementem a policájékhoz meg haza, nem pattog vagy ilyesmi, ugyhogy sztem még huzok rajta amig tudok, nagyon jo volt ráfektetni kanyarra igy, majd meglátjuk meddig lehet még feszegetni a rugot meg hogy zavaro lesz e esetleg, ha megvan majd irok még rola
Nekem is f@szán működik. köszi mindenkinek
Soha nem mondtam és nem kötöttem olyanba bele,h a dt cross! Nem tudom hol olvastál Te ilyet és nem is a motort szidtam...Csak arra kaptam fel a fejem...amit karika írt...Nekem is volt dt,valóbban tartós jó konstrukció R esetében szubjektív de szép is! Itt lezárom...nem is válaszolok..lehet sokan 30ééven túl még vitatkoznak de én nem fogok...azért néha jó ide felnézni nevetni egyes emberek tudatlanságán:) jah a visszacsapószelep kihangsúlyozása különösen tetszett:) nem mintha 10évre visszamenőleg lehetne még kapni olyan kompressziómérőt amin ne lenne:) Még szerencse,h nem úgy hirdetik a motorokat h eladó yamaha dt 2kerekű! :) vicces na pápá
"És nem írtam, hány cm3-s krossz, csak ahhoz hasonlítottam, érzékeltetve a különbséget...." badarság amit írtál a mint kötőszót hasonlításra használjuk! Ha én azt írom ide a fórumra,h nekem olyan dt-m van mint neked...akk mindenki levonja a következtetést,h nekem is dt 125 r em van! Amit írsz...h nm jól értelmeztem! Hát akk Te sem amit én írtam! Mivel azt mondtam próbálj ki egy crosst h az mit tud meg a tiéd...nem azt kérdeztem,h tisztában vagy e vele h mennyi lóerő 80as ill 125 cross...De ezt hagyjuk gyerekes vitatkozni! Mit is várhatok olyan személytől aki a kort részesíti előnyben ha a "tudásról" hozzáértésről van szó e téren! (olvastam ezt a kompressziós részt)!
Természetesen az áttételezésnek köze nincs a keréken leadott teljesítményhez lóerőben,viszont a nyomaték egyenes arányosságban nől...!Amit írtam az azért írtam úgy kedves csolának,mert ő arra hivatkozott,h neki is úgy reagál a gépe mert övén a gyárinál rövidebb áttétel található...
Sziasztok!

Ma szétszedtem a gyújtáskapcsolót,hogy megnézzem a kormányzárat,mert nekem se működött.A kis tengely előtt (ami kijön ha lezárod)volt egy kis sorja,ezért nem tudott kijönni.Szétszedtem,kicsit megreszeltem és működik még a parkír lámpám is.Érdemes megnézi ha nem működik,kb fél órámba tellett.Igaz le kellett bontani az egész elejét
a lóerő érték /keréken/ az függene az áttételezéstől? mert tudtommal nem, bár a tudásom igen hiányos mivel nem ismerem a lóerő fogalmát.
Hmm..! A Galériába nem is akartam képet feltölteni
Igen ,mert az előző kecském DR125 volt csak még nem javitottam ki Köszi a figyelmet
Az adatlapodon elírtad meg a fotógallériában is a nevét a vasnak DR-t írtál DT helyett.
Mivel műanyag ezért nem ajánlanám hogy nagyon húzd meg nehogy eltörjön. Próbálj meg valami betétet fabrikálni a hézagba mondjuk lemezt behajtasz vagy ilyenmi.
Igen! Erre én is gondoltam ,mert mikor raktam össze akkor látam hogy a kis műanyag tányér az tud kottyanni a tengely végén lévő kis rombuszon Vagy ha nagyon meghúzom a csavart akkor nem mozdúl el?
Ha felül nem nyit ki teljesen az azért lehet mert az a tárcsa ami a szelepet forgatja a bovdeneken keresztül az egy rombusz mintára megy rá és kétféleképpen lehet felrakni. Mellékelek egy skiccet hogy mire gondolok. Nem tudom hogy érthető-e ha nem akkor megpróbálom átfogalmazni. Egyébként ha X-ben volt a bovden az nem és ha DT125R ről besszélünk akkor az nem biztos hogy a fojtás része mert ezek közül van aminek párhuzamosan megy van aminek X-ben.
...
az hogy ugy veszi a lapot, nem azt jelenti hogy olyan erös.. hanem hogy ugy reagál a gázra... ahhoz HASONLITOTTA... erre rögtön belekötöttél hogy ne hasonlitgassuk már ahhoz...
nagyon jol tudom, hogy milyen erös a DT, ráaádásul nem egy crossmotorral mentem, ugyhogy értem mire gondolt Karika, meg hogy te abba kötöttél bele, hogy a DT nem cross-csak ezt senki sem állitotta... mindig is soft enduro volt sztem, ráaádásul sztem rám nem igaz h "h sokan azt védik amijük van és "begyepesednek"", ha visszaolvasol én soha nem ajnároztam ezt a gépet feleslegesen, tény hogy sokat kibir és remek konstrukcio de van ettöl sokkal jobb is (mellesleg irtam a sajátomrol-nem a DT-röl általánosan!- tesztet is, ha elolvasod abbol is ugyanez fog lejönni sztem...)
"""Előtte full nyitva volt, lent kicsit dadogott, viszont fent úgy vette a lapot, mint egy krosszmotor..."""
----------------------
---
Szerintem tanulj meg olvasni, és értelmezni.....ott van egy "mint" kötőszó! És nem írtam, hány cm3-s krossz, csak ahhoz hasonlítottam, érzékeltetve a különbséget....
Tudom hogy a Cr80 27, a 125 meg közel 40 lovas.
Viszont azt is tudom, hogy a Dt 22 ló, és powerelektronikával folytják!
Részemről off.
Gondolom hogy Csoola nem teljes úgy gondolta, hogy a DT je egy 25ös CR lett. Meg ne hasonlítsuk a DT-t egy cross motorhoz. A DT-k endurok!