Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi, örülök neki hogy ezt is sikerült a geci japánoknak ilyen körülményesre csinálni! faszom hogy 92es DT80anon MINDEN 10x egyszerübb volt
majd egyszer nekilátok ha megjön a kedv, lehet holnap mert egész nap itthon vagyok (söt egész héten)
Köszi szépen!
egy kompresszorral és egy kis gázégővel ki lehet égetni teljesen jóra
A gyáriakban nincs gyapot csak egy labirintus . Simán kilehet égetni izzásig
Lenne egy sürgős kérdésem! van a gyári dt 80 lc2 végdob ba gyapot? mert minden kipufogószervízből elkűldtek hogy biztos gyapot van benne és nem merik kiégetni....
Felbakolod ,majd kiszeded a kutyacsontot és kiveszed a kp.teló alsó csavarját ,majd a lengővillát teljesen felemeled míg hozzá nem férsz az állító anyákhoz ! ÉN így csináltam mert nem akartam teljesen szétszedni
most néztem meg mit tudok tenni, hát, elég szar a helyzet, a 80-ason semmit nem kellett csak egy kulcs és már adtam is neki, ezen meg ha betonon van a motor akkor a két anya pont a lengökarnál van, hozzáférhetetlenül, ha meg felteszem egy tuskora akkor se jobb a helyzet, egy kissé kilátszik de nem az igazi
hogy az istenbe férjek hozzá? vagy valaki mutasson már egy képet hogy neki hogy áll alapbol, nem hiszem el hogy szét kell bontani a motort ahhoz hogy állitsak a kurva elöfeszitésen...
nekem az xt-n full puha volt a hátsó teló rugója
megtoldottam egy kb 2 centis műanyag karikával és már jó is lett
nem kellett emelgetni, lábujjhegyezni stb és beton kemény lett....és be sincs tekerve a csavar még félig sem
aztán kis pénz jó teló
Nem olyan könnyel mennek azok szarrá Szerintem csak elő kell feszíteni,vagy cseréld ki rövidebbre a kutyacsontot . Nekem meg az első telóm kicsit puha ,majd rálesek mi a manó van vele
igen pesti vagyok. milyen szimering?
Nem melegszik, az mit jelent?
lehet kéne bele egy termosztát....talán akkor nem fogja köpködni..
Nincs meg az üzemi hőfok?
szerintem ezek a "régi" /85-98/ Dt-k sokkal karakteresebbek az újaknál, legalább is nekem az új egyáltalán nem tetszik,számomra kicsit olyan bóvli hatást kelt a formájuk, kinézetük. Persze az lcII a legszebb
akármekkora, érdemes ha teheted, minnél jobbat! ;) protektorom még van is elado... :D
Olilaci, most így áll a gép:
még a kék kellene rá, de lehet hagyom fehéren. Egész megtetszett:)
Én 185 körül vagyok. Az 1.képen gyárilag szerepel
A 2. képen kapott vagy 4-5centi emelést. Annyiból gáz hogy ha előre ülök kényelmesbe akkor lábujjhegyen állok alapba. Így sikerült vagy 2 hete 15m alatt 3szor elesni a hóba. Elsőkereket elvitte a kitaposott keréknyom amit belepett a hó, lábam nem ért le teljesen...
Nem hülyeség...én is akarok majd kabátot, meg normális csizmát.
Én 183 körül vagyok, de nekem mindenhonnan simán leér. Érdekes...
...és most kiderül hogy akkor nekem el van baszva valami :D remélem azért nem kell uj hátso telot vennem
romet-pony val is lehet úgy esni ,hogy az elkövetlkező éveket gurulászva töltöd...:(, tehát ha megteheted szerintem nem hüjeség!
én 192-3 vagyok és közel egy mázsa , de nekem is úgy ér le a lábam, hogy ha egy vakondtúrásra állok a hátsó kerékkel akkor dőlés van
Ha már itt tartunk...én 192cm vagyok,és Pont jó a 125 lc mérete,ki van számolva

szerintetek nagy hülyeség venni 125-ra cross ruhát?(csizma,protektor )
Szimering? ? Am te pesti vagy nem?
Én 184 centi vagyok és alig ér le a lábam pedig csak félig van a rugó feszítve
szerintem annyira azért nem kell kicsavarni... nekem 3-3,5 menetszál látszik ki az aljánál és hidegen füstöl de könnyen indul, melegen alig füstöl és szépen veszi a fordulatot és nem melegszik. viszont a gyertyát állandóan köpködi az mitől van?
Értem....