hehe jaja. Most jól összegyűltek a bajok vele. A fékbetétemről leesett a vasról a betét, tegnap leesett az állványról letört a fékkarom fele, ma meg a gázbowden...
nos motorszám alapján be tudják mérni kapásbol a márkaszarvízbe /mint az enyémet is/ de a rendörség rendszeréböl törlik 6 hónap eltelte után ha jól tudom/NEM BIZTOS/amúgy kpm-re szinte nem is küldenek motort azért mert 50/250-ös vagy 80-as monta az egyik ismerös aki kpm-es amúgy meg talán benzint nyomnak bele anyi fecskendövel amíg lehet és valahogy úgy de nem tudom én se konkrétan
nem tudom mert ketté tört a kis bütyke, ami az erdőben maradt valahol. Most meg ki van a vége szálasodva mert úgy kókányoltuk össze hogy legalább csikó gázzal haza tudjam hozni.
bocsi csak azért irtam hátha tud valaki,mert az enyém csapágyas lett,meg kéne csapágyazni,de nem értek hozzá,fel lett furva,de a régi csapágy nem birta valoszinü az ujj eröt.te értessz hozzá? Nagyon szét kell huzni a blokkot?
Sziasztok érdeklődnék hogy ki mit tud hogyha a rendőr elküldi a 80 as dt met kpm hez vizsgálni ott mégis mit mérnek vagy hogy állapítják meg hogy a mocim az 50-es vagy 80-as?nekem a motorszámom meg a henger számom is megeggyezik.azt legalább tudom hogy a hengerem még gyári.igaz már furattam.és semmi jelzés nincs a mocin hogy hány ccm-es.a villa nyakonvan tábla de az ugy le van kopva hogy semmi de semmi nem látszik belőle.
nálam az anya 30-as kulcsnyílású , de mivel a pincében csak 27-32 volt azzal állítottam minden gond nélkül. /fönn a kocsiba van 30-as csak odakinn nagy vót a hideg /
nekem ilyen "szitálás" havernak a wr-jével volt hogy odavertem neki és ment ahogy kell és tette a seggét ráadásul jó kis homokúton ahol 20cwentinként van gödör a keréknyom miatt deh jó volt
Karika kollega elmondta hogy 32es kell, nekünk volt is itthon az is gázkulcs volt csak valaki lenyulta vagy elnyelte a föld... na mindegy, már megvan szoval majd megoldom, mára asszem ennyi volt a forum, aki tud menjen motorozni mert elég enyhe idö van, csak itt elkezdett esni...
én már kaptam el endurozás közben lábbal kemény felüleletet, elég zsibbaszto érzés és ha nincs csizma rajtad könnyebben törik a bokád is... (nekem persze csak ilyen munkásvédelmis bakancs van, de a DThez már nem veszek csizmát, a következö motorhoz viszont alapkövetelmény lesz)
am én a szitálást utálom a terepen, mert még ha a hátulja megy ki azt könnyebben és magabiztosabban korrigálom, de ha az eleje jobban akkor néha pánikolok :D
am én a szitálást utálom a terepen, mert még ha a hátulja megy ki azt könnyebben és magabiztosabban korrigálom, de ha az eleje jobban akkor néha pánikolok :D