Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendszámhoz kell: ha kintről hoztad be akkor kinti forgalmi, kinti-magyar adásvételi, vámpapír, de ez csak a papírok, még mindig sok minden állhat útban, ha itthon lett kivonva akkor egyszerűbb a helyzet. Ha kintről van akkor kb 130 ezer lesz, ha magyar papíros volt akkor 50 ezer. Már ha nem lopott, minden szám a helyén van, stb.... Nem olyan egyszerű ez!
van msn-em, de felesleges megadnom mivel tök ritkán használom, régen oké volt, de már meguntam ezt az írogatósdit. ide azért elég sűrűn feljövök ,ha meg majd egyszer találkozunk és motorozunk egyetm onnantol meg megbeszélhetjük pl. telefonon a dolgokat. messze még a jó idő:(
persze semmi akadálya menyiért vetted?
jóh de azt is nézd hogy ő csak a számokat ismerte lehet még életében nem is ült motoron és azé monta rá de azért a rendöröknek se a hülyéket veszik fel szal már ot is van 1 határ
én is gondolkoztam 125-ösön de mostmár így belegondolva jó lesz ott a kis 80-as is és 50-est semmi pénzért nem akarok venni mivel rákaptam a jóra amúgy én is mentem haver 200-as wr-jével na az 1 álat csöpet jó a versenyenduró nagyon bejön meg az is igaz mint sokan írták nekem is hogy tegyem le a jogit meg rendszám és nincs para a müszaki meg a biztosítás se eget rengető de ha nincs keret akor miböl?szal marad a fosás motorozás elött és közben és a fohszkodás mivel nem fogok viszülni 50-re amúgy azon is gondolkoztam hogy 50-est venni és átpakolni 80-ra de az nem olyan mint ez! meg akkor ráköltenék vagy 70-80 ropit dúrván arra hogy 80-as legyen meg vagy 1 hónap szerelés és utánna is könyebben megragad meg baja lehet mint a gyári 80-asnak stb.......
szerintem
mumi-DT tudsz adni valami elérhetőséget? pl. msn? hogy tavasszal ha itt az idő ne fórumon kelljen dumálni?
Hello most vettem egy 125ös dt-t nincs semmi papírja és valahogy valami úton módon megoldható e az hogy lerendszámoztassam?!:O
ha normális az idő! ,majd akkor pontosítjuk oszt nosza! amúgy márc vége -április elej? mit szólnak hozzá a kedves klubtársak? KI JÖNNE A pl. A VELENCEI TÓHOZ, VAGY HOL LEGYEN?

Amúgy megint szétszedtem a berúgó miatt ,de most végképp nem értem a dolgot. zéger a helyén, látszólag nagyon ok minden és még is kaka....
a DT-vel apámat állitották meg elöször, hangos volt és egyböl osztotta a yard hogy "mekkora ez, öccázas?"
apám meg kiröhögte mert ismeröse volt aztán mondtani neki h "hülye vagy, csak a gyereké, 125ös.." szoval itteni arcokkal nincs para, csak a másik városbol átokoskodo rendörök miatt
hallottam már olyat ,hogy az 50 est 750 es nek nézték a rend büszke őrei, a ráírt olaj mennyiség miatt. szóval van esély:D:D:
jó persze nem lenne jó,csak annyian írták,hogy megkérdeztem mert kéne csak valami...most ha 200m-en kap el akkor is elég szarba leszek....

640..hát könnyű eset takard le a 6-t és mond hogy 40-es
én elég sokat tekergek rendszám nélkül a 600assal
de nem aszfalton
de egyre több felé járnak yardok enduróval, szóval lassan ez is le fog járni
amire én használom, arra nem lenne jo 50esként, meg mostmár szeretnék nagyobbra ülni és nem is foglalkozni a kisgépekkel :D a 640esnél meg hát hitesd el hogy 50es :D a henger akkora mint egy fél 50es blokkja xD
én bevállaltam...igaz az enyém 60km/h többet nem megy jelenleg ha ez feltünő akkor én ********magam
szerintetek húzós hogy 5-6km max távot megyek vele,ott is terepre?nekem igazából erre kell csak a gép...
én nem vállalnám be semmi pénzért a 125/50-et
nekem papiros a motorom szoval innentöl kezdve nem foglalkoztat a dolog

egyik barátom 80asa ugy volt hogy a hengerre höállo ragasztoval volt feltéve a 49 cm3-as kis tábla, ennyi
Ti paráztok?
engem megfogtak nemrég simsonnal 2 személy,azóta a helyi "Méltóságos úr" pikkel rám valamiért
namármost a 125 dt nekem 50-es papírokkal van(biztosítás-adásvételi)
most hogy olvasom miket írtok...akkor nem egy életbiztosítás?
a 124 cm ki lesz szedetve,de mit lehet a helyére tenni?vagy ti hogy oldottátok meg?
Kösz előre is
én is azt tervezem már 125/50 kategoriában már kérdeztem tapasztalatokat ezzel kapcsoltatban amúgy azon agyalok hogy belemaratom kis kézi maróval de mire megcsinálom
meg persze ott van még a felragasztós dolog is fúhhh de téleg parás föleg úgy hogy már vagy 6 rendör látta is
kéne szerezned egy szar 50es DT-t és annak a számait megadni :D vagy lecsiszolod a motorszámot és kész, ha megfognak akkor az nem is motor hanem bicikli :D

bocsi a fáraszto hülyeségekért csak elég ergya napom volt :) amugy a 80assal nekem is volt para mikor 3szor állitott meg rendör 1 hét alatt... de haverom 2-3 évig használta 49 cm3-as táblácskával utcán
Nekem is lekérték a motor meg vázszámot. De hogy kitöl nem tom. Rádion bediktálta, vártunk azt mondták hogy OK. Azt ennyi.
de eddig amit hallotam és legjobban tecik az a 50/49cm3-mas jelzés a henger falára csak azért is parázok ha valaméknek nagyon rosz kedve van és lekérdezi motorszám alapjn monyuk erre még nem hallotam példát
ha jól értelmeztem akkor igen vagyis nem kell vele baszkodnom DE mivel pár rendör látta a gépet és tudja is hogy 80-as picit parázok és azon agyalok hogy valahogy átiratni a YAMAHA rendszerében hogy 50-es legyen motorszám alapján vagy nem tom majd megkérdezem a márkaszarvizet hogy hogy lehetne megoldani
de azét az 50-es henger megjön a héten és ha lesza endszmozás vagy mi lesza azal akkor át tom lökni 50-re
DT talit mikorra csináljuk?
Értem.Köszi
Akkor nem nézik meg hogy 50es-e? Szóval nem kell ráfaragnod a hengert?
kézi vagy gépi zsírzóval gépzsírt!