tervezem, csak le köll azt még pucolni :) most ugyis betegszabin vagyok, holnap délelött ránézek lehet, amugy igen, tényleg azért van mert az elöfeszitése nagyon lazára van véve, bár sztem amugy is alacsony gép a DT ugy átlagban :)
Tekerd fel a rugó alján lévő két anyát. (olajozd meg előtte)
Nem az a baj hogy magas vagy, hanem puha a rugód mint az atom.
Tekerd fel teljesen. Én 180 vagyok, és csak a lábujjam hegye ér le.
Én a 2 személy miatt tekertem fel.
Ha teszel bele rugóemelőt akkor bele fog érni a lánc a lengőkarba..
125R-hez jo lehet szted? olyan alacsony ez a szar nekem, 190 magas vagyok és kanyarba nyakamig kell huzni a lábam ha döntök, a cipöm sarka már igyis fél centit kopott :D
Örülök hogy sikerült. Biztos leharapják a fejem a többiek, de én is f**ok hogy megáll a különolajzás, én mikor tankolok teszek a benzinhez egy kis olajat. Nem sokat, épp hogy legyen benne, plusz megy az olajzó. Kitapasztalod mennyi kell neki, nekem ugy van állítva hogy ne nagyon kojtoljon, multkor odahuztam neki, nem láttam a tükörbe semmit hátra. Ha leszeded a deknit: Nekem kb. az ütközéstől, amikor max elfordítja a bowden az olajzó szabályzóját, 6-7mm-rel van visszább nyélgázon.
Emberek!
Pizzu84-nek hála meglett az olajpumpám próblémája....eltüntek a kis stift szerüségek. Csináltam bele, és küdi neki az OIL-t. Viszont, gyárira hogyan tudom beállítani? Füstő vagy nem?
Nagy nehezen kiszedtem a tartályokat, most mosom. Mondom akkor már leszedem a műanyagokat. Hát nem jött össze. Emeltem a hátsó telón is. Azt holnap megy bele az OIL. Egy hétig különolajzó+1:60-as keverékkel fogok menni.
Vegyél fel msn-re, mert ezt az oldalt teleírhatnám, annyira bonyolult.
Úgy tán gyorsabb is....msn.: sex-76@hotmail.com
Én most kaptam ízekre a napokban...átlátható...
Üdv mindenkinek. Nekem a mocim power-szelep vezérlőjével lenne problémám. Egy Yamaha DT 125R(1996) típusú motorom van, és az a helyzet, hogy úgy két hónapja a power kivonta magát a forgalomból. Régebben amikor ráadtam a gyújtást, akkor elfordította a szelepet az egyik holtpontba, aztán vissza. Most már ha ráadom a gyújtást, elfordítja és ott is marad. Megnéztem és gázadáskor menet közben sem csinál semmit. Ha találkozott valaki már ezzel a problémával, akkor pls segítsen, mert így elég gyenge a gép.
külsőleg nagyon egyformának tűnik az 50r és a 80lcII pumpája, sőt még a meghajtó fogaskerék és tengely is ránézésre egyezik mert (persze pár mm nem lát meg az ember ,de ránézésre u.az), épp a napokban szedtem le egy pumpát ,egy 50r blokkról!
ha leveszed az olajpumpát a helyéről, lesz ott egy kúp alakú műanyag fogaskerék. Az hajtja a nagy fekete fogaskereket ami az olajzó belsejében van. Abba beleakad a vastag perselyes rész amibe belemegy a vékonyabb rúd rész. Ahogy forgatja a kis rúd kiemeli a vasag perselyes résznél a kis tengyelyt. Már én se értem amit leirtam:) ha nem megy szólj kimegyek és szétkapom az enyém, lefotózgatom és az alapján össze tudod rakni.
A főtengely szerintem. Valami a fogaskerekekkel lehet. Vagy a naggyal ami a képen volt neked, vagy ami a főtengely végén van.
Mindjárt rakok fel vidit, hogy kellene működjön.
Nem az a baj hogy magas vagy, hanem puha a rugód mint az atom.
Tekerd fel teljesen. Én 180 vagyok, és csak a lábujjam hegye ér le.
Én a 2 személy miatt tekertem fel.
Ha teszel bele rugóemelőt akkor bele fog érni a lánc a lengőkarba..
Pizzu84-nek hála meglett az olajpumpám próblémája....eltüntek a kis stift szerüségek. Csináltam bele, és küdi neki az OIL-t. Viszont, gyárira hogyan tudom beállítani? Füstő vagy nem?
Nagy nehezen kiszedtem a tartályokat, most mosom. Mondom akkor már leszedem a műanyagokat. Hát nem jött össze. Emeltem a hátsó telón is. Azt holnap megy bele az OIL. Egy hétig különolajzó+1:60-as keverékkel fogok menni.
Van valakinek 49ccm-es kis tábla?
Hengerre kellene!Sürgős!
Úgy tán gyorsabb is....msn.: sex-76@hotmail.com
Én most kaptam ízekre a napokban...átlátható...
MSN?
Amugy ugyanaz a tiedé meg az enyém? Mielött leirnám...
Mindjárt rakok fel vidit, hogy kellene működjön.