Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a hengebe nem?én úgy tudom vagy valami hasonló azért írtam hogy NEM BIZTOS!
1900 ft újonnan. Csak nincs cash.
A betétet ragasztatni szoktam, 1500Ft, ha jól emlékszem.
hehe jaja. Most jól összegyűltek a bajok vele. A fékbetétemről leesett a vasról a betét, tegnap leesett az állványról letört a fékkarom fele, ma meg a gázbowden...
Hová nyomnak benzint?
Vörösréz toldóhüvelyből szoktam bütyköt csinálni. Hej, ha közelebb laknék, adnék egy marékkal. Vagy küldjek imélben?
foraszd meg meglehet gázlámpával felhavited és tolod rá ezerrel a cint de elmondani nehéz csinálni meg mégnehezebb de legalább nem kell új 3000-ért
Akkor te valszeg a főtengely két végén levőre gondolsz. Hát ahhoz sajnos teljesen szét kell szedni a motort.
nos motorszám alapján be tudják mérni kapásbol a márkaszarvízbe /mint az enyémet is/ de a rendörség rendszeréböl törlik 6 hónap eltelte után ha jól tudom/NEM BIZTOS/amúgy kpm-re szinte nem is küldenek motort azért mert 50/250-ös vagy 80-as monta az egyik ismerös aki kpm-es amúgy meg talán benzint nyomnak bele anyi fecskendövel amíg lehet és valahogy úgy de nem tudom én se konkrétan
nem tudom mert ketté tört a kis bütyke, ami az erdőben maradt valahol. Most meg ki van a vége szálasodva mert úgy kókányoltuk össze hogy legalább csikó gázzal haza tudjam hozni.
ugy tdom kettö,de simsonhoz értek inkább,mert az sokvolt,és ez a dt véletlenül került hozzám
már a motorszámból is lehet tudni, hogy hány köbcentis. Ha berendelték a mocit, akkor sajnos bajban vagy.
és szerinted csak egy csapágy van a motorban? a kérdésedből ítélve igen.
forraszd vissza
bocsi csak azért irtam hátha tud valaki,mert az enyém csapágyas lett,meg kéne csapágyazni,de nem értek hozzá,fel lett furva,de a régi csapágy nem birta valoszinü az ujj eröt.te értessz hozzá? Nagyon szét kell huzni a blokkot?
Elmentem ma veretni 10 perc után a bowden alján a karbiban lejött a kis bütyök.
Sziasztok érdeklődnék hogy ki mit tud hogyha a rendőr elküldi a 80 as dt met kpm hez vizsgálni ott mégis mit mérnek vagy hogy állapítják meg hogy a mocim az 50-es vagy 80-as?nekem a motorszámom meg a henger számom is megeggyezik.azt legalább tudom hogy a hengerem még gyári.igaz már furattam.és semmi jelzés nincs a mocin hogy hány ccm-es.a villa nyakonvan tábla de az ugy le van kopva hogy semmi de semmi nem látszik belőle.
nálunk meg 4... ,de jó...
nálam az anya 30-as kulcsnyílású , de mivel a pincében csak 27-32 volt azzal állítottam minden gond nélkül. /fönn a kocsiba van 30-as csak odakinn nagy vót a hideg /
nálunk nyíregyházán 13C van
nekem ilyen "szitálás" havernak a wr-jével volt hogy odavertem neki és ment ahogy kell és tette a seggét ráadásul jó kis homokúton ahol 20cwentinként van gödör a keréknyom miatt deh jó volt
Karika kollega elmondta hogy 32es kell, nekünk volt is itthon az is gázkulcs volt csak valaki lenyulta vagy elnyelte a föld... na mindegy, már megvan szoval majd megoldom, mára asszem ennyi volt a forum, aki tud menjen motorozni mert elég enyhe idö van, csak itt elkezdett esni...
Én azt hiszem, hogy 27-30asból csináltam (gázkúcs-nak is hívják ). Flex-szel igazítottam rajta kicsit, van belőle 3is, nem számít alapon.
én már kaptam el endurozás közben lábbal kemény felüleletet, elég zsibbaszto érzés és ha nincs csizma rajtad könnyebben törik a bokád is... (nekem persze csak ilyen munkásvédelmis bakancs van, de a DThez már nem veszek csizmát, a következö motorhoz viszont alapkövetelmény lesz)
am én a szitálást utálom a terepen, mert még ha a hátulja megy ki azt könnyebben és magabiztosabban korrigálom, de ha az eleje jobban akkor néha pánikolok :D