Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát volt, hogy csak be akartam rúgni és már nem adott szikrát... kipucoltam a gyertyát(mert tiszta olaj volt) é pöccre indult... menet közben melegen már nem köpte be szinte soha talán 1x-2x összesen a 2 szezon alatt.
energy13@freemail.hu
Én Nyíregyházán lakok! Itt van kb 50 motoros haver :-D
Én alföldi vagyok!
Debrecen mellett lakok!
Veszprém megyében van motoros?
akkor jólvan

Van itt Alföldi motoros?nemnagyon van kivel gurulni sajnos
B+,tudom miért jötemm föl...

mennyi egy 125 lcII ülés?nincs bal oldalt idom,hát nem megolvasztotta a kipu.? vagy huzassak rá egy új huzatot oszt' csók?
Bátyámnak az van:) mértük 4,5 alatt van 100on:D 25ös DT ha fasza 10alatt:D
Valami esélyt láttok rövid szakaszon legyorsulni 400-as Suzuki drz-t?
persze terepen menne...

holnap remélem jó lesz az idő,megyek egyet gurulni helyettetek is
közbe nem let új szmüveged? bocs csak nem birtam volna ki
Az már megtörtént Úgy látszik csúfos dolgot űz velem a technika:) Régen 7300rpm en ment 100at..most 8000rpm-en és csak spirál csere történt:) Lehet nem jó a ford mérő...sebaj ez van..azért kösz!
Tán mög köllene olajzani a bovdenot.........
Szerintem nem! Attól függ mennyit mentél spirál nélkül ,mert lehet hogy a blokk kopott annyit azóta ,azért megy kevesebbet .Csak vicc
Disznópörzsölő a leghatékonyabb Egy kérdés úgy mindenkihez:) ha "kopott" a km spirál létezik,h többet mér a km óra? Mert mióta a régi elszakadt és vettem új utángyártottat...10% al kevesebbet mér az óra...
Hali!
Azt szeretném kérezni hogy az első telót hogy lehet felkeményiteni?Arra gondoltam hogy belebaszok egy raklap alátétet amig rá tudom kapatni a kupakot, de gondolom van jobb megoldás is.
Megyek ütyködök 1-2 dolgot a masinával:valahogy lecibálom a karbit aztán kitisztitom mert lehet ez sem volt még kitisztitva a motor legurulta után mint az első teló olaj, meg kikéne kalapálnom az első tengelyt mert ropog a csapágy, meg kimosom a légszűrőt, holnap meg megyek megzsiroztatom a hátsó lengővillát meg leellenőrzöm a gyútást Gróf-tól meg kéne rendelnem 3DB1-es kábelköteget, a power szelepre azt a tárcsát amibe kell akasztani a 2 bowdent, meg a hosszabbik bowden is kéne venni mert a menetes csavar része ketté van törve.Ezután már csak a köcsög power szervóval kéne valami kezdeni hogy ágaskodjon
Hónap irány a dagooonyááááá
Ha minden jó, valszeg sokat kap. Próbáld meg a keverékcsavaron tekerj kifelé. Akkor több levegőt adsz neki.
Mikor is köpi be? Kis, közép, vagy nagy fordulaton?
hali Energy!

mostanság úgy alakult ,hogy megint szoktam lenni msn-en csak elég össze-vissza!, add meg a címed ,és majd letárgyaljuk a gurulást!
de a hőfokkal nincs semmi problem úgy értettem hogy nem melegszik túl... viszont az baj hogy nagyon sűrűn beköpi a gyertyát
Nah össze raktam a kis DT-t. Bekötöttem az olaj pumpát. ÁTLÁTSZÓ csővel! Így "biztosítani" tudom magamat, hogy megy az olaj....
szerintem ne szidjuk a japánokat ,mert ők gyártják a legtartósabb dolgokat.
Csak itt kezd ilyen marhajó idő lenni?
holnap összedobom a kis dt-t...nem mentem még power-al,csak nélküle,kíváncsi leszek mennyit dob rajta.

Küldjek nektek is jóidőt?
kb, ez szerintem azért van mert az ő felfogásuk ,szokásaik nagyon-nagyon másak mint a milyenk! az egy másik világ...
jaja, ez teljesen igy van, az aproságok amiken változtatnak amugy pont arra jok, hogy ne tudd megcsinálni + potolni öket egyszerüen, hanem drágán vedd a japán cuccot meg szereltesd a szervizben
Ezen nem szabad meglepődni, sok japán termék az európai felfogással teljesen ellentétes ,őrölt megoldásokat tartalmaz. ezek a b@rmok minden túlbonyolítanak, de ráadásul amit pl 1 európai gyártó tök egyszerűen megcsinál 2 csavarral, azt a japán megcsinálja 48 db csavarral és sokkal bonyolultabban, és ráadásul még nem is jobb! miért van az ,hogy havonta változtattak bizonyos dolgokon? amik látszólag értelmetlenek, pl 1mm-el kisebb valami? és akkor nem beszéltünk a dt-villanyáról...

etőől függetlenül azé kedvelem a DT-t