Próbáld meg úgy hogy csavarod és közben kalapáccsal ütögeted.Ha ez sem jön be fogsz egy vasfűrészt és belevágsz rendesen hogy egy lapos csavarhúzó belemennyen.Ha nem jön ki csavarással a széléhez rakod a csavarhúzót és azt ütögeted meg kalapáccsal igy talán megindul.Én igy szoktam legalábbis.Ha meg rakod vissza zsirozd meg a cuccot és már jönni is fog legközelebb.A legjobb szerintem ha mondenhova imbusz fejű csavart raksz vissza mert az sokkal nehezebb elnyalni mint bármi mást.
Nagy nehezen levettem az olajpumpát , Kérdésem az lenne , hogy hogyan tudom leellenőrizni igy levett állapotban , hogy jó -e?.Bofden ahová beakad ott az egyik része le volt törve de megoldom másképp ennek a működését. Ha a vastagabb csövet fujatom akkor egyértelmüen megy a levegő viszont a vékony csövön nem?
Ennek ez a helyes működése bizonyos idő után nyit ki?
M. Fecsu! Ezt a tengelyt kiütöm, utána kilazitom a másik felén lévöt (vagy kiveszem, de sztem nincs utban) és utána mit kell még szétsedni hogy kihuzhassam a rugostagot addig hogy állitani tudjam?
ja, ha fel van polcolva a motor és kiszedem ezt a tengelyt mennyire nyeklik meg? mert egyedül vagyok és nem akarom hogy a fejemre boruljon ez a szar :D
Milyen gyertya van benne? A karbin ha a szívó rész fele(a légszűrő) van állító csavar akkor kifele tekerd, mert az a levegő csavar, akkor adsz neki több levegőt. Ha a henger fele van állítócsavar, az a keverék szabályzó, akkor azt befele csavarva szegényíted a keveréket, vagyis veszel eltőle kaját. Észre veszed ha sokat kap, akkor nehezen pörög fel, alacsony fordulaton hörög, dadog, nem veszi a fordulatot, "idő kell neki" mire felpörög.
a láncra nem nagyon engedném rá azt az "olajat". Ezkek a gyapotos dobok álltaklában olyanok, hogy van a dob, és ennek a belsejében végig megy ,egy ugyan olyan átmérőjű perforált (rengeteg lyukkal ellátott) cső, mint ami a rezó és a végdom közt van. És a perforált, cső ,és a dob közti tér van kitöltve gyapottal.
váz, futomü, blokk, elektronika
végigtolod pocsolyán vagy valami egyenes cucc mellett és látod hogy egy nyomon futnak e a kerekek; váz nincs e tekeredve; fékek jok e, fékbetétek (nem tudom hogy uj vagy régi motort veszel e ami elöl hátul tárcsás); olajfolyások blokkbol; hangja milyen, nyulj a kipufogo elé ha jár a motor (egy zsepivel hogy ne légy olajos), akkor én általában jobban hallom ha zörög; ne szégyelld levetetni az idomokat és megnézni az elektronikát, akksit is ha savas hogy mennyi lé van benne; felniket nézd meg egyenként van-e 8as; láncot és lánckerekeket ellenörizd; teleszkopokat ellenörizd elöl meg a központit is, jol müködnek és eresztik e az olajat; probáld ki...
igy gyorsan ezek jutottak eszembe, amiket én rögtön néznék, de tutira vannak dolgok amiket kihagytam, majd a többiek kiegészitik :)
Megpróbálom így , hogy ez hogy nem jutott az eszembe hát az autóról a kerékcsavart is így szoktam lazítani (azt nem sajnáltam ütni de ezt az öreglányt mindentől óvom).
Amúgy nagyon kösz.
Viccet félretéve........ . Ne haragudj még mindíg nem bírok magammal....
Nah.: tengelyirányban dórnival megütöd befelé a csavar fejét kajakra.
Ha így sem jön, vékony fejű vágóval nameg kalapáccsal. Utána természetesen csavar-csere...
Valaki meg tudja mondani , milyen technikával vegyem ki az elnyalt csavarokat az olajpumpa dekliből?
Milyen hosszak ezek a csavarok? Fúrjak bele és imbuszkulcsot beütve próbáljam? vagy van egyszerübb megoldás is?
Vagy várjam meg a nyarat mikor melegebb lesz és az anyag kitágul és könnyebben kiszedem? :)
Minden véleményt előre is köszönök.
sziasztok! ha minden jól megy ,akkor megveszem ma a saját dt 50-esemet.
nem tudnátok valami jótanáccsal szolgálni , hogy mit kell nagyon megnézni rajta? nehogy valami elfuserált példányt vegyek!
