Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Unatkoztam ma és csináltam kamera tartót. Jó lett volna, csak tól lágy anyagból csináltam és össze vissza mozgott. Egy SZAR videót mingyá teszek fel róla :D Csak hogy mi fog majd látszani. És hogy min alakítsak még!?
és amikor kezd durrogni meg nem megy olyankor üresbe feltudod pörgetni és kormol nagyon, ugye? :D Nekem is csinálja :\ én eldöntöm a motort majdnem fekszik és utána semmibaja. Pedig tankot karpit benzincsapot kipucoltuk gyertyát cseréltünk :S
Hello. Valaki megtudná nekem mondani Dt 125r 1998 as első hátsó gyári fogaskerekének az adatait. És ha valaki próbálkozott áttétel változtatással hogy milyen lett. Előre is köszi
megpróbálom majd ha lesz fékbetétem
Lehet hogy az lesz a fékhenger elég rozsdás.
Nekem anno a simonál volt ilyen, először a gyertyapipa, aztán a gyertyakábel volt megszakadva.
ez durrog mint a veszedelem, jó hogy le nem ugrik a kipuff. a helyéről :( :D majd hátha ír valaki vmi okosat... mert én már nmtudok semmit
értem, egy karburátornyi+szűrőnyi+csőnyi benzinnel kb 0,5-1 km-ert tudok menni, teljesen normál gázkezeléssel és akkor fulladva leáll. de nem durrog
kitakarítottam rendesen, nem tudom az is lehet hogy a benzin fogalmam nincs :( majd lesz vele valami, de én a gyertyán gondolkodom igen, csak azt nem tudom hogy eddig miért ment rendesen.... BENZINNÉK meg szerintem annyit, hogy nem tartom valószínűnek mert annyit nem megy rendesen, hogy 1 karburátornyi elmenjen és akkor ha pörgetem a motort ha nem megy rendesen de 1 rövid táv után már durrog :(
hát a központi lehet, a bejelölt csavart viszon elég hamar kiszedtem, csak a vége tartotta már benn és inkább összeraktam :D
nem vagyok egy nagy szaki, de jelen esetben úgy tünik ,hogy nem kap elegendő benzint a karburátor úszóháza. benzincsap nincs tele kosszal? ha van köztes szűrőd, az átereszt? karburátort kellően kitisztítottad?
És a durrogás után alig tudok menni vele 1 darabig ha nem pörgetem a motort megyeget, de amúgy leáll nem tudom mi lehet vele :(

gondoltam karbira is : KITISZTÍTOTTAM, mást már nem bírok elképzelni
nekem semennyire nem szorul, nagyon könnyen forog, kicsit megforgatom, pörög lazán, majd amikor elfogy a lendület ide-oda forog ,és úgy áll meg! elvileg nem szabad neki szorulni! elképzelhető ,hogy a féknyeregben található dugattyúk ,kissé korrodáltak, vagy kissé elöregedtek a karmantyúk! én ilyen estben azt szoktam, hogy le a kérék, légtelenítő ki, dugattyúkat teljesen visszanyomom, légtelenítő csavar be, és és "összefékezem" őket, majd újra szét. ezt 3-4* és utána szerencsés esetben megjavul. ezek után mivel a légtelenítő csavarhoz is nyúltam, szerintem érdemes egy légtelenítést végezni!

ez volt a gyors, "javítás", igényesebb dolog, a dugattyúk kivétele, megtisztítása

féktisztítóval csak mértékkel a fék-betétek-dugattyúk környékén mert károsítja a gumikarmantyúkat!
karika760120 :

írtam 1 jó pár napja, hogy majd megírom milyen a gyertya pontosan na én nm tudom mert ezer írás van leírok mindent :D :

BOSCH (SUPER) BMW RO 788 W8DC Germany

na ilyen a gyertya, lehetséges, hogy ez a problémám ? de akkor eddig miért ment vele...

Egyébként az a probl., hogy megyek a motorral szépen megy 1 darabig és utána durrog (mint ha elmenne a gyújtás) vagy fogalmam nincs és nem tudok menni vele, elképzelhető, hogy ahogy melegedne a motor és amiatt, hogy a gyertya... de akkor eddig miért ment :( fogalmam nincs .....
NGK BR9ES sry.
Nem lesz egyszerű ,csak szólok én egy óráif fújkálgattam csavarlazítóval meg kopogtattam mire nagynehezen megmozdult .Persze segítséggel könnyebb lesz. Sok sikert
NGK BRES gyertya van benne.
Az 1:30-az sok szerintem. Nekem eddig nem ment a külön olajzom, és 1:50-1:50 arányba kevertem.
Köszönöm nagyon a segítségeteket.
Levettem az olajpumpát,kitakarítottam, megjavítottam(tettem kis ütközőcsavart mert nem volt eredetileg GONDOLOM ez jár oda :) , WD40 -el bejárattam jól ) ráengedtem az olajat és lelégtelenítettem. Majd mikor beindul akkkor fogom figyelni (jelenleg 1:30 -as keveréket tettem bele biztonság kedvéért ) de ha majd jön az olaj is akkor picitt szegényebbet teszek addig amig látom , hogy már elég amit ő adagol. A kis csavar picitt izgat , hogy szándékosan nem volt vagy csak az előző tulaj elverte valahová :)

üdv

Navahao
Nem tudom, hogy normális-e, de nekem se fordul 3-5 köröket. kb. 1-2-t. Meg lehet hallani hogy kosztat is...
A kis csőbe nem is nagyon fogsz tudni fújni. Van egy golyós "zárószelep" vagy mi, ahogy Mumi-DT is leírta. Annyit tudsz ellenőrizni, hogy a kis szimeringet megnézed hogy tömít-e. De ahoz be kell kapni a szádba a fél olajpumpát. Hehehe én megicsnáltam....jó volt!
Nektek mennyire szorul az első kerék? Tárcsásokra gondolok. Nekem olyan volt, mielőtt szétesett volna az egyik fékbetét, hogy ha megpörgettem a kereket kb. fél fordulatot tett meg. Az normális?
akkor elöbb talán a kereket veszem ki :D na jo majd alkotok valamit, nem tudom mihez rögziteni szoval inkább hivok segitséget, hétvégén majd megoldjuk :D
Hali!
Amit bekarikáztál csavart azt kiveszed ,meg a hátsó kereket és felnyomod a lengőkart amennyire csak tudod. majd kiveszed a kp.teló alsó csavarját is és könynebben odaférsz az anyákhoz Én felbakolva csináltam meg spaniferrel az elejét felhúzzattam a gerendához hogy le ne essen
pár oldallal ezelőtt ez ki lett tárgyalva. nézd meg!, ha jól emlékszem arra jutottak a többiek ,hogy van egy egyirányú golyós szelep a vékony cső ágán, és ezért nem tudod onnét fújni.

visszarakod, teszel pl 50es keveréket a tankba, a karbira menő vékony csövet nem dogod a karbira, hanem járó motornál figyeled jön e az olaj, MINIMÁLIS MENNYISÉG FOG JÖNNI. állítólag le is kell légteleníteni, a pumpa oldalán/felül/ lévő csavarral.
"Ha nem jön ki csavarással a széléhez rakod a csavarhúzót és azt ütögeted meg kalapáccsal igy talán megindul.
Ezt írtam én is....