sziasztok szarba vagyok mert dt 80-ba kellene dugatyút cserélni mert .....
és én prox-ra vertex-re vagy wössner-re gondoltam valamelyik közül mert szart nem akarok bele rakni
és felhívtam a city biket és azt mondták hogy yamaha dt 80 lc2-höz nem gyártanak prox vertex wössner dugattyút
Igaz ez?valaki nem tud hozzá szólni mert sűrgös lenne
ellőre nagyon köszi
töüzetesebben meglestem a gyújtáskapcsolóm /80 lcII 1996/. Ha jl értelmeztem ,a gyújt.kapcs. házának aljából hátrafele kéne kijönnie egy kb 8-10mm-es csapnak ami a vázon lévő fülbe akad meg középen vagy bal végállásban lévő kormánynál. nekem nincs benne csap, ez még oké, de a vázó lévő akasztó fülben a két juk ,közel 1cm-el lejjebb van mint a gyujtkapcsból kijövő csap helye, tehát ha lenne csap sem működne. Semmi kókányolás-átalakítás nem látszik rajta.
másik:
Kigyilkoltam a váz-zárat ,mivel sem volt hozzá kulcsom. Valaki látott már zárboltban ilyesfélét, vagy van esély értelmes áron ennek beszerzésére?
Tuti a 3. verzió lesz
20 éves a technika. Reggel ráadtam a gyújtást és nem csekkolt,ekkor már sejtettem hogy szopni fogok A kis panel szart be a powermotor mögött. Valaki írta már hogy valami kis IC zomlott el az övében, de nem tudni a típusát Most kivan nyitva teljesen mechanikusan
Annak több oka lehet
1. be kormolódott a powerszelep és erőlködött a szervő = leégett
2. vezérlés nélkül dugta rá a 12V-ra = lefüstölés
3. Az idő vasfoga
Úgy látom minden hétre jut valami okoskodó ARC A múltkor(kompresszió mérés) ,most meg a cross -os sztori.Jövő hétre kitalálok valami új problémát, hátha kioszt megint valaki Egyébként jó fejek vannak ezen a fórumon Ja újságoltam már hogy bexart a power elektronikám
Aki simsonról vált egy 80-as DT-re és meglátja a vázba a zárat, az szerintem nem is gondolja, hogy így is le lehet zárni. Aki meg olyan segg, hogy ezért lenézi az embert, az biztos kormányzárral a kezében jött ki az anyjából.
azt hiszem kicsit elbeszélünk egymás mellett, de mindegy, szerintem sincs értelme ilyesmin vitázni...
kiprobáltam ma az uj beállitását a rugostagnak mig bementem a policájékhoz meg haza, nem pattog vagy ilyesmi, ugyhogy sztem még huzok rajta amig tudok, nagyon jo volt ráfektetni kanyarra igy, majd meglátjuk meddig lehet még feszegetni a rugot meg hogy zavaro lesz e esetleg, ha megvan majd irok még rola
Soha nem mondtam és nem kötöttem olyanba bele,h a dt cross! Nem tudom hol olvastál Te ilyet és nem is a motort szidtam...Csak arra kaptam fel a fejem...amit karika írt...Nekem is volt dt,valóbban tartós jó konstrukció R esetében szubjektív de szép is! Itt lezárom...nem is válaszolok..lehet sokan 30ééven túl még vitatkoznak de én nem fogok...azért néha jó ide felnézni nevetni egyes emberek tudatlanságán:) jah a visszacsapószelep kihangsúlyozása különösen tetszett:) nem mintha 10évre visszamenőleg lehetne még kapni olyan kompressziómérőt amin ne lenne:) Még szerencse,h nem úgy hirdetik a motorokat h eladó yamaha dt 2kerekű! :) vicces na pápá
"És nem írtam, hány cm3-s krossz, csak ahhoz hasonlítottam, érzékeltetve a különbséget...." badarság amit írtál a mint kötőszót hasonlításra használjuk! Ha én azt írom ide a fórumra,h nekem olyan dt-m van mint neked...akk mindenki levonja a következtetést,h nekem is dt 125 r em van! Amit írsz...h nm jól értelmeztem! Hát akk Te sem amit én írtam! Mivel azt mondtam próbálj ki egy crosst h az mit tud meg a tiéd...nem azt kérdeztem,h tisztában vagy e vele h mennyi lóerő 80as ill 125 cross...De ezt hagyjuk gyerekes vitatkozni! Mit is várhatok olyan személytől aki a kort részesíti előnyben ha a "tudásról" hozzáértésről van szó e téren! (olvastam ezt a kompressziós részt)!
