hát volt, hogy csak be akartam rúgni és már nem adott szikrát... kipucoltam a gyertyát(mert tiszta olaj volt) é pöccre indult... menet közben melegen már nem köpte be szinte soha talán 1x-2x összesen a 2 szezon alatt.
Az már megtörtént Úgy látszik csúfos dolgot űz velem a technika:) Régen 7300rpm en ment 100at..most 8000rpm-en és csak spirál csere történt:) Lehet nem jó a ford mérő...sebaj ez van..azért kösz!
Disznópörzsölő a leghatékonyabb Egy kérdés úgy mindenkihez:) ha "kopott" a km spirál létezik,h többet mér a km óra? Mert mióta a régi elszakadt és vettem új utángyártottat...10% al kevesebbet mér az óra...
Hali!
Azt szeretném kérezni hogy az első telót hogy lehet felkeményiteni?Arra gondoltam hogy belebaszok egy raklap alátétet amig rá tudom kapatni a kupakot, de gondolom van jobb megoldás is.
Megyek ütyködök 1-2 dolgot a masinával:valahogy lecibálom a karbit aztán kitisztitom mert lehet ez sem volt még kitisztitva a motor legurulta után mint az első teló olaj, meg kikéne kalapálnom az első tengelyt mert ropog a csapágy, meg kimosom a légszűrőt, holnap meg megyek megzsiroztatom a hátsó lengővillát meg leellenőrzöm a gyútást Gróf-tól meg kéne rendelnem 3DB1-es kábelköteget, a power szelepre azt a tárcsát amibe kell akasztani a 2 bowdent, meg a hosszabbik bowden is kéne venni mert a menetes csavar része ketté van törve.Ezután már csak a köcsög power szervóval kéne valami kezdeni hogy ágaskodjon
Hónap irány a dagooonyááááá
Ha minden jó, valszeg sokat kap. Próbáld meg a keverékcsavaron tekerj kifelé. Akkor több levegőt adsz neki.
Mikor is köpi be? Kis, közép, vagy nagy fordulaton?
jaja, ez teljesen igy van, az aproságok amiken változtatnak amugy pont arra jok, hogy ne tudd megcsinálni + potolni öket egyszerüen, hanem drágán vedd a japán cuccot meg szereltesd a szervizben
Ezen nem szabad meglepődni, sok japán termék az európai felfogással teljesen ellentétes ,őrölt megoldásokat tartalmaz. ezek a b@rmok minden túlbonyolítanak, de ráadásul amit pl 1 európai gyártó tök egyszerűen megcsinál 2 csavarral, azt a japán megcsinálja 48 db csavarral és sokkal bonyolultabban, és ráadásul még nem is jobb! miért van az ,hogy havonta változtattak bizonyos dolgokon? amik látszólag értelmetlenek, pl 1mm-el kisebb valami? és akkor nem beszéltünk a dt-villanyáról...
Debrecen mellett lakok!
Van itt Alföldi motoros?nemnagyon van kivel gurulni sajnos
mennyi egy 125 lcII ülés?nincs bal oldalt idom,hát nem megolvasztotta a kipu.? vagy huzassak rá egy új huzatot oszt' csók?
persze terepen menne...
holnap remélem jó lesz az idő,megyek egyet gurulni helyettetek is
Azt szeretném kérezni hogy az első telót hogy lehet felkeményiteni?Arra gondoltam hogy belebaszok egy raklap alátétet amig rá tudom kapatni a kupakot, de gondolom van jobb megoldás is.
Megyek ütyködök 1-2 dolgot a masinával:valahogy lecibálom a karbit aztán kitisztitom mert lehet ez sem volt még kitisztitva a motor legurulta után mint az első teló olaj, meg kikéne kalapálnom az első tengelyt mert ropog a csapágy, meg kimosom a légszűrőt, holnap meg megyek megzsiroztatom a hátsó lengővillát meg leellenőrzöm a gyútást Gróf-tól meg kéne rendelnem 3DB1-es kábelköteget, a power szelepre azt a tárcsát amibe kell akasztani a 2 bowdent, meg a hosszabbik bowden is kéne venni mert a menetes csavar része ketté van törve.Ezután már csak a köcsög power szervóval kéne valami kezdeni hogy ágaskodjon
Hónap irány a dagooonyááááá
Mikor is köpi be? Kis, közép, vagy nagy fordulaton?
mostanság úgy alakult ,hogy megint szoktam lenni msn-en csak elég össze-vissza!, add meg a címed ,és majd letárgyaljuk a gurulást!
holnap összedobom a kis dt-t...nem mentem még power-al,csak nélküle,kíváncsi leszek mennyit dob rajta.
Küldjek nektek is jóidőt?
etőől függetlenül azé kedvelem a DT-t