na sikerült megoldani a hozzáférést a rugostaghoz, viszont nem tudtam beállitani amennyire szerettem volna
kutyacsont gyorsan és könnyen lejött, szépen be van zsirozva, a csavarok sem voltak rárohadva
a központin levö anyákat megfujtam féktisztitoval hogy kilátszanak a koszbol, de az also anyát letekertem hogy a felsöt beállithassam, viszont nem volt akkora kulcs (31 vagy 32 kell hozzá? valaki irja meg aki csinálta!) és egy svédfogoval meg kézzel huztam meg annyira amennyire lehetett, nem ment sokat talán 0,5-1 centit de böven érezhetö hogy keményedik, szoval ha valaki megmondaná mekkora kulcsot kell hozzá keresni (kérni, mert itthon nincs :S) azt megköszönném és végre belöhetném a rugostagot számomra optimálisra :)
Én azt utálom amikro a porba terepen megy össze vissza és mindig hirtelen a lábammal fogom meg de ez 40 km/h nál nem mindig lehet jó mert mondjuk még nem volt olyan de ha szépen meghúzódna lábam az nem lenne jó
nem tudtál visszalazítani a láncon? vigyázz, az ilyen gitárhúrra feszített láncal nem szabad menni! mert ha már visszafogta akkor igen feszes lehetett! jó esetben csak a lánckeréktengely csapágyat, meg a láncszettet nyírod ki, rosszabb esetben magadat. a láncszakadás nem jó!
ahhoz képest hogy elég nyüzüge régi kis gépnek tünik, nagyon jol megy vele! nekem az tetszik ahogy dobálja ide-oda a hátulját a homokban, nekem sokat kéne még ehhez fejlödnöm, még bénább is vagyok sokkal ráadásul parázni is szoktam még kicsit ilyen helyzetekben, egyelöre nem vagyok tul magabiztos
esztergályos ismerösöm sztem tud nekem csinálni ilyet ha kell, köszi
most sztem felkeményitem a rugostagot ha sikerül, aztán meglátjuk, bár már annyira nem szivesen szenvedek vele, ugyis elado és van most más dolgom is :)
Örülök, hogy nem vetted fikázásnak, mer nem is annak szántam. A teleszkóp emelőt meg még nem néztem meg, viszont eszembe jutott, hogy az "R"-nél a kutyacsontokat szokták kicserélni az emeléshez. E-bayen láttam is, de az árára nem emlékszem.
a vicces az volt amikor nekem állt meg és karba tett kézzel, komoly arccal kiállt az ut közepére mint egy önjelölt rambo, és komoly hangon megkérdezte hogy "50-es ez?"-akkor én is kinevettem a rendört :D
szerintem korrekt, ha körülnézel hogy 2003as rendszám nélküliek mennyibe mennek.. 100 ezer forint minimum mire lesz rendszáma egy külföldröl behozott (általában -sajnos- kokányolt) motornak, és egy papir nélküli 2003as vas nem 250 ezres... szoval azt hiszem reális az összeg amit kérek érte, aztán majd kiderül, vagy elmegy vagy nem ugye :) ha nagyon nem akar, elöbb utobb ugyis engedek, de az nem ebben a fél évben lesz
srácok! itt volt egy Koyo nevezetű ember és ő gyártott ugye 49-es feliratokat?:) na és szóval ha vkinek avan ilyen kis táblácskája akkor írjon ! légyszi! mert most csak le van köszörülve meg ki van glettelve vagy mi a fene=(nem én csináltam) és azért az a tuti ha ott van a 49ccm!
kutyacsont gyorsan és könnyen lejött, szépen be van zsirozva, a csavarok sem voltak rárohadva
a központin levö anyákat megfujtam féktisztitoval hogy kilátszanak a koszbol, de az also anyát letekertem hogy a felsöt beállithassam, viszont nem volt akkora kulcs (31 vagy 32 kell hozzá? valaki irja meg aki csinálta!) és egy svédfogoval meg kézzel huztam meg annyira amennyire lehetett, nem ment sokat talán 0,5-1 centit de böven érezhetö hogy keményedik, szoval ha valaki megmondaná mekkora kulcsot kell hozzá keresni (kérni, mert itthon nincs :S) azt megköszönném és végre belöhetném a rugostagot számomra optimálisra :)