Én elég nagy városba lakok és minden motorozás alkalmával látok min 2 sünt csak nem mindegy hogy a pirosnál áll e meg melletted vagy csak úgy látod elmenni... Nem egyszer volt hogy állok pirosnál beáll mellém a rendőrautó és benne 4 rendőrrel xD Hallod néznek rám és aztán le a motorra, néznek megint rám és aztán a motorra, csak úgy takartam a lábammal a hengert xD na ráadásul alig mertem vele már ezek útán menni akárhova is mindig bennem a görcs a 125/50 miatt xD Meg estem egy szépet és óriási szerencsém volt hogy a zsaruk nem kötöttek bele a motorba...
Így már szüleim se díjjazták ezt a 125 öst.... Még ezzel a 80 as Dt-vel is bennem van néha a félsz de ez már jobb eset :-D Na de nyáron kezdem 125 re a jogsit és akkor törvényesen, rendszámmal vmi dt 125 vagy Etz
Fúúú buksi!Le kellett szednem a dobot hogy kitudjam szedni a légszűrő dobozt, hát basszus a dobból úgy folyt az olaj mint a patak!Az elején is meg a hátulján is.Felakasztottam hagy csepegje ki magát, megráztam, hát hallom hogy lötyög benne rendesen.A csavart kicsavartam hát úgy megindult rendesen megilyedtem.Esküszöm volt benne legalább 1 deci.Hogy van megoldva a dob?Mert nemhiszem hogy egy egyenes cső körben meg gyapot és az szivta magába.Ha nem, javitsatok ki
Azon gondolkoztam hogy veszek valami csavart aminek a közepe lyukas és egy átlátsző csővel levezetem a lengővillához.Nem oda ahol a túlfolyók vannak mert akkor olajos lesz a gumi hanem mondjuk a féknyereg alá vagy a lánchoz és még keni is
Szerintetek?
Nekem a multkor egyszer csak megállt. Semmi előjel. Gyertya kiszed, és ahol adja a szikrát, ott volt egy kis vas darabka beszorulva. Kiszedtem azt jó volt.
Ennek ez a helyes működése bizonyos idő után nyit ki?
ja, ha fel van polcolva a motor és kiszedem ezt a tengelyt mennyire nyeklik meg? mert egyedül vagyok és nem akarom hogy a fejemre boruljon ez a szar :D
akit érekel megtalálja a boncteremben
végigtolod pocsolyán vagy valami egyenes cucc mellett és látod hogy egy nyomon futnak e a kerekek; váz nincs e tekeredve; fékek jok e, fékbetétek (nem tudom hogy uj vagy régi motort veszel e ami elöl hátul tárcsás); olajfolyások blokkbol; hangja milyen, nyulj a kipufogo elé ha jár a motor (egy zsepivel hogy ne légy olajos), akkor én általában jobban hallom ha zörög; ne szégyelld levetetni az idomokat és megnézni az elektronikát, akksit is ha savas hogy mennyi lé van benne; felniket nézd meg egyenként van-e 8as; láncot és lánckerekeket ellenörizd; teleszkopokat ellenörizd elöl meg a központit is, jol müködnek és eresztik e az olajat; probáld ki...
igy gyorsan ezek jutottak eszembe, amiket én rögtön néznék, de tutira vannak dolgok amiket kihagytam, majd a többiek kiegészitik :)
Amúgy nagyon kösz.
Nah.: tengelyirányban dórnival megütöd befelé a csavar fejét kajakra.
Ha így sem jön, vékony fejű vágóval nameg kalapáccsal. Utána természetesen csavar-csere...
Valaki meg tudja mondani , milyen technikával vegyem ki az elnyalt csavarokat az olajpumpa dekliből?
Milyen hosszak ezek a csavarok? Fúrjak bele és imbuszkulcsot beütve próbáljam? vagy van egyszerübb megoldás is?
Vagy várjam meg a nyarat mikor melegebb lesz és az anyag kitágul és könnyebben kiszedem? :)
Minden véleményt előre is köszönök.
üdv
Navahao
nem tudnátok valami jótanáccsal szolgálni , hogy mit kell nagyon megnézni rajta? nehogy valami elfuserált példányt vegyek!
már ha nem indítja be
Így már szüleim se díjjazták ezt a 125 öst.... Még ezzel a 80 as Dt-vel is bennem van néha a félsz de ez már jobb eset :-D Na de nyáron kezdem 125 re a jogsit és akkor törvényesen, rendszámmal vmi dt 125 vagy Etz
Azon gondolkoztam hogy veszek valami csavart aminek a közepe lyukas és egy átlátsző csővel levezetem a lengővillához.Nem oda ahol a túlfolyók vannak mert akkor olajos lesz a gumi hanem mondjuk a féknyereg alá vagy a lánchoz és még keni is
Szerintetek?