Természetesen az áttételezésnek köze nincs a keréken leadott teljesítményhez lóerőben,viszont a nyomaték egyenes arányosságban nől...!Amit írtam az azért írtam úgy kedves csolának,mert ő arra hivatkozott,h neki is úgy reagál a gépe mert övén a gyárinál rövidebb áttétel található...
Ma szétszedtem a gyújtáskapcsolót,hogy megnézzem a kormányzárat,mert nekem se működött.A kis tengely előtt (ami kijön ha lezárod)volt egy kis sorja,ezért nem tudott kijönni.Szétszedtem,kicsit megreszeltem és működik még a parkír lámpám is.Érdemes megnézi ha nem működik,kb fél órámba tellett.Igaz le kellett bontani az egész elejét
Mivel műanyag ezért nem ajánlanám hogy nagyon húzd meg nehogy eltörjön. Próbálj meg valami betétet fabrikálni a hézagba mondjuk lemezt behajtasz vagy ilyenmi.
Igen! Erre én is gondoltam ,mert mikor raktam össze akkor látam hogy a kis műanyag tányér az tud kottyanni a tengely végén lévő kis rombuszon Vagy ha nagyon meghúzom a csavart akkor nem mozdúl el?
Ha felül nem nyit ki teljesen az azért lehet mert az a tárcsa ami a szelepet forgatja a bovdeneken keresztül az egy rombusz mintára megy rá és kétféleképpen lehet felrakni. Mellékelek egy skiccet hogy mire gondolok. Nem tudom hogy érthető-e ha nem akkor megpróbálom átfogalmazni. Egyébként ha X-ben volt a bovden az nem és ha DT125R ről besszélünk akkor az nem biztos hogy a fojtás része mert ezek közül van aminek párhuzamosan megy van aminek X-ben.
...
az hogy ugy veszi a lapot, nem azt jelenti hogy olyan erös.. hanem hogy ugy reagál a gázra... ahhoz HASONLITOTTA... erre rögtön belekötöttél hogy ne hasonlitgassuk már ahhoz...
nagyon jol tudom, hogy milyen erös a DT, ráaádásul nem egy crossmotorral mentem, ugyhogy értem mire gondolt Karika, meg hogy te abba kötöttél bele, hogy a DT nem cross-csak ezt senki sem állitotta... mindig is soft enduro volt sztem, ráaádásul sztem rám nem igaz h "h sokan azt védik amijük van és "begyepesednek"", ha visszaolvasol én soha nem ajnároztam ezt a gépet feleslegesen, tény hogy sokat kibir és remek konstrukcio de van ettöl sokkal jobb is (mellesleg irtam a sajátomrol-nem a DT-röl általánosan!- tesztet is, ha elolvasod abbol is ugyanez fog lejönni sztem...)
"""Előtte full nyitva volt, lent kicsit dadogott, viszont fent úgy vette a lapot, mint egy krosszmotor..."""
----------------------
---
Szerintem tanulj meg olvasni, és értelmezni.....ott van egy "mint" kötőszó! És nem írtam, hány cm3-s krossz, csak ahhoz hasonlítottam, érzékeltetve a különbséget....
Tudom hogy a Cr80 27, a 125 meg közel 40 lovas.
Viszont azt is tudom, hogy a Dt 22 ló, és powerelektronikával folytják!
Részemről off.
dt 50 mx léghütéses