Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 20 ezer volt a berugó+ a teleszkóp szimering megcsinálása. Rá 3 napra a berugó beszart. Vissza vittem és leugrott q zégely, mert el volt kopva a vájat. Ez még 6 ezer volt....., vasárnap hoztam el, akkor jó volt, azóta nem mentem vele.... Legküözelbb már én csinálom. Egy deknit csak le tok venni. xD
jó ötletet adtál!, de sajnos nem segít 0,1mm-ként próbáltam hézagolni ,de sehogyan sem jó. sajnos a köztes fogaskerék még az új persellyel is lóg mivel a perselyt a tengely legvégén lévő átmérőnél nem lehet kisebbre csinálni /ahol a fogaskerék van kb 0,1-0,15mm-el vékonyabb mint a tengely legvége/ mivel valahogyan rá kell dugni. megveszem azt az mx blokkot ezt a fogaskereket, karbit, olajpumpát, berúgókart leveszem róla a többit meg fillérekért eladom azt kész
Hát passz.
Maga a berúgó tengely nem csúszik tengelyirányban túl sokat el, amikor felteszed a deklit? Ha jól emlékszem ott is van egy hézagoló alátét. Nekem legalábbis volt a blokk és berúgótengely közt, ahol betolod a blokkba tengelyt. Bár erre nem esküdnék meg.
köszi skodi! esetleg többiek tudnának dobni 1 linket ha tuttok? vagy más vélemény vagy aki tudja méretét? köszi szépen
örülök ,hogy így értesz ,hozzá! igen ismerős minden amit írtál. lett esztergálva egy egész faja kis persely a köztes fogaskerékbe így kevésbé lóg a fogaskerék. A berúgó fog.ker., a köztes fogaskerék ,kuplung kosár, főtengely fogaskerekek ki lettek hézagolva, hogy mindegyik a lehető legnagyobb felületen feküdjön össze. mégt az alulméretezett buta zéger gyűrű hornya is ki lett mélyítve. szépen összeraktam ,erre kb34-40 rúgás után megint teljesen rossz lett. na mondom tuti leugrott a zéger mint mindíg. /mérgemben már majdnem toltám át a mocihoz a co-gépet ,hogy megpöttyölöm a zégert pont ahogyan mondtad/. láss csodát gyönyörűen a helyén, alatta a kis hullámos-hézagoló tárcsákkal együtt. most jutottam el oda ,hogy nem értem a hiba okát!, dekli nélkül beillesztem a helyére a berúgótengelyt, rárakom a berúgókart. És valamiért az Istennek nem tudom létrehozni azt a helyzetet amikor szalajt a berúgó. mivel a dekli nincs rajta a kezemmel "csapágyazom" és 100-ből 100 szor szépen összefordulnak a fogaskerekek és tökéletesen üzemel. bár milyen rendellenes helyzetet szimulálok, úgy hogy mozgatom a berúgótengelyt dekli hez illeszkedő részét ide-oda /amennyit enged a blokk oldali ""csapágyazása""/ sehogy sem akar rossz lenni. pedig előtte teljesen rossz volt. na itt tartok...
A dt80 manualjába nézd meg, vagy a motorban lévőn, elég ritka méret, én egyszer cseréltem csak valami spéci japán csapágyboltban tudtak nekem rendelni, 1000-1500 körül. Méretére már abszolút nem emlékszek...
Nekem most még jó, de szerintem leesett a kis zéger, mert jobbra megdöntve a motort, már nem rúg....
Amikor raktam össze, gondoltam is, hogy odakéne pöttyinteni a zéger helyett egy kis alátétet, de mondom adok neki egy próbát. Csak aezért meg most nincs kedvem levenni a deklit, szal amíg nem vészes,addig hagyom.
De amúgy több dolog kopásából, lógásából szokott összejönni a gond. Alapvetően maga az a kisfogaskerék is meg tud kopni, mind a fogazata szélessége, mind pedig benne a furat, aztán a váltótengely vége, amire felmegy ez a kisfogaskerék, az is meg tud rendesen kopni, és ennek a váltótengelynek a tűgörgős csapágya is tud lógni. Ha még ehhez hozzájön a kuplungkosáron lévő belső-hátsó fogazás kis kopása, esetleg a kuplung lógása, akkor már kész is baj. Az a baj, hogy olyan kis ráfedésekkel kapcsolódnak össze a berúgómechanizmusban a fogaskereke, hogy már a legkisebb kopások, nm megfeleő kihézagolások, illesztések gondot okoznak, mert ugye berúgáskor ez az egész mechanizmus megfeszül, és nem kap össze. Na meg ugye az a zéger is alulméretezett oda....oda kell csípni CO-val, nincs mese, ha tartósat akar az ember.
A levegősökben is amúgy ugyanez a mechanika van, de ott érdekesmód minden szélesebb, sosincs gond vele. Gondolom a 6.ik sebesség beépítése miatt, meg a nagyobb kuplung miatt az LC-éken helyet kellett csinálni.....a berúgó kárára.
http://sportmotor.hu/motoros_k...

