Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na sikerült megoldani a hozzáférést a rugostaghoz, viszont nem tudtam beállitani amennyire szerettem volna
kutyacsont gyorsan és könnyen lejött, szépen be van zsirozva, a csavarok sem voltak rárohadva
a központin levö anyákat megfujtam féktisztitoval hogy kilátszanak a koszbol, de az also anyát letekertem hogy a felsöt beállithassam, viszont nem volt akkora kulcs (31 vagy 32 kell hozzá? valaki irja meg aki csinálta!) és egy svédfogoval meg kézzel huztam meg annyira amennyire lehetett, nem ment sokat talán 0,5-1 centit de böven érezhetö hogy keményedik, szoval ha valaki megmondaná mekkora kulcsot kell hozzá keresni (kérni, mert itthon nincs :S) azt megköszönném és végre belöhetném a rugostagot számomra optimálisra :)
Én azt utálom amikro a porba terepen megy össze vissza és mindig hirtelen a lábammal fogom meg de ez 40 km/h nál nem mindig lehet jó mert mondjuk még nem volt olyan de ha szépen meghúzódna lábam az nem lenne jó
azt hiszem összekeversz valakivel nekem egy komplett 2003as rendszámos DT-m van, semmilyen bontott alkatrészt nem árulok és nem is árultam soha
Nincs valakinek elfekvőben gázbowdenje? Csak a karbihoz menő kisebb része? olcsóért.
szija nekem kellene egy üzemképes dt blokk
van itt valaki? sziasztok
nem tudtál visszalazítani a láncon? vigyázz, az ilyen gitárhúrra feszített láncal nem szabad menni! mert ha már visszafogta akkor igen feszes lehetett! jó esetben csak a lánckeréktengely csapágyat, meg a láncszettet nyírod ki, rosszabb esetben magadat. a láncszakadás nem jó!
sztem arra gondolt hogy irtam h a vidihez képest láma vagyok, ö meg helyeselt :D
ezt mire érted? úgy hangzik mintha utalnál valamire
fő az őszinteség csoola!
ahhoz képest hogy elég nyüzüge régi kis gépnek tünik, nagyon jol megy vele! nekem az tetszik ahogy dobálja ide-oda a hátulját a homokban, nekem sokat kéne még ehhez fejlödnöm, még bénább is vagyok sokkal ráadásul parázni is szoktam még kicsit ilyen helyzetekben, egyelöre nem vagyok tul magabiztos
nem rossz de ez régebbi dt! de tud a srác
Ha már link és ha már DT akkor a kedvencem :
link
http://www.youtube.com/watch?v...
sztem nagyon jó videó csak dt-kkel!
esztergályos ismerösöm sztem tud nekem csinálni ilyet ha kell, köszi
most sztem felkeményitem a rugostagot ha sikerül, aztán meglátjuk, bár már annyira nem szivesen szenvedek vele, ugyis elado és van most más dolgom is :)
a viccet félre téve, egyszerű megcsinálni sz.tem.
annyiért kirágom foggal fából
Örülök, hogy nem vetted fikázásnak, mer nem is annak szántam. A teleszkóp emelőt meg még nem néztem meg, viszont eszembe jutott, hogy az "R"-nél a kutyacsontokat szokták kicserélni az emeléshez. E-bayen láttam is, de az árára nem emlékszem.
a vicces az volt amikor nekem állt meg és karba tett kézzel, komoly arccal kiállt az ut közepére mint egy önjelölt rambo, és komoly hangon megkérdezte hogy "50-es ez?"-akkor én is kinevettem a rendört :D
szerintem korrekt, ha körülnézel hogy 2003as rendszám nélküliek mennyibe mennek.. 100 ezer forint minimum mire lesz rendszáma egy külföldröl behozott (általában -sajnos- kokányolt) motornak, és egy papir nélküli 2003as vas nem 250 ezres... szoval azt hiszem reális az összeg amit kérek érte, aztán majd kiderül, vagy elmegy vagy nem ugye :) ha nagyon nem akar, elöbb utobb ugyis engedek, de az nem ebben a fél évben lesz
Hát egy 1992-es évjárathoz képest amit 220 körül vesztegetnek, még reális is.
Tényleg ilyen ára van egy 2003-as DT-nek? Most nehogy kötözködésnek vedd, csak kérdezem.
Én Turner-re emlékszem...
srácok! itt volt egy Koyo nevezetű ember és ő gyártott ugye 49-es feliratokat?:) na és szóval ha vkinek avan ilyen kis táblácskája akkor írjon ! légyszi! mert most csak le van köszörülve meg ki van glettelve vagy mi a fene=(nem én csináltam) és azért az a tuti ha ott van a 49ccm!