Am egyik ismerősömnek volt ilyen neki az volt a gond hogy a gyujtás rohadtul felmelegedett próbáld meg úgy hogy leszeded a deknit és úgy mész vele vagy gyújtás álítás mert lehet attól is hogy rosszul van beálítva
hát nem tudom mert valami motorszám vagy tudom is én mi van rajta :D abból nem-e lehet megállapítani vagy valami... mert ha már veszek egyet nem az az 1000 ft de ha az lc be a br8es jó akkor nem veszek br9es de ha meg lc2 :D ...
Hát ha újabb benne akkor lc2-es lehet. Sok lehetőség nincs.. Akkor a 9es kell bele.
Egyébként a hőérték jó legyen, és kész. Nem kell ide bosch gyertya meg iridiumos, nem egy kihegyezett gépről beszélünk. A simsonomba a volt ladánkból kivett, kb 10 ezret futott gyertya van és egyszer nem volt vele gond egész szezon alatt ( -15 és +30ban is ugyanúgy indult )
na ez zsír mert NGK BR8ES megy az LC-be LC2-be meg BR9ES én meg azt tudom, hogy a vázam LC- de a blokk meg újabb benne :D most akkor azt hogy fogom kitudakolni, hogy az milyen...XD
az elsö gyárilag 16 a hátso 57 fogszámu! nekem elöl 14es van, igy a lánc fénykorában 110et tudtam kihozni belöle üveghangon, viszont baromi erös lett, nem tudom megmondani hogy amugy mennyire lehet bika mert nekem szarba volt kopva a láncszettem mikor vettem, de igy 80ig nagyon gyönyörüen gyorsul és gázbol kerékre jön
hivatalosan az alváz és motorszám teljes egészében ugyan az!