itt a gépem még fiatalon!
szevasztok 1983mas lc1 esnek (6sebességes) vizes. Tudnátok váltó tűgörgő méretet mondani hogy milyen való bele és valami linket küldeni honnan tudok ilyet be szerezni?
köszi
szerintem okmány iroda s társai mintha simán átiratnád bemész és megkérdezed
Skodi!

Egyébként neked működik a berúgó szerkezet? Ha esetleg neked is szar lenne vagy szar volt és tán javítottad, Te mit csináltál vele? Ha nincs ilyen gondod irigyellek...
Köszönöm szépen a válaszod! sokat segített, akkor lehet ,hogy elbótolom mert az a kis fogaskerék legalább kis átalakítás után használható lenne. ami meg nem kell belőle azt eladnám.
Hali!
Szerintetek dt125r-be milyen lenne hátra a 17"-os kerék?elől 21"
mert a régit +gyilkoltam és találtam 1 17"-os alut jó áron.
vélemény?
Szia


125-ös LcII-eshez van valami leírásod?
Előre is köszönöm.

üdv
N
Akkor Borsod-Megyében na így már jobb
És ha működni a pénz beszél kutya ugat módszer hol kopogtassak először hogy kéne valami papír a jószághoz már ha megoldható?
Ő svájcból lett behozva de semmilyen papírja nincs neki csak magyar adásvételi de abban csak a kamu duma van hogy 50es
Ez az utolsó mondat egy kicsit fura sztem!
Hello

Valaki nem tudna nekem olcsón egy fordulatszámmérő spirált?
Yamaha DT 50ccm motorhoz kellene.
Ami elég olcsón van és ha valaki tud olyat hogy Borsodba lakik akkor személyes átvétel is lehetséges!
Sziasztok!
Az érdekelne engem, hogy 125-ös LcII-esen nektek hidegindításkor szivatóval mennyi az alapjárat?
Nekem 5000körül, nagyon sokallom.
Nektek?
És melegen mennyire állítsam?1000-1500?
Hány sebességes a blokk? Egy motorszámot tudnál írni, csak az első 3 szám/betű kellene.
Helló!
Az MX és LC belseje más, mind a váltó, mind a berúgó. A berúgóból mondjuk a kis közlő-fogaskerék felhasználható, nekem is az van, ez még jobb is, mint a LC-jé, mert szélesebb. De nekem már túl széles is volt, flexxel kissé megsimítottam a fogakat, hogy ne érjen bele a kuplungba, vagy a berúgótengelyen levőbe. A berúgótengely is eltérő. A váltó az tök más, a kuplung is kisebb(bár ez cakkpakk lehet cserélhető), a lamellák ugyanazok.
az adatlapomon ott van a címem
aha kösz szépen vegyél már fel msnre ha van neked és akkor a többit meg beszéljük
figy pontosan nem tom mivel "50"esként vettem és papirja nem volt, ezt 92től 95ig gyártották szóval jónak kell lenni.