Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennek a helyes működését csak a helyén tudod leellenőrizni, fujogatással nem!
Próbáld meg úgy hogy csavarod és közben kalapáccsal ütögeted.Ha ez sem jön be fogsz egy vasfűrészt és belevágsz rendesen hogy egy lapos csavarhúzó belemennyen.Ha nem jön ki csavarással a széléhez rakod a csavarhúzót és azt ütögeted meg kalapáccsal igy talán megindul.Én igy szoktam legalábbis.Ha meg rakod vissza zsirozd meg a cuccot és már jönni is fog legközelebb.A legjobb szerintem ha mondenhova imbusz fejű csavart raksz vissza mert az sokkal nehezebb elnyalni mint bármi mást.
Nagy nehezen levettem az olajpumpát , Kérdésem az lenne , hogy hogyan tudom leellenőrizni igy levett állapotban , hogy jó -e?.Bofden ahová beakad ott az egyik része le volt törve de megoldom másképp ennek a működését. Ha a vastagabb csövet fujatom akkor egyértelmüen megy a levegő viszont a vékony csövön nem?
Ennek ez a helyes működése bizonyos idő után nyit ki?
M. Fecsu! Ezt a tengelyt kiütöm, utána kilazitom a másik felén lévöt (vagy kiveszem, de sztem nincs utban) és utána mit kell még szétsedni hogy kihuzhassam a rugostagot addig hogy állitani tudjam?
ja, ha fel van polcolva a motor és kiszedem ezt a tengelyt mennyire nyeklik meg? mert egyedül vagyok és nem akarom hogy a fejemre boruljon ez a szar :D
Milyen gyertya van benne? A karbin ha a szívó rész fele(a légszűrő) van állító csavar akkor kifele tekerd, mert az a levegő csavar, akkor adsz neki több levegőt. Ha a henger fele van állítócsavar, az a keverék szabályzó, akkor azt befele csavarva szegényíted a keveréket, vagyis veszel eltőle kaját. Észre veszed ha sokat kap, akkor nehezen pörög fel, alacsony fordulaton hörög, dadog, nem veszi a fordulatot, "idő kell neki" mire felpörög.
Pontosan hol? Én Debrecentől 8km-re.
akkor is
a láncra nem nagyon engedném rá azt az "olajat". Ezkek a gyapotos dobok álltaklában olyanok, hogy van a dob, és ennek a belsejében végig megy ,egy ugyan olyan átmérőjű perforált (rengeteg lyukkal ellátott) cső, mint ami a rezó és a végdom közt van. És a perforált, cső ,és a dob közti tér van kitöltve gyapottal.
Csak 5 sebességes
vagy ha 6. ban indul a drz
leirtam a motorom történetét, "bevállaltam"
akit érekel megtalálja a boncteremben
Ha nem jön össze, én végső elkeseredettségemben úgy ütöm meg a csavar fejét, hogy az kifelé tekerődjön. Most ez nemtom érthető-e?
váz, futomü, blokk, elektronika
végigtolod pocsolyán vagy valami egyenes cucc mellett és látod hogy egy nyomon futnak e a kerekek; váz nincs e tekeredve; fékek jok e, fékbetétek (nem tudom hogy uj vagy régi motort veszel e ami elöl hátul tárcsás); olajfolyások blokkbol; hangja milyen, nyulj a kipufogo elé ha jár a motor (egy zsepivel hogy ne légy olajos), akkor én általában jobban hallom ha zörög; ne szégyelld levetetni az idomokat és megnézni az elektronikát, akksit is ha savas hogy mennyi lé van benne; felniket nézd meg egyenként van-e 8as; láncot és lánckerekeket ellenörizd; teleszkopokat ellenörizd elöl meg a központit is, jol müködnek és eresztik e az olajat; probáld ki...
igy gyorsan ezek jutottak eszembe, amiket én rögtön néznék, de tutira vannak dolgok amiket kihagytam, majd a többiek kiegészitik :)
Megpróbálom így , hogy ez hogy nem jutott az eszembe hát az autóról a kerékcsavart is így szoktam lazítani (azt nem sajnáltam ütni de ezt az öreglányt mindentől óvom).
Amúgy nagyon kösz.
Már 2 kilót megevett de semmi Falánk
Viccet félretéve........ . Ne haragudj még mindíg nem bírok magammal....
Nah.: tengelyirányban dórnival megütöd befelé a csavar fejét kajakra.
Ha így sem jön, vékony fejű vágóval nameg kalapáccsal. Utána természetesen csavar-csere...
Én a "medvecukrot" ajánlom... . Azzal próbáld meg kicsalogatni, arra minden csavar kiveti magát a menetből......
Sziasztok

Valaki meg tudja mondani , milyen technikával vegyem ki az elnyalt csavarokat az olajpumpa dekliből?
Milyen hosszak ezek a csavarok? Fúrjak bele és imbuszkulcsot beütve próbáljam? vagy van egyszerübb megoldás is?
Vagy várjam meg a nyarat mikor melegebb lesz és az anyag kitágul és könnyebben kiszedem? :)
Minden véleményt előre is köszönök.

üdv

Navahao
sziasztok! ha minden jól megy ,akkor megveszem ma a saját dt 50-esemet.
nem tudnátok valami jótanáccsal szolgálni , hogy mit kell nagyon megnézni rajta? nehogy valami elfuserált példányt vegyek!
simán le tudod alázni a drz-t gyorsulásban
már ha nem indítja be
Én elég nagy városba lakok és minden motorozás alkalmával látok min 2 sünt csak nem mindegy hogy a pirosnál áll e meg melletted vagy csak úgy látod elmenni... Nem egyszer volt hogy állok pirosnál beáll mellém a rendőrautó és benne 4 rendőrrel xD Hallod néznek rám és aztán le a motorra, néznek megint rám és aztán a motorra, csak úgy takartam a lábammal a hengert xD na ráadásul alig mertem vele már ezek útán menni akárhova is mindig bennem a görcs a 125/50 miatt xD Meg estem egy szépet és óriási szerencsém volt hogy a zsaruk nem kötöttek bele a motorba...
Így már szüleim se díjjazták ezt a 125 öst.... Még ezzel a 80 as Dt-vel is bennem van néha a félsz de ez már jobb eset :-D Na de nyáron kezdem 125 re a jogsit és akkor törvényesen, rendszámmal vmi dt 125 vagy Etz
danielblack:a 25-öst miért adtad el ha szabad megkérdeznem?
Ez az olajmennyiség kb 2x30perc járatás volt meg néha megcibáltam 5000-ig.A rezó most volt kiégetve
Fúúú buksi!Le kellett szednem a dobot hogy kitudjam szedni a légszűrő dobozt, hát basszus a dobból úgy folyt az olaj mint a patak!Az elején is meg a hátulján is.Felakasztottam hagy csepegje ki magát, megráztam, hát hallom hogy lötyög benne rendesen.A csavart kicsavartam hát úgy megindult rendesen megilyedtem.Esküszöm volt benne legalább 1 deci.Hogy van megoldva a dob?Mert nemhiszem hogy egy egyenes cső körben meg gyapot és az szivta magába.Ha nem, javitsatok ki

Azon gondolkoztam hogy veszek valami csavart aminek a közepe lyukas és egy átlátsző csővel levezetem a lengővillához.Nem oda ahol a túlfolyók vannak mert akkor olajos lesz a gumi hanem mondjuk a féknyereg alá vagy a lánchoz és még keni is
Szerintetek?
Nekem a multkor egyszer csak megállt. Semmi előjel. Gyertya kiszed, és ahol adja a szikrát, ott volt egy kis vas darabka beszorulva. Kiszedtem azt jó